![]() |
Liefde geven of liefde nemen?
Wat kun je beter? Wat doe je vaker? Waar heb je problemen mee?
|
liefde geven kan ik het best
liefde nemen ben ik volgens mij bang voor ofzow... dat kan ik niet... probleempje daar dus of iig ik geef het niet graag toe |
heb met beide geen probleem :confused:
|
Liefde geven kan ik altijd wel.
Liefde nemen kan alleen als een ander het wil geven.. Maar kan het allebei wel.. |
meestal krijg je liefde terug als je liefde geeft
is soort circeltje... klopt cirkeltje niet?? dan heb je denk ik niet de ware voor je.. groetjes! |
Ik wil altijd heel veel liefde geven! Ik geef alleen nooit zo veel liefde als dat ik wel zou willen... Soort 'zelfbescherming', ik wil niet meer gekwetst worden. Ben ook niet echt goed in liefde nemen. Ik denk meestal dat als iemand "ik hou van je" zegt dat het gelogen is of gewoon overdreven ofzo. Het duurt een hele tijd voor ik zoiets geloof, ask my boyfriend! :o Maar als ik het eenmaal geloof ben ik heel goed in liefde nemen! :p
|
allebei ik neem met alle liefde en plezier liefde aan van me schatje..maar ik geef ook met alle liefde en plezier liefde aan hem...koop ook graag kleine lieve kadootjes voor m...en stuur graag lieve smsjes :D
|
het leven bestaat uit geven en nemen, maar uiteindelijk is 'alles' berust op eigenbelang.
|
Geven en nemen hoort bij elkaar!
|
Citaat:
ik doe dus ook beide, en hdat is helemaal perfect |
geven en nemen hoort bij elkaar.
Maar men moet denk ik wel snappen dat je nog zóveel liefde kan geven, maar dat je het niet kunt nemen als een ander het niet aan jou wil geven.. En op zo'n moment stopt het, ook al gaan veel mensen gewoon verder met liefde geven.. (been there, done that) |
Ik kan niet iets 'beter'.. ik heb af en toe moeite met uit te spreken hoeveel ik om iemand geef.. maar daz puur omdat je je dan kwetsbaar opstelt en daar hou ik niet zo van... maareh.. liefde nemen 'kan' ik ook.. tsja.. daar valt niet zoveel aan te kunnen toch?!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |