![]() |
Leukste moment uit je leven tot nu toe?
:)
|
Liggen in de armen van mijn ex.
|
- Reis naar Disneyland Parijs met de hele school
- Die twee dagen die ik met mijn hartsvriendin doorbracht Zo nog wel wat dingen, maar deze zijn toch wel heel bijzonder :) |
nouja moment... ik heb in de zomervakantie een 3 weekse rondreis in Thailand gemaakt en ben daarna nog 10 dagen naar familie in Maleisie. :cool: Deze vakantie van bijna 5 weken was toch wel één van de mooiste momenten die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt..:P voor de rest kan ik zow gauw niks noemenswaardigs bedenken..
|
niet vandaag in elk geval
|
Dinsdag jongstleden :)
|
Vast iets met seks. :)
|
M'n rapport waar 'bevorderd naar 4 vwo' opstond. :cool:
vanuit 3 havo |
Ik heb Haar emailadres :)
|
Citaat:
|
Mja.
Ik denk dat de eerste zoen, YET en de avond dat ik hoorde dat ik geslaagd was (niet vanwege het geslaagd zijn, dat wist ik toch wel, maar het uitgaan e.d. met de klas die al 6 jaar bij elkaar zat en die uiteindelijk ontzettend hecht was geworden echt ontzettend leuk was. Wij waren echt allemaal 'volwassen' geworden en dat was te merken ook) wel hoge ogen gooien. |
Geboorte van m'n zus dr dochter ofzo.. Mijn Oom-wordenis dus. :p
|
ik zou het niet weten eigenlijk.
|
nieuwjaars dag 2001
eerst overal borrelen en dan via de telefoon horen dat je ook nog eens tante bent geworden :cool: |
Er zijn geen leuke momenten in dit leven. Slechts momenten waarop het iets minder klote gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Feest IMUNA 2004.
Feest HMUN 2004. Kerker filmnacht 2003. Dat waren toch wel de hoogtepunten. |
Citaat:
|
De keren dat ik in de Goliath zat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik in een kinderwagen, helemaal ingepakt, muts op, wanten aan, sjaal om, dikke jas aan. Mijn vader duwt en we gaan met z'n tweetjes in het park naar de vijver kijken en naar de eendjes. Hij wijst ze voor me aan en ik kijk in stilte.
Dat was toch fijn, vooral achteraf :) En natuurlijk lekker in de armen van mijn vriend liggen. |
Verder wat Machiavelli zegt. Goede zaak dat 'ie unbanned is trouwens. (y)
|
Poeh, dat zou ik zo niet durven zeggen.
|
- De dag waarop ik mijn hond kreeg.
- De vakantie naar Egypte in dit jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
24-11-2003
& 15-12-1987 |
Citaat:
|
het bungee-jumpen en de adrealine-kick daarvan :)
|
Weet ik veel. Ongetwijfeld wel een paar leuke dagen gehad.
Ik denk de middelbare school-trips naar Dusseldorf, Londen en in de brugklas een dagje naar een Duits plaatsje met de Latijnklas. Verder het nieuwjaarsfeest annex verjaardag bij mij thuis met vrienden, in 2000 dacht ik. Sommige avondjes uit. En de weekenden in Vroomshoop met Morgan/Qimm/Burning Water/Gammaray. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou zo even niet iets kunnen benoemen als het leukste moment uit mijn leven eigenlijk. Er zijn verschillende leuke momenten :) |
Mwoah... dat mijn volgende post mijn 1000e post zal zijn is misschien toch wel een klein "YAY!"tje waard. :o
|
Citaat:
Hoe dan ook, Machiavelli is een hij, maar dat kon je niet weten :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Wat een tóestand!" |
Citaat:
|
Nou, ik zat zo een keer op de fiets.
|
Citaat:
Wauw. Ja, dat wil ik ook minstens één keer hebben meegemaakt voordat ik sterf. |
Citaat:
|
Mijn eerste (geslaagde) zoen. :bloos:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |