![]() |
Morgen is het dan zover...
Het Eurovisie Songfestival vanuit Estland,Tallinn. Het zal op de televie te zien zijn op Nederland 2 en het begint om 21.00 uur tot 00.05. Meer informatie kun je vinden op : www.esctoday.com groetjes marieke |
mededeling, hang er een vraag aan ofzo, anders slotje
ik hoop ntw dat belgië gaat winnen, hebben wel melige zanger en NEDERLANDSE achtergrondzangerssen |
We doen dit jaar helaas niet mee , maar Belgie doet wel mee.
Het is een groot spectakel en iedereen moet gewoon kijken.. Als er mensen zijn die het ook leuk vinden? Die kunnen hier op reageren dus ik weet niet wat er mis is met dit bericht? Groetjes, marieke |
sergio is schitterend;
de nederlandse achtergrondzangeressen maken zijn iets minder zangtalent ruim goed ik duim voor m'n landje... |
ik vind het ook een goed nummer van sergio maar ik heb de andere ook een beetje gehoord en die zijn ook goed.
Ik zal wel gaan duimen voor sergio. Groetjes marieke |
De kansen voor België om te winnen zijn groot, evenals voor Zweden, Duitsland en zeker Spanje.
ZWEDEN Afro-dite met 'Never let it go' BELGIE Sergio & The Ladies met 'Sister' DUITSLAND Corrina May met 'I can't live without music' SPANJE Rosa (Lopez) met 'Europe's living a celebration'. Het Eurovisie Songfestival zal worden bekeken door zo'n 160 miljoen mensen en wordt uitgezonden in alle Europese landen, Austrialië, de VS en zelfs in Japan. Grt, Captain |
Vandaag is het dan zover...
|
Ik ga vanavond naar een concert. Nu kan ik het songfestival niet zien. Mijn leven heeft geen zin meer.
|
Ik vind het slim van Belgie dat ze een nederlandse in dat achtergrondkoor stoppen. Nu voelt de Nederlandse bevolking zich nog meer verbonden met Belgie. DUS OP WELK LAND GAAT NEDERLAND DAN STEMMEN????
ant: BELGIE (n) (n) (n) (n) (n) :( :( :mad: :mad: |
Citaat:
Het boeit me echt geen ene fuck, ik was net zo blij dat Nederland eens niet meedeed, zodat we dit weer niet op een voetbal-niveau mee hoefden te maken. (Commentaar vooraf, achteraf, radio2 er non-stop bij..*ril*) |
Citaat:
|
Inderdaad...niet meedoen = niet stemmen
|
Citaat:
goed zo toch iemand die voor belgie is ze zeggen dat Sergio nu laatst enzo gaat eindigen zelf verwacht hij dat hij 8 ste zou worden of in de top 5 gaat geraken dus vanavond zullen we zien :D |
Citaat:
|
'k zoek, heel simpel, een playlist, of in iedergeval een lijst waarop al die artiesten met hun liedjes genoteerd zijn, schijnt best wel moeilijk zijn te vinden, want mij is het nog nie gelukt, jullie vast wel? :)
gelieve meteen de link naar de playlist, dus niet zoiets: http://www.esctoday.com/ want daar staat ie nie :) |
Citaat:
|
|
Malta-meisje was best wel heel mooi :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:/ die zangeresjes bij em niet... [Malta gaat winnen :p :D hoop ik] |
Letland heeft gewonnen
elk jaar erger ik mij er weer aan dat de buurlanden/vriendjes elkaar de 12 punten geven (uitzondering dit jaar Turkijke-Duitsland :D) hierdoor kan een land als belgië gewoon niet winnen en waarom Duitsland bij de favorieten hoorde, ik heb geen idee, ze waren zo afschuwelijk slecht, die zangeres stond volgens mij stijf van de zenuwen |
Citaat:
die Duitse stond niet stijf van de zenuwen die was volgens mij en mijn moeder.......blind! :eek: dus dan is het echt wel knap als je daar ff gaat staan btw ik vond Malta het beste:D |
ja 'k had ook op Malta gehoopt, zij was wel heel goed vind ik :)
|
shit, ik heb echt weer wat gemist zie ik :rolleyes:
|
wat zou er eigenlijk gebeuren als de eindstand gelijk zou zijn :confused: :confused: :confused:
|
Ik vond het echt allemaal niets, zo'n vaag keyboard geluidje onder elk liedje, helemaal niet mooi...
Alleen Frankrijk sprong er uit... maar ja... |
Vroeger was het een heel gebeuren, mijn moeder vond het erg leuk om naar te kijken, al die landen en verschillende liedjes, zo zag je nog eens wat. Ik vond het vooral leuk om laat op te blijven:p
Maar de laatste jaren walg ik echt van dit gedoe. Het is een en al schijnheilig gedoe, vriendjespolitiek en een politiek geblabla geworden. Ten eerste doet zingt bijna iedereen in het engels, zo is niet meer leuk om te kijken, kan net zo goed de top40 aanzetten. Ten tweede valt het echt op gewoon wie de meeste punten krijgt; gwoon het land die je 'te vriend wil houden'! Zwitserland en Oostenrijk geven elkaar, Spanje+Portugal, Frankrijk+Engeland en nu weer Letland dat wint, hoe toevallig:rolleyes: Dus ik weiger te kijken:p bah:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |