![]() |
Hoe snel is ben je gegaan in n relatie?
Heey allemaal, ik heb ffkes n vraagje ik heb geen idee of deze vraag er al vaker is geweest, zoja sorry!!!!
Ik heb het vraagje hoe snel je met je vriend(in) verder bent gegaan nadat jullie verkering hadden...hebben jullie bijv. gezoend, n week later wat verder gegaan en weer n week later het bed in gedoken of juist iets heel anders? Ik wil dus nie alleen weten wanneer je met je vriend(in) naar bed bent gegaan voor de 1e keer, maar ook wanneer je sowieso wat verder bent gegaan dan alleen zoenen. En als je voor de eerste keer verder ging, hoe vond je dat dan? En de állereerste keer dat je verder ging?? Hoe was dat? Ik hoop dat jullie deze vragen zouden willen beantwoorden! Alvast bedankt!! doeii! Liefs Moi! |
Hier bestaan inderdaad al meerdere topics over, zie bijvoorbeeld http://forum.scholieren.com/showthre...light=hoe+snel
|
Citaat:
en de allereerste keer dat ik verder ging dan zoenen was wel eng maar wel ok...tis alleen ECHT niet te vergelijken met de sex van nu met me huidige schatje!!! |
20km/u
|
Hmz... euh... meteen zoenen (dat was daarvoor al -_o) en onder de kleren... maar wel bovenlichaam... en daarna euh... weet ik veel, een maand later of zo? Nog niet eens, handwerk... En na twee maand all the way? En toen snel uitmaken ;)
|
Meteen zoenen, handwerk en mondwerk, 4 dagen later de daad....
|
Bij mijn huidige vriend, na maand handwerk, anderhalve maand met hem naar bed en oraal ergens tussen in? :D
|
Ik heb net een week een vriendin en denk niet dat het nog meer dan een week gaat duren voordat de daad gedaan wordt.
|
tis vrij snel gegaan... geen spijt van...
kben gek op der... en ken der al langer vandaar.. |
met me vriend die ik nu heb..
het was zondag we hadden een date.. gezoend maandag weer een date... gezoend dinsdag kwam hij bij me thuis .. HET gedaan vrijdag tot zondag sliep ik bij hem.. al het andere gedaan hand en mond werk :) |
euh, met eerste vriend was het na 1 maand ofzow, en dan idd elke keer dat we bij elkaar sliepen stapje verder..
met de volgende is het met seks begonnen en met mn huidige vriend ook |
sex willen na 4 dagen. Kans gekregen na 8 dagen. en kans ten volle benut
|
Citaat:
Bij mij gaat het meestal "aan" door te zoenen. En danneh, soms al meteen handwerk. Jah, ligt eigenlijk aan de persoon en aan de situatie. |
Bij mijn eerste keer hadden we slechts 2 weken iets...
Allebei nog maagd maar niet voor lang (heb het toen ook al vrij snel uitgemaakt) Tja er zijn niet echt 'richtlijnen' voor je relatie moet het aan kunnen. |
Intercity:
meteen: zoenen 1 uur: voelen onder over de trui 4 uur: voelen onder de trui 4 uur: voelen over de broek 4,5 uur: mond onder trui 4,5 uur: hand in broek beetje voelen 4,5 uur: zij met hand mij 5 uur: ik met hand haar 7 uur: mond (allebij) 7,15 uur: NEUKEN!!!!! BTW allebij WAREN we nog maagd. |
Met m'n eerste (en enige) officiële vriendinnetje niet naar bed geweest, na ongeveer twee weken al het orale en handwerk.
Met m'n beste vriendin eerst heel veel zoenen wat later uitliep op alles behalve 'echt' met elkaar naar bed, denk ik zo na twee maanden. |
Citaat:
Waar ging je in godesnaam naartoe? |
Twee keer heen en weer tussen Maastricht en Groningen zeker..
Dure wip :D |
Citaat:
Woont deze "nare" man dan in groningen of in maastricht? |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry hoor, maar dan gaat lopen ongeveer net zo snel :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou, ik ben precies een van de enige hier die er mijn tijd heeft voor genomen..
maar ik denk dat ik ook wel wat jonger was toen ik het met mijn vriend had in't begin was ik 14, hij 15..een maand later is hij verjaard, hij 16, tege dan hadde we al wat handwerk enzo achter de rug vier maand later ben ik 15 geworre, en een maand daarna hebbe we tenslotte HET gedaan.. na iets van een vijf maand..5.5 eigelijk greetz+kizz, passoagirl |
ik ontmoete haar, volgende dag alles :D (is ex, ben nu single :D)
|
Citaat:
We hadden allebei het gevoel dat we nog jaren bij elkaar zouden blijven. We waren allebei al maanden op elkaar verliefd alleen we hadden nog niets met elkaar. (zoenden ook nog niet) |
Citaat:
Geintjes over treinen zijn aan mij niet besteed. Nobody fucks with the NS :cool: |
Citaat:
Nee GATVER! moet er niet aan denken. |
euhm de dag erna zoenen (ja hij had me op het einde van de avond pas gevraagd en het bleef beschaafd bij een kusje op de mond:)) euhm
De weken die volgde gewoon wat voelen onder truitje enzo na ong. 2 weken: hij mij vingeren na ong. 3 maanden: hij mij beffen na ong. 5 maanden: ik hem trekken na ong. 6 maanden: neuken na ong. 8 maanden: ik hem pijpen zo. da was ut! :D |
bij m'n ex... ehm, na 2 maanden handwerk, na 4 maanden sex... weet het trouwens niet meer precies, zoiets was het.. :)
|
Eerste nacht (we kregen 's nachts wat): zoenen.
Na 3 of 4 weken: Vingeren, trekken. Na 3 maanden: Beffen, pijpen. Na 6 maanden: Neuken. |
mun allereerst vriendje had ik nog voordat ik iets met um had gezoend en 2 weekjes daarna het handjes werk en mond werk en paar dagen daarna het grote werk :D
|
dag 1 zoenen ( maar pas 3 weken later was t eigenlijk echt "iets")
maar ik tel ff vanaf daar 5 weken later handwerk, en verder benk nog nie:D |
Ik heb nu sinds 10 weken ongeveer een hele lieve vriendin, meteen op de eerste dag tongde we al, maar tot nu toe is het hier ook bij gebleven, ik zelf ben nog maagd(ben 16) maar zij is geen maagd meer(14) maar ze weet zelf ook niet zo goed hoe ze verder moet, haar eerste keer was ook maar een vluggertje, ze heeft zelf ook niet zoveel ervaring, ik streel haar wel en streel ook haar borsten alleen durf ik niet verder te gaan, ik ben bang dat ik te snel ga voor haar. iemand tips misschien hoe ik verder kan?
|
ehh we hebben meteen gezoend..en een beetje strelen
vind ik toch wel mooi voor de eerste dag ehh nacht.. (y) |
Euhm eerste drie maand gewoon zoenen.. en daarna..najah eerst een paar weekends hij een beetjeh voelen. hij wist niet of ik dat wel wou.. najah uhm na mss 4 mnd hij handwerk enzow.. mondwerk.. en nu 6 mnd... ikke... verder nog niet geweest dus..
|
tja... ik heb me heel erg laten meeslepen en zou het nooit weer doen zoals toen, maar ik heb een keer een vriendin gehad waar we de eerste dag dat ik haar had ontmoet al reukt en gevingerd werd, de 3e dag had ze me al gepijpt, 4e dag i haar gebeft. 6e dag dat we elkaar zagen; was wel 4 weken later, want zat vakantie tussen, ben ik ontmaagd... doodzonde...
|
Overdag stappen Bios/Shoppen enzo nog geen eens een kus gegeven. Haar ouders op vakantie 's avonds daar tequila kaarten 2 uur later boven both naked in haar ouders bed :p
Wel sex gehad was alleen geen toppertje door de alcohol :p maar de fun was des te groter. |
ik vinnet zo raar dat veel mensen eerder beffen en pijpen, dan dat ze met elkaar naar bed gaan. Ik ging al vrij snel met m'n vriend naar bed, maar met pijpen en beffen hebben we een behoorlijke tijd gewacht.
|
Nou, voordat ik een relatie kreeg met mijn huidige vriend heeft hij mij al "onderzocht".
We lagen samen in een bed en hij had nog nooit een vriendin gehad met wie hij verder was gegaan. Dus toen heeft hij gezocht naar mijn clitje.. we hebben een beetje gestreeld. Ik ook hem.Verder niets. Een week later hebben we gezoend. Twee weken later was ik aan het pijpen en hij mij aan het likken. ongeveer vier weken later ging hij bij mij naar binnen. |
ik geloof dat we twee of drie weken samen waren toen hij mij gevingerd en gebeft had, lagen we dus ook naakt in bed, en friemelde ik zo wat (wist ik veel wat ik daarmee moest aanvangen?! had nog nooit zo'n ding van dichtbij gezien! :confused: ), na twee maanden had ik toch al wat meer ervaring met 'friemelen' :D en hadden we seks. 't pijpen heeft toch even op zich laten wachten, dat durfde ik dus écht *niet*.
ging vrij snel, maar heb er nooit spijt van gehad hoor. *blue* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |