![]() |
Dilemma, X-box
Ik zit met een probleem. Mn ex en ik hebben nogal ruw voorgoed afscheid van elkaar genomen en nu hebben we nog een gezamelijke xbox... Ik eis de helft van het geld van dat ding, maar het is me ook wel duidelijk dat ik niet hoef te rekenen op de nieuwwaarde van dat ding. Daarom stel i het zo.
Wat kun je nog vragen voor een 2e hands x-box met 2 controllers en 4 spellen? de spellen zijn: harry potter zwerkbal halo ssx tricky brute force Alvast heel erg bedankt voor de reacties... ik wil zo snel mogenlijk van die gedoe af... |
Er is nu een pakket voor 200 euro met twee top games en twee controllers, ik denk dat het kwa inhoud ongeveer gelijkwaardig is aan het van jullie, behalve dat het van jullie dus tweedehands is en misschien xbox live al verbruikt is. Ik denk dat je dit kan verkopen voor iets tussen de 100-160 euro.
Maar ik ben niet zooo into xbox enzo, dus. |
ik verplaats dit naar werk geld & recht
|
Ceedee van mij, Ceedee van jouhoouuw. Ceedeee van ons allebeeiiheeei
:evil: |
Citaat:
Als ik jouwn bereking volg kom ik eerder op 80 euri uit |
Citaat:
edit- op ebay kan je een xbox al voor 100 euro kopen, dus ik denk dat je iets van 50 euro kan terug vragen :) |
Ligt eraan welke versie van de Xbox het is, V1.00 is meer waard dan V1.06, maar dat ligt er maar net aan of je daarin geinteresseerd bent dus of het je een barst zou kunnen schelen.
Ik schat de waarde op 150euri of ietsje meer:) |
Ik zou gewoon om alle games of de alleen de console vragen. :)
Of willen jullie het verkopen? |
Ook meisjes vinden consoles soms leuk ;)
maar ben meer fan van nintendo, maar goed... als je verliefd bent geef je vriendlief graag de keuze... blindheid noemen ze zoiets.. Ik wil alleen de helft van het geld terug. Daar heb ik gewoon recht op. Hij wil dat ding houden. Maar goed ik heb nu ongeveer een beeld ervan... bedankt allemaal |
vecht het uit op de console :)
|
Vind je dat nu echt zo belangrijk om de helft van de waarde van dat ding te krijgen? Beetje ver gezocht vind ik... Zoveel zal het niet opleveren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk hier eens, misschien kun je dan wel ff een goede prijs vaststellen voor deze x-box...
|
Citaat:
|
Misschien een stomme vraag, maar wat heb je aan de games zonder X-box? En wat heb je aan de X-box als je liever dat geld hebt (helemaal als de ander hem wel graag wil hebben - zou je hem dan alleen maar moeten nemen om hem te treiteren oid? - en dan eventueel nog geld aan hem betalen ook omdat jij dan dat ding hebt en hij niet?)...?
|
Wat Leonoor zegt, dat is inderdaad ook de reden waarom we het op deze manier willen oplossen. Ik vind de X-box als console niet echt heel erg leuk, ik zou liever een game cube hebben gehad. Door nu gewoon even rond te kijken wat die xbox nu nog zou hebben opgeleverd kunnen we het gewoon eerlijk "verdelen". Ik laat ook niet over me heenlopen door te zeggen dat ik er niets voor hoef aangezien ik net zoveel als hij er aan heeft meebetaald.
|
Ja zeg, wat een probleem hoor. Zet dat ding gewoon op marktplaats en laat ze ervoor bieden. Vraag minstens 75 euro. Klaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42. |