![]() |
Travestieten/ Draggies
Ik ben bezig met een spreekbeurt (omg) over travestieten/draggies met een anonieme medesnol en nu willen we graag weten hoe jullie over travestieten denken. Leuk he? :cool: Vind je ze leuk of naar? Vertel het Gllorrryyyy maar :o
Zie hier voorbeelden. |
Ik vind ze gewoon keigek.
|
Huur een travo, beter kan je het niet aanpakken. (Y)
|
heb geen verstand van zulke mensen.
maar zet alsjeblieft die foto van exo erbij jaaa (L) |
Citaat:
|
Ik vind t ok dat mensen zich zo uitdossen. Eigenlijk vind ik het echt heel leuk, maar ik denk niet dat je veel van die types in Nederland tegenkomt.
|
Citaat:
Beantwoord nou even de vraag. Ik moet dit serieus doen ja :( en dan doe ik Exie erbij . |
Ik vind ze leuk zolang ze minstens enkele meters van me zijn verwijderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zelf holebi persoon.
En ken super veel travestieten enzo... Vind ze altijd super. De 1 mooier en beter als de ander. Maar algemeen, zijn ze allemaal super. Ze kunnen het ook het best vinden met mede-maten zoals ik en nog andere mensen... Hopelijk heb je er iets aan (y) |
Citaat:
ik vind ze vreeeselijk overdreven en dan dus ook niet leuk...maar dat zijn de travestieten die opvallen zeg maar...als ze niet zo vreeeeselijk overdreven doen, heb ik er geen last van en maakt het me niks uit eigenlijk. |
ik vind t wel leuk eigenlijk.
|
Ja, tuurlijk, geheel mee eens (y)
Ik post alleen omdat ik even m'n sig nodig heb en te lui ben om in een ander topic te zoeken naar een post van mij. |
Gothic travestieten vind ik heeelemaal niet leuk :( :(
|
ik ken maar 1 leuke. en verder ken ik er nul. maar die ene is dus leuk.
die gothic travestieten tel ik niet mee. gottiks met rokjes willen nml geen vrouw voorstellen. toch? die vinden het ook gewoon mooi bij zichzelf staan :confused: |
Citaat:
Sommige jongens en sommige rokjes natuurlijk. Maar toch. |
Ik geloof niet dat ik er veel van vind.
Meestal vind ik het eerst toch wel een beetje vreemd, dan zie ik ze (de 'mannelijke' die vrouwelijk zijn veranderd) meer als mannen die zich verkleden. Maar als je ze beter kent merk je dat ze in allerlei opzichten toch meer vrouw zijn dan man. En soms zijn ze zo lief, dat je het uiterlijk vergeet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
even zoeken :( http://www.mordorweb.nl/Pics/ripthef...n/145_4512.JPG nou ehhttp://www.mordorweb.nl/Pics/ripthef...n/145_4522.JPG |
Citaat:
|
Citaat:
|
k vind ze wel oké, ze willen toch bekeken worden, want anders kleden ze zich niet zo opvallen, nou wij bekijken ze, iedereen blij
dus ik vind ze wel oké |
|
Citaat:
|
Flinke neukteugels , haha ;)
|
gadverdamme rutger :mad: nu ben ik meteen vet misselijk(n)
ehm tja het is niet mijn ding maar als zij er blij mee zijn, laat ze zou ik zo zeggen |
Jullie mogen wel wat beter je best doen, maar laat eigenlijk maar want we hebben ons onderewrp al veranderd. Of eigenlijk de vraag stelling. Kusjeee en bedankt voor jullie inbreng rrr.
|
zz
kusje zz |
Citaat:
het was de eerste die ik op googlde |
Citaat:
zulke fotos hoef ik niet te zien hoor :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: |
oh trouwens,
ik heb een spreekbeurt gehouden over genderdysforie. dus ik weet er nog wel veel vanaf :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |