![]() |
In een hoek
jij bent de enige in de hoek
Het persoon waartegen niemand ooit iets zegt Je bent de enige in de hoek Die altijd wordt gepest Een stil persoon alleen maar huilend maar dan zonder traan mensen kennen je niet hun emoties raken je niet jij bent de enige in hoek want jij snapt het niet wat zit er toch bij mensen in hun hoofd in hun geest jij bent dat persoontje in de hoek de enige die daar ooit is geweest. |
jij bent de enige in de hoek
(DE??) Het persoon waartegen niemand ooit iets zegt Je bent de enige in de hoek Die altijd wordt gepest Een stil persoon alleen maar huilend maar dan zonder traan mensen kennen je niet hun emoties raken je niet jij bent de enige in (de??) hoek want jij snapt het niet wat zit er toch bij mensen in hun hoofd in hun geest jij bent dat persoontje in de hoek de enige die daar ooit is geweest. mm de vorm snap ik niet helemaal en hij loopt niet lekker 2e strofe: 2x maar vlak bij elkaar, is niet mooi verder wel mooi idee achter t gedicht |
Ja, 't idee vind ik ook erg mooi en vooral de laatste strofe vind ik goed. :)
|
ja srry ben dyslectisch dus daar zal 't wel aan liggen :P
|
dan heb ik deze oude nog van mezelf met beetje zelfde idee alleen vind ik um een stuk beter :P
ik ben gewoon die ene jongen die hele stille in de klas ik ben gewoon die ene jongen die helemaal nergens bij past gewoon weer zo eentje zonder vrienden die ene die nooit iets zegt ik ben gewoon die ene jongen die altijd wordt gepest die ene die geen woord zegt waartegen iedereen begint de schelden en te slaan ik ben gewoon die ene jongen die zich afvraagt "wat heb ik toch gedaan" ik ben gewoon die ene jongen die denkt dat hij niks kan ik ben gewoon die ene jongen die denkt dat hij een loser is ik ben gewoon die ene jongen gewoon een jongen buiten die gave groep ik ben gewoon die ene jongen die zich voelt zoals een mug ik ben gewoon die ene jongen die niet weet wat ie doet ik ben gewoon die ene jongen die ene die 2 uur gelden is gesprongen van een brug |
geleden
en te schelden. Verder doen je gedichten me weinig. Niet erg origineel, niet qua taalgebruik of vorm. En je hebt je dyslexie wel flink onder controle dan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |