![]() |
Laatste DVD die je gekocht hebt?
Nou vertel..
mijn laatste was eindelijk trainspotting |
De afgelopen week :
The Simpsons Season 2 The Remains Of The Day S.E. Schindler's List Unforgiven S.E. The Paradine Case |
Mad Max
Reservoir Dogs (had hem nog niet op dvd :o ) Harry Potter 3 King Arthur En morgen koop ik Shrek & Shrek 2, voor mijn broertje voor Sinterklaas en Kerstmis, maar stiekem voor mezelf :P |
Reservoir Dogs SE
Fight Club Se All Stars waren de laatste drie geloof ik |
heb er drie tegelijk gekocht:
* matrix revolutions * snatch * last samurai Maar die waren voor m'n vriend. Laatste dvd die ik in m'n bezit heb gekregen: Lion king Maar die heb ik niet gekocht, maar gekregen. Laatste dvd die ik voor mezelf heb gekocht: friends, the last season |
Ik heb de Aladdin dvd van Sinterklaas gekregen :cool:
Maar gekocht heb ik Trainspotting en Requiem for a dream. |
LA VIE NOUVELLE van Phillipe Grandrieux, LAST LIFE IN THE UNIVERSE van Pen-Ek Ratanaruang, 3-IRON van Ki-duk Kim en AB TAK CHAPPAN van Shimit Amin zijn onderweg.
|
Citaat:
Maar de DVD is inderdaad ook heel cool! Ik ben nog steeds bezig met de extra's van DVD 1. KUn je nagaan wat ik nog aan tijd nodig heb voor DVD 2! :cool: Laatst gekocht: wat cabaret-DVD's tijdens de FreeRecord-shop-actie. Bert Visscher: 'Jammer, Don Chaot, Voor ons hoeft het niet, Fijne nuances'. Najib Amhali: 'Veni, vidi, vici'. De Kopspijkers-DVD deel II. En ook nog 'Fahrenheit 9/11'. :cool: |
Deeeee Sex and the City dvdbox <33333
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel de vervolgen veel slechter getekend zijn dan de orginele film, is het wel lollig vermaak en de extra's zijn ook goed. Goed genoeg iig om de box te kopen. Maar dat vind ik. Ik was tenslotte ook verslaafd aan de Aladdin-serie. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En 'De dievenkoning' roeleert omdat de Geest daarin vaker dan eerst in bekende Hollywood-sterren verandert! :D |
The Heist met Ice - T :cool:
|
Citaat:
|
gehad: Harry potter and the prisonor of azkaban, barbapapa deel 1.
gekocht: dvd van een concert van mij |
Citaat:
|
Een spindeltje van 25 DVD+R'tjes.
|
seinfeld seizoen 3 :)
|
Resident Evil
The Fifth Element Ichi The Killer Nightmare Before Christmas dat zijn ze van afgelopen week (y) |
Laatstgekochte DVD's zijn:
The Lion King: 2-disc Special Edition (al had ik die al vermeld in het vorige DVD-topic :D) De muziek, de personages, de beelden, sfeer, spanning, drama! Geniale film dus :) De Tweeling Mooie film, subtiel geacteerd, mooie settings en muziek. Ghost in the Shell Ik wilde hem gewoon hebben. Mooi getekend, prachtige muziek en sfeer. Verhaal is redelijk. |
Seven
|
Tiesto In Concert 2004
Altijd leuk voor de herrinering! :) |
Citaat:
|
Travis - Live at the Palace
valt tegen eigenlijk |
Citaat:
|
Ehm, volgens mij die special edition Band of Brothers DVD-box. Roeleert.
|
:p Shrek 2
|
Sex and the City shoebox , met seizoen zes erbij .
& Seven en American History X voor cadeautjes . |
What's eating Gilbert Grape..In de aanbieding bij de Action :D
|
Citaat:
Ik heb Pulp Fiction, As good as it gets en Matrix Revolutions voor Sinterklaas gekocht. |
Queen concert voor mn moeder dr verjaardag.
En ook friends box serie 8 |
harry potter 3 gekregen
en lion king 3 gekocht :cool: (y) die's wel cool:) |
Citaat:
|
Ik kreeg Dirty Dancing van Sinterklaas.
mijn moeder heeft zó geen smaak. vind ik.:P |
a fish called wanda, special edition
|
LOTR: Return of the King S.E.E. Collectors Gift Set
Spiderman 2 |
-Sex and the City seizoen 3
-Sex and the City seizoen 6 -Kill Bill 2 :):) |
Net amercican history x voor 5 euro gekocht :)
|
- Blow
- Star Wars EP 1 (had alleen de video, weet niet meer hoe dat werkt :p ) - Shrek 1 & 2 box - My Big Fat Greek Wedding voor weinig bij het Kruitvat :D |
pride and prejudice :) overigens ook de eerste DVD die ik gekocht heb, ooit
|
Een dubbele.
Little Buddha + The Man in the Iron Mask (4 euro). Maar het ging me om de eerste :) |
Kill Bill 2 en Shrek 2
|
Etre et avoir
|
Misery... 7,99 bij de Media Markt, Special Edition.
Kon hem niet laten liggen ;) |
Love Actually :cool:
|
Lord Of The Rings EE Trilogy voor 109 euro bij MediaMarkt.
ROTK EE is btw 30 euro bij de MediaMarkt. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |