![]() |
South Park Film
Wat vinden jullie ervan hij is nu op?
Ik had hem al eens gezien, beetje te.... |
(y) film :D
|
Bijna-meesterwerkje. Hij blijft gewoon leuk, hoe vaak ik hem ook zie. :cool:
|
Mijn broertje neemt m op. Misschien kijk m ns als ik me verveel.
|
hijs wel leuk :), kep m ooit op video gekocht, maar je moet m niet te vaak kijken..:o kep m al een jaar niet meer gezien ofzo :rolleyes:
|
Tegenvaller
|
Citaat:
|
Geweldig... heeft alle fanpleasers en staat ook nog op zichzelf als sterke film. Goeie muziek ook.
Citaat:
|
hij is super, ik vindt zelf de serie beter, maar ben dan ook geen grote fan van musicals.
wel super is het begin, na dat super vrolijke liedje komen ze bij de bios aan, vragen ze 5 kaartjes, NO (y) |
Citaat:
Het is ook al een tijd geleden ..:P |
owjah, het beste stukje uit de film is natuurlijk dat ze bill gates doodschieten :D:D zit die generaal een army-briefing te houden, en dan crasht die hele computer :D (Y)
|
'I thought windows 98 was faster and better on the internet'....
|
Meesterlijk (Y)
|
ja erg leuk, ik ken hem uit mn hoofd maar het blijft gewoon geinig
|
op zich best een aardige film, word alleen strondziek van al die liedjes
|
das ook wel logisch als je strond niet kunt spellen :p
|
oeps, nu word het wel degelijk tijd dat ik me heel erg ga schamen :bloos:
|
ooh hoe vet is aflevering 812 :D
|
Citaat:
Of mijn favoriete uitspraak: "I don't trust anything that bleeds for 5 days and doesn't die" |
Weeeeeeeeeeellllllllllllllllll......... :D
|
Citaat:
|
ik heb m al wel eens gezien, maar ik vond er dit keer echt geen bal meer aan.... (ligt t mssn aan mn leeftijd? ik weet t niet)
|
813 is geniaal. 812 is geniaal. 811 (was dat met die nieuws
zooi ?) vond ik minder. Die film vond ik ook minder dan de afleveringen. |
Superrrrrrrrrr!!!!!!!!!
(y) :D (y) |
Hij viel me deze keer wat tegen, toch behoorlijk wat voorspelbare en nutteloze grappen.
De liedjes maken veel goed. |
Ik zag 'm gister voor het eerst, vond 'm echt grappig alleen jammer dat ze gewoon een foto van Sadam hebben gedaan ipv 'm echt te tekenen.
|
Wel geinig, maar toen het in was had ik het al eens een keer gezien, dus heb ik gisteravond maar Ten Things I Hate About You gekeken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeie film! (y)
|
Citaat:
|
:D :cool:
|
mijn broertje had m opgenomen en komt net aan mn moeder vragen wat een clitoris is :eek: whahaha
|
Citaat:
|
seizoen 8 > the movie
|
Citaat:
|
idd, die verkiezing suckte.. 10 vond ik wel leuk
|
Tja. Jammer. Heb 'm nog nooit gezien. Had 'm opgenomen, maar mijn videorecorder is kapot, ben ik nu achter gekomen.
|
Lollige film.
1,5uur gevloek en humor aan elkaar geplakt. Voorla de Terrance and Philipmovie was lache. |
ik heb m op dvd (Y)
maar vooral de nieuwere seizoenen zijn beter dan de film |
Ik heb tot nu toe liever de serie, maar dat komt omdat ik maar een klein stukje van de film heb gezien. Maar Southpark is echt goed :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige zangscenes vond ik te soft voor south park. (n)
Voor de rest was ie wel goed. :cool: (y) |
geweldig!!
komt trouwens een nieuwe film van de makers van de serie, weet ff nietm eer hoe die heet:) |
heheehe
Cartman: Authoritah :p |
Citaat:
|
Citaat:
hij speelt 2 keer agent 1x in de chickenfucker en een andere keer dat hij bij het politiekorps zit met kyle, kenny en stan .... die zijn ook vet lachen:p |
Citaat:
btw ik vind de film niet zo gaaf. de nieuwe episodes zijn duidelijk beter :D |
Die film is meesterlijk :D. Dat stukje dat Cartman al die Canadezen neerschiet met z'n scheldwoorden en als laatste Barbara streisand zegt :D. En de muziek is natuurlijk helemaal geniaal (Y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |