![]() |
mannen:vinden jullie het geil als...
je vriendin tijdens de sex zichzelf bevredigt??
als zij bovenop zit bijvoorbeeld.... |
vast wel,
maar ik weet het niet zeker. Als je het nou even voor komt doen zal ik het wellicht zekerder weten ;) :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik heb zelf geen vriendin, maar ik denk dat de meeste jongens en mannen het wel opwindend vinden om te zien dat hun partner zichzelf masturbeert tijdens de sex. Ik zou het in ieder geval zeer opwindend vinden om te zien.
|
Heb ik wel eens gedaan bij mn vriend: als hij dr alleen al aan trug denkt, heeft ie meteen een stijve :D. Ik vind het trouwens ook best geil als hij zichzelf bevredigt als ik naast hem lig/zit/whatever.
|
Citaat:
maar ja ik vind het zelf ook wel geil als ik aan mezelf zit tijdens de sex (als ik bovenop ga) kwist ook niet of ie dat raar zou vinden maar toenstraks zei ie dat ie dat wel geil zou vinden waarschijnlijk.... |
Ik vind het heerlijk als ze zichzelf 'helpt' tijdens seks. Opwindend idee, opwindend gezicht en tijdens penetratie voelt het nog eens onwijs lekker ook, omdat haar vagina-spieren zich dan ritmisch samenknijpen :) :)
|
Citaat:
isse wel leuk... en andersom idd ook... weer es wat afwisseling |
Citaat:
|
Das zeker zeer leuk :D.
|
Hij vindt het wel leuk.
En ik ook bij hem, ik weet niet waarom, tis gewoon heel opwindend en geil om het dat te zien doen:) |
...als zij dat lekker vind moet ze dat vooral doen.
|
Citaat:
|
jahhhhhh, kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit niet willen zien! En volgens mij kan je er ook nog iets van leren :D
|
Citaat:
|
is lollig, ik vinnut owk geil te zien bij hem, en hij owk bij mij. Doe het owk vaak tijdens de seks want ik kom niet klaar van gewoon seks en op die manier kunnen we toch tegelijk komen.. We doen et ook wel es zelf tegelijk, is gwoon lollig :D
|
Citaat:
Die uitdrukking alleen al *ligt helemaal in een deuk* |
Citaat:
|
Citaat:
je zegt ook nie da je da geil vind schatje! hoe moek da dan ruike:D en weet bijna zeker da t wel geil is als je jezelfbevredigd als je bovenop zit... gewoon het feit dat je lekker geniet is al genoeg... |
Citaat:
|
nee zeg gadsie wat verschrikkenlijk...
*walg kots* :rolleyes: |
nooit mee gemaakt zou het niet weten :D
|
Lijkt me heel erg opwindend!! :P
|
Citaat:
|
hmmm masturberen in bijzijn van vriendjuh is leuk, lekker, geil, opwindend, spannend etc etc en dat op alle denkbare manieren, voor sex, tijdens, na kan mu niet schelen, zelfs stiekum terwijl ie vlak bij me zit en het pas merkt als ik me niet meer kan inhouden... ;)
|
Ah zeker weten (y)
|
Lijkt me wel wat, zeker gezien het feit dat zij over het algemeen een halve tot een hele minuut langer nodig heeft om te komen..
Zheeftet echter nog nooit gedaan... |
Citaat:
|
stijfjes de geXXXte
|
Hmm. Nu vind iedereen het helemaal te gek, maar ik herinner een topic waarin mensen zeiden dat ze er onzeker van zouden worden...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |