![]() |
Ik zoek een spel, of igg hoe het heette.
Het is een oud spel, ong 5 jaar oud ofzo en het ging over energie
Je zag dan een filmpje en dan moest je het probleem oplossen. Ik weet nog wel van een cafe dat er brand was en dan moest jij de thee warm maken met behulp van de zon. en je was dan in zown kamer en dan kon je overal op klikken dat zei dan wat. :o Hoe heette dat spel nou? |
Bij Odin, ik heb geen flauw idee.
|
Klinkt als een grappig spel :o
Weet iemand het al? |
Citaat:
|
Citaat:
|
klinkt een beetje als de steil van Monkey Island of Grim Vendango. Verder kan ik je niet helpen denk ik.
Je kan het eens vragen in een Game shop. |
Het klinkt meer als een flashspelletje op internet van postbus51
(zoals dat vuurwerkspelletje nu) ik zou het in ieder geval niet dureven zeggen |
Is dat spel voor de Playstation. Het komt me wel bekend voor. :|
|
Citaat:
|
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Het klinkt in mijn oren als een gratis spel, of niet?
|
@ deringmeester: neej het wat heel iets anders:P
@ Bartje : ja het was wel zo'n spelletje waarvan je moest leren, over chemie en natuurkunden enzo @vice, neej ik had het op pc en het wat niet echt een playstation spel @ Below_Zero: het was niet gratis, het was een best wel groot educatief spel zeg maar. |
Was dat niet zo'n spelletje waarmee je moest leren om met energie om te gaan?
Kreeg je punten als je het licht uitdeed in kamers als je wegging. Vuilnis buitenzetten ect. |
Citaat:
|
Citaat:
|
idd, het mileuspelletje..
ik heb hem nog liggen op de harde schijf van een 386 geloof ik. |
Citaat:
|
Dat spel is vet :D
|
Citaat:
neej maar dat was het niet, het was er na, het was al op een CD :O volgens mij. Het was ook met filmpjes en voor die tijd 'vette' graphics. |
is t misgien iets met Geinstein?
|
Citaat:
jaaah!!:D die kwam er ook in voor ja! volgens mij :| weet jij hoe het heet?!:D |
k heb het al gevonden op google:)
geinstein-energie :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |