![]() |
BRIGHT EYES 23 feb tivoli officieel
TIVOLI OUDEGRACHT
woensdag 23 februari 2005 BRIGHT EYES & support: Rilo Kiley zaalopen: 19:30 aanvang: 20:15 entree: € 13,- ENIGE NEDERLANDSE SHOW!! |
Whooow daar moet ik heen!
Zijn de kaarten al vergrijgbaar? |
enige nederlandse maar toch ook enige europese zei je net? :confused:
|
ja daar ga ik uiteraard zijn.
|
Argh, waarom moet mijn woonplaats weer geinfecteerd worden met die crap?
|
Citaat:
|
nee hoor
enige nederlandse dan heb ik me vertypt :) |
Wat heeft rilo kiley ook alweer met death cab te maken?
|
zangeres ervan zingt ook bij the postal service..
|
Citaat:
|
Oeh!
Aanwezig(y) |
eens kijken of ik bij een vriend in hilversum kan pitten
|
vind niemand het een moeilijke keuze dan?
|
The mars volta heb ik al gezien. Vet, maar niet echt mijn ding.
|
ik zou the mars volta zeker nog een keer willen zien, maar bright eyes gaat toch echt altijd voor :p
|
het is hoogstwaarschijnlijk een electronische set.
al had ik gelezen dat the faint backing band is bij die electronische sets, en meestal opent. Maarja maybe een uitzondering. De maand ervoor doet ie wel acoustische shows in VS. dus we zullen zien. |
tegelijk met the mars volta?
hmm dat is best moeilijk eigenlijk :| |
aanwezig
|
Ik ben siked!
Gijs |
Ik heb maar besloten dat ik hier liever heen wil dan The Mars Volta. Nu nog een paar vrienden aanschaffen.
|
Citaat:
hmph moeilijke keuze:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jajaja
nu ga ik, anders vergeef ik het mezelf nooit |
Citaat:
x |
ach ja, waarom niet
|
ik wil best maar ik durf niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat ik voor the mars volta ga maar moet nog even denken.
|
Citaat:
Citaat:
|
ik ga voor bright eyes
|
ik ben dr voor bright eyes (y) (y)
|
nah al twee keer gezien, dus eigenlijk hoef ik niet per se, maar hm ja ik zal toch wel overgehaald worden.
|
ah wil ze opzich dat nieuwe spul wel live zien doen.. nah moet nog even beslissen of ik tmv in keulen doe of bright eyes in het buitenland doe.
|
Citaat:
|
mars volta heb ik nog nooit gezien maar die drie nummers van connor bij 3voor12 waren nou ook niet iets om over naar huis te schrijven.
aargh dillemma :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, misschien nog een keer dan.
|
nah. liever TMV. tenminste wel talent (Y)
|
En Bright Eyes is muzikale aids ;)
|
Ik ben er wel.
T is toch maar 5 minuten lopen van mn nieuwe kamertje (Y) |
Citaat:
|
hier ben ik bij!
|
Een concertje van Bright Eyes meepikken is altijd wel leuk! Ik zal er dus wel bij zijn, maar waar dan? Waarschijnlijk bij een optreden dat binnen mijn bereik is, en zo vroeg mogelijk op het Europese luik van de tournee ligt.
Wel vreemd, dat je het zo overduidelijk hebt over een officieel bericht, en de enige Nederlandse show? Dat optreden in Tivoli zal hoogstwaarschijnlijk wel doorgaan, maar het is heus nog geen officieel optreden. Een Europese Tour komt er, maar ook die ligt nog niet officieel vast. Kan dus best zijn, dat er nog een zaaltje aan toegevoegd wordt. In principe nog een paar daagjes wachten voor het bevestigd wordt... |
armadillo,
ik wist een maand of 2 geleden al van deze show toen was ie niet officieel. ik heb contact met programmeur tivoli, booker nederland en mensen bij saddle creek europe hierover. En die bevestigen dat het de enige nederlandse show is. |
misschien ga ik toch wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |