![]() |
Wat voor belangrijks heb jij de afgelopen tijd gedaan?
Ik heb eindelijk mn verzekering geregeld, wat erg handig aangezien ik volgens mij de afgelopen drie maanden onverzekerd heb rondgelopen :o
|
eh... :confused: alle staten van amerika uit mijn hoofd geleerd :o
|
Citaat:
|
Gegeten.
Geslapen. Mijn stage afgerond. Gegeten. Geslapen. Leuke films gekeken. Geslapen. |
Citaat:
Behalve je stage dan misschien. |
Zeker gemaakt dat ik over ongeveer 6 weken mijn rijexamen kan doen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik: + computer + slaap + eet + kijk tv + doe verliefd + luister muziek + ga naar school etc etc :) niets belangrijks |
Besloten wat ik wil gaan studeren.:)
|
Examens geleerd :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niets belangrijks voor zover ik weet.
|
Citaat:
|
Heel erg zitten zeuren en nu eindelijk na 3 jaar een kwartier langer mogen werken aan proefwerken en se's. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aardig zijn :)
|
Dit kan best een leuk topic zijn, maar als iedereen gewoon dagelijkse dingen gaat posten wordt het een topic dat beter op Onzin past.
Luister dus een beetje naar Briseïs :) En ik heb hoogstwaarschijnlijk gezorgd voor een positief voortgangsadvies, zodat ik m'n studie mag voortzetten :) |
toch wel mn ICT-Toets.
|
M'n in/outbox geleegd
Ontopic; m'n besluit genomen wat voor vervolgstudie ik ga doen. |
50% van mn SE Nederlands gemaakt vanochtend
|
ohja en alles ingevuld voor mn gastgezin in amerika
|
gevraagd of ik ander werk kan gaan zoeken (en morgen ga ik sollicitatie papier halen en ontslag nemen)
kaartjes gehaald voor oud en nieuw uitnodigingen gemaakt voor de verjaardag van mams @TRA: ein-de-lijk :rolleyes: |
soulseek op m'n pc gekwakt (y)
Proefwerken "geleerd" :p een evil plot bedenken om de hele wereldmaatschappij omver te werpen. |
- Studeren, studeren, studeren
- Naar de tandarts geweest - Eten / drinken / slapen Etc. |
Tijd verspeeld :mad: wat ik aan school had moeten besteden...
nu heb ik straks geen vrije kerstvakantie |
ook mn verzekering geregeld.
belangrijke schoolzaken geregeld. mijn kamer helemaal opgeruimd en schoongemaakt!!! |
Eindelijk naar de huisarts gebeld voor de uitslag en een nieuwe cursus aangevraagd.
|
uitzieken
|
naar de dokter geweest.... moet vanmiddag nog een keertje
|
examen engels afgelegd
|
Ik heb een grootse poging gedaan om twee vriendinnen weer nader tot elkaar te brengen. :)
Of het gelukt is, moet nog blijken. :o |
Het tevergeefs proberen uit te maken, maar hij accepteert het niet :mad:
Naar school geweest, al noem ik dat niet echt belangrijk |
Ook mijn verzekering geregeld, ik was wel verzekerd, maar ik heb nooit iets moeten betalen, en mijn moeder volgens haar ook niet. Dus even gevraagd wie er dan wel voor me betaalde :P (toch mijn moeder; 't wordt op haar loon ingehouden automatisch :cool: )
En alle andere dingen zijn niet belangrijk. |
Een gedeelte van mijn boeken gecatalogiseerd.
|
actionscript geoefend
presentatie gemaakt |
uitzonderlijk om half één beginnen leren aan aarderijkskunde voor de examens! goe bezig, en nu benk weer gaan leren, waw, het houdt ni op vandaag
*zucht* |
De forumregels (onderaan) bekeken voor meer informatie omtrent welke codes je mag gebruiken in je posts.
|
Citaat:
heb je nog een boete gehad:P |
Citaat:
Ontopic: eh, niets sinds die verzekering. |
Een goed rapport gehaald.
|
Citaat:
|
Als je twaalf bent is dat nog belangrijk Machiavelli :o
|
Briseis heeft iig niet haar inbox geleegt.
|
gebeld naar mijn nieuwe stageplaats, hopelijk nieuwe. Kan ik na 1.5 jaar verder met mijn opleiding. Leek mij belangrijk genoeg...
|
Citaat:
|
Ziek zijn.
|
Contractering vastgesteld.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |