![]() |
Pittige tijden, het leven is een zure bom!
Vertel hier jouw Pittige tijden-ervaringen (y)
|
Rik, meesterlijk ..........
Maar het is mij Robert is ook super. Had je niet ook iemand met haar zure bommen?of augurken of zoiets? |
Het is: ik ben Linda, de bitch van dit verhaal.
Maar ik ga toch voor Arnie. Ik deed hem vroeger altijd na, z'n stem :o 'Hallo, ik ben Arnie van de postcodeloterij' :D |
:D
Winston en Arnie in koor: "Hoe kán dat nou?!" :cool: |
Pittige tijden is cool :cool:
Ik moet nog steeds is de filmpjes goed omzetten naar de computer :| |
Citaat:
ofzo ongeveer :cool: (y) vond ze allemaal leuk. |
pittige tijdens was echt geweldig :D
ik stem voor arnie :D en roos met die drieling :D |
|
Jessica :D
|
Citaat:
Ik vind ze allemaal wel wat hebben. :D |
Citaat:
|
arnie was geweldig (y)
hoe kan dat nou? |
Pittige tijden :cool:
Ik deed Arnie z'n stem vroeger ook altijd na. :o |
"Het is mij, Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrobbert! Aju met een du!" :D
Ik heb er nog twee videobanden van; nog steeds erg melig om te zien! (y) |
ik vond ze allemaal wel leuk, maar ik heb op Jessica gestemd :)
Ik keek Telekids eigenlijk vooral om Pittige tijden te zien |
"Hoe kan dat nou?" :confused: :o
|
Ik kan serieus moeilijk kiezen. :D Dat was toch best geniaal eigenlijk.. Heb op Rik gestemd, maar vond ook Arnie, Laura, Ludo en Meta erg gaaf. :D Meta met 'r nepnagels.:D
|
De Fransbauerkabouter.
Die kop van Frans Bauer in een kabouterpak. Trekt hij zijn bek open, hoor je een piepstem! En met die piepstem zei die allemaal gewelddadige dingen! Kabouters zijn liefaardige wezens en als je dan een geweldddadige kabouter ziet, is dat super, vooral met die piepstem plus Frans Bauer, dan krijg je een mooi contrast! :D |
De mooiste momenten waren natuurlijk als er wat live misging! Dan kwam de humor echt naar boven, vooral bij Carlo! :D Mooi man! :)
|
Heb op "Het is mij, Robert" gestemd. Maar Meta en de Fransbauerkabouter waren ook zeer cool :cool:
|
Ik ken ze niet meer allemaal..
maar het was wel superkoel :cool: |
Ik heb op "Hoe kan dat nou?" Arnie gestemd maar de Fransbauerkabouter, "Motor rijden" Rik, "Het is mij, Rrrobert" is ook geweldig. En Lalalalaura niet te vergeten. :D
|
Tsjongejonge wat een toestand
*legt hand op voorhoofd* *zakt dramatisch in elkaar* (y) |
|
Ik vond het zo grappig toen l-l-l-l-l-l-laura's wal in d'r glas viel. Carlo en Irene kwamen niet meer bij...en ik ook niet.
En toen Jessica ineens zwanger was van AJeetje. :D Dat moeten ze eigenlijk uitbrengen op DVD. Alle afleveringen plus extra's. Ik zou 'm wel kopen (y) |
Citaat:
|
"Ik ben Rik. En ik wil op m'n moooowtor rijden."
Hihi. :) |
Citaat:
|
dat arnie 3 kinderen kreeg:
Martijntje, Krabbé'tje en Martijntje Krabbé'tje geniaal gewoon Rik was denk ik toch wel het leukst, maar Arnie was ook geniaal |
"Roos, zwanger van een Peer?....hoe kan dat noooouw??"
aldus Arnie :p |
Citaat:
@ Mortischa: die was geweldig ja haha (y) :D |
ik keek nooit pittige tijden, we hadden namelijk geen RTL 4
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan niet kiezen (n)
Ik ben trouwens keer bij een live opname geweest van Telekids en toen gingen ze ook live pittige tijden doen. Geweldig :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen van allen. Ik vond het maar een onzin programma.
|
Citaat:
|
Arnie natuurlijk
Maar ook om: ("wat is er met jou gebeurt arnie"? ) "Ik ben ik ben ik ik ben op mijn GIEcheltje gevallen!!" :D |
Citaat:
|
hmmm pittige tijden was zooo gaaf:D
ik weet nog wel dat ik een keer op kamp was en toen was kennelijk besloten dat ik alle rollen van carlo maar moest overnemen, want we gingen de tune doen. dus dat was weer lachen gieren brullen, blijft ook nog eens die cd hangen, precies op ' hoe kan dat nou' dus kreeg je zoiets als ' hoekandathoekandathoekandat' :eek: :o |
Whahaha Pittige Tijden, wat heb ik daar vroeger altijd mee moeten lachen. :D
Mijn favo personnage: Arnie. :) |
Heb op Jessica gestemd maar ik vond het allemaal geweldig. Ik ga meteen downloaden. <3
|
:D :D omg :cool: :D
|
META :D
:) met die nagels die noooit bleven zitten.. "Ik ben Meta, ben eigenlijk een man,ik heb zoveel leed mee gemaakt!" |
Citaat:
&Ik wil dat ook op dvd! Zullen we RTL4 plat e-mailen.:p |
Citaat:
hahaha dat was echt geniaal! |
ik vind telekids stom en pittige tijden ook(n) maar dat de echte sally spectra een keer mee deed was :cool: :cool: (y)
|
Citaat:
wie stemt voor? (oftewel, wie doet er mee :p ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |