![]() |
Dimebag Darrell R.I.P
COLUMBUS, Ohio (CNN) -- A gunman opened fire Wednesday night during a heavy metal concert in Columbus, killing four people -- including at least one member of the band -- and critically wounding at least two others before a police officer shot and killed him, according to Columbus police.
The attacker leapt onstage as the group, Damageplan, performed, and began "targeting members in the band," Sgt. Brent Mull said. Two others were injured in the incident, although the nature of their injuries was not clear. According to eyewitness accounts, the gunman initially shot and killed the band's guitarist, Dimebag Darrell and his brother,Vinnie Paul, 40, are former members of Pantera ... goddamn... ben er effe stil van |
:(
|
ik las het net: WHAT DE FUCK
wat is dit voor fucking onzin. Dit is wel heel erg triest en ongelooflijk. Sinds wanneer wordt er bij metal ook geknald. wat een...tja..stompzinnige debielenactie. Die 2 maakten deel uit van Pantera, en die band was godverdomme geniaal. |
wat een bullshit zeg. Belachelijk.
|
leuk, krijg je dadelijk dat er geen bands meer willen optreden.
Maar wel schandalig van de security. |
wtf :(
|
|
Citaat:
|
Ik lees het ook net.... Geen woorden voor :(
|
waar lezen jullie dat?
|
laat maa, heb ut al
|
Is het soms verplicht om alle groten der aarde te vermoorden ofzo?
En inderdaad, waar was die security in hemelsnaam? Al die terroristen bla bla na 11 september maar het is nog wel mogelijk dat een debiel met een pistool bij een concert gewoon het podium op kan wandelen om even 3 mensen dood te knallen.... |
Las het al op gitaarforum, zeer triest, RIP Dimebag!
|
:s blurgh
|
originele bron
http://edition.cnn.com/2004/US/12/09...ing/index.html Vinnie schijnt ook dood te zijn. |
kut (n) :(
en nu zijn er alleen nog maar rednecks over die hill billy crap maken |
echt een raar verhaal hoor.. kan je je toch niet voorstellen datj e rustig een bandje aan eht kijken bent en dat er een mongool opeens op de band gaat lopens schieten?
|
Vinnie leeft nog lees ik nu weer.... Het blijft een bizar verhaal..
|
Citaat:
wat een ontzettende mongool ben je als je dit denkt, denk je nou echt dat alles en iedereen veilig kan zijn????? Als ik wil kan ik ook aan een gun komen en een aantal willekeurige mensen afslachten.... maar verder blijft het een trieste zaak natuurlijk... |
Citaat:
|
Dit gebeurt er dus in 'the land of the free'...
zonde (n) |
dus er is nog iemand anders uit de band iig zwaargewond/dood maar daar is dus nog niks bekend over. bla.
|
|
Dat wapenbeleid in Amerika is zoooo goed. (n)
|
Citaat:
en: wtf en gvd wat een loze actie (n) |
damageplan is toch een kutband.
|
Elke seconde gaan mensen dood, dat interesseert me geen zak, dus ik zie niet in waarom ik sympathie moet hebben voor een vieze hillbilly die toevallig in een of andere kutband gitaar speelde.
Lullig voor hem dat hij is doodgeschoten, niet mijn probleem verder. |
Citaat:
|
Citaat:
Tweede dode is overigens niet Vinnie, maar Pat Lachman, de zanger van de band. |
Citaat:
Citaat:
|
ruigen bal
Gaat te ver allemaal natuurlijk.. zal vast wel een of andere idioot zijn geweest die niet kon verkroppen dat Pantera (momenteel) op zijn gat lag. Een goede gitarist heen + dat een Pantera comeback er nu helemaal niet meer inzit |
what the fuck! man hoe triest :( :mad:
|
Citaat:
Idioot |
Rip. =s
|
..eigenlijk kan zoiets me vrij weinig boeien, dr worden elke dag mensen vermoord waarom is t ineens extra erg als t mensen uit een bandje zijn?
|
respect is de duivel
|
hoe je het ook wendt of keert, Darrel Abbott is een van de weinige gitaristen in den rock ende metal die op eigen houtje een manier van spelen heeft geintroduceerd die nogsteeds (al dan niet succesvol) wordt geimiteerd, dus geen kwaad woord over de man :mad:
|
Ok, ok, the joke went a little too far. We did all this just to see who our true fans were, and I think we can now say we have some pretty loyal fans, and some pretty scummy people on this earth. Dime Bag isn't dead, no-one got hurt. It was a publicity stunt (which worked fairly well I must add) Please no harsh feelings against the band, or against the fans. Dime bag is going to be on MTV's breaking news at 7:00 this morning letting everyone in on the incident. Please don't panic, but please, keep spreading the rumors and gossip, we need this thing to get so completely huge that everyone out there will hear the name "Damage Plan"
-Eric Moxey VP of Promotions Elektra/Atlantic (Bron: Forum van metalfan.nl) WTf moet ik nu geloven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me sterk als er lijken geindentificeerd zijn ;P
|
als dit ehct een publiciteitsstunt is dan zijn het echt een stelletje fucking mongolen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook CNN / NBC / lokale authoriteiten en de platenmaatschappij bevestigen Darryll's dood... Lijkt me helaas duidelijk genoeg :( |
Citaat:
|
Wat lame.
|
Ik verwacht ook niet dat t waar is wat ik juist heb gepost, maar had het op zijn minst nog wel gehoopt .
|
Citaat:
|
cnn.com
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |