![]() |
Broertje Van De Broer...
haha..jaja... half jaartje geleden had ik un crush on tom... nooit wat gebeurd,nooit verteld aan tom zelf (al weten wel wta gezamelijke mensen/vrienden het)
en ja..dan ontmoet je zn broertje steeds weer op feestjes..wissel je mail uit...en blijkt het toch wel heel goed te klicken... en g en dan... vertel je het zn broertje..en wat zeg je dan..hoe en wat:S xxx |
Wat vertel je zn broertje?
Ik snap er echt nix van! :confused: En wat ist probleem als 'Tom' niet weet van de crush, dan ligt de weg naar zn broertje toch open? |
het gebeurt vanzelf wel toch, neit meteen vertellen... gewoon afwachten hoe het verder gaat...
|
Wat is het probleem nou? Ik snap t niet helemaal
|
Volgens je profiel ben je 17. Dan ben je in mijn ogen oud genoeg om interpunctie te gebruiken en duidelijker aan te geven wat je precies van ons wil.
|
ok ok ok:)
wat ik wil is... (ik denk trouwens wel dat tom het weet!!!) dat jullie zeggen hoe ik het moet zeggen, en of ik het moet zeggen tegen jeroen:) |
WAT moet zeggen, dat je ooit een keer verliefd bent geweest op zijn broer, waar niemand iets vanaf weet en wat niks voorstelde?
Lijkt me vrij duidelijk toch |
Citaat:
Het kan toch gebeuren dat je eerst Tom leuk vond, en nu Jeroen? Of vind je dat je Jeroen moet vertellen van je cursh op Tom? Of dat je Jeroen moet vertellen dat je hem leuk vindt, en vroeger zn broer? Vroeger is verleden, afgesloten! *jeej wat ingewikkeld* |
Voor zover ik uit je posts opmaak weet TOM dus niet eens af van je gevoelens die je voor hem hebt gehad, tenzij die gezamelijke vrienden en kenissen dit heb verteld hebben...
Hieruit blijkt dus ook dat je tom niet hebt gezoend, niet met hem naar bed bent geweest en ook geen relatie bent aangegaan met die gozer?????? WAT is het probleem dan? Wat maakt het uit dat je JEROEN nu leuk vind? Je hebt totaal geen verleden met TOM... "Heeeeel klein zuchtje" |
Citaat:
sorry maar ik snap er geen ene hol van :s ff in fatsoenlijk nederlands |
Als je Toms broertje leuk vindt, zou je dat best wel eens kunnen zeggen tegen hem (Jeroen dus).
Als je Tom leuk vond, hoef je dat toch niet achteraf tegen Tom of Jeroen te zeggen. Hoe oud is Tom en hoe oud is Jeroen?;) |
gewoon vertellen (y) helemaal als hij t niet wist!
|
Ben je verlieft op het broertje van je ex?
|
Tis vrij simpel.
Jij gaat met Jeroen, en Tom heeft pech. Als hij het wist had hij wat moeten doen. En jij moet niet denken aan Tom. Anders moet je niet met Jeroen gaan, maar met Tom. Vertaald: ja.. euh ga gewoo lekkah met da jeroenie en dis die tommyboy weetje.. tsss.. tommie kan je ass kussen, hijs gewoon blind en to late.. Snap je? ;) |
Citaat:
|
Je vraagt je af of je tegen Jeroen moet vertellen dat je ooit op Tom verlieft bent geweest?
Nou, ik zou er niet zelf over beginnen. Misschien als hij het vraagt of we hebben 't over oude liefdes dan zou ik 't misschien tussen neus en lippen vermelden, maar ik snap niet waar je je druk om maakt eigenlijk. Vaak zijn broers en zussen een opstapje ofzo, tenminste ik hoor dikwijls dergelijke verhalen. |
veel verschillende mogelijkheden van het verhaal:
1 jij bent verliefd op Jeroen en wil weten of je dat aan Tom moet vertellen. Hij komt er toch wel achter, dus waarom zou je het vertellen? 2 jij bent verliefd op Jeroen en wilt weten of je hem moet vertellen over de verliefdheid op Tom? Hoeft hij niet te weten, dat is verleden tijd en stelde toch niets voor. :) |
Citaat:
|
boeie ik was ooit verliefd op een jongen en toen heb ik 2 jaar later met z'n jongere broertje gezoend
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
wtf allemaal
|
Citaat:
er word ook een schoonmoeder uit EttenLeur geneukt DAAR WOON IK ! |
Citaat:
|