![]() |
hoe lieten jullie weten dat jullie met je vriend/vriendin naar bed wilde?
zei je dat.. of gebeurde het gewoon? :bloos:
|
uiteindelijk riep ik na de zoveelst subtiele afwijzing; IK WIL SEX!
:o |
:D kheb nog geen sex gehad maar als het goed zit en je hebt al op een andere manier elkaar bevredigd dan zal het wel gewoon gebeure (y)
|
Uhm... gewoon gaan met die banaan :D:rolleyes:
|
Dat gebeurde gewoon. Het lijkt me een beetje apart als iemand me zou vragen: wil je seks met me?
|
Gewoon, we gingen steeds verder. Tot ik niet meer verder wilde en mijn vriend wel, maar daar konden we gewoon over praten. Dus hij moest wachten tot ik uiteindelijk zou zeggen dat ik er klaar voor was... en dat heb ik uiteindelijk gewoon in zijn oor gefluisterd. :D
|
het kwam er steeds bijna van, maar dan wou ik steeds niet verder.
hij wou sowieso wel:D op een keer zei ik gewoon:ok.. ik wil je.. nu klaar |
Hmm dat gebeurt gewoon.. hoewel mijn exvriend wel vroeg: "lief wil je verdergaan?" omdat ik dat destijds niet eerder wilde.:)
|
het gebeurde gewoon.. voelde zo goed aan.. was al heeeeeeel snel (lees: dag na de eerste date :P) en tvoelde zo vertrouwd dat we neit eens aan condooms dachten :bloos:
hek nog nooit gehad.. maar goed we zijn al 4mnd verder en heel serieus met elkaar dus dat boeit niet meer nu;) |
Bij nummer 1: pakte zijn piemol en stopte hem erin.
Bij nummer 2 (huidige vriend): hij wilde eerder of ms allebei gelijk, dus ik hoefde niets aan tegeven. Gebeurde gewoon. |
3e vriedin:, crappy opmerking: "ik heb last van mijn nek, ik wil een massage" Ik denk "ok".
Na 2 minuten massage, "het doet pijn met mijn trui aan", ik doe hem uit... En ja van het een komt het ander... ;) |
uhh gebeurde gewoon..
|
we lagen in de berm, en toen zei ik: 'volgende maand ga ik aan de pil.. ff dat je t weet:p'
en toen kocht ik ook maar condooms en haalde die gewoon tevoorschijn toen wist ie ook hoe ver t was. :) |
''ik wil je'' :bloos:
|
"wil je dan en dan blijven slapen? - ok"
nou, dan hoeft het nog niet natuurlijk, maarja als jedan gaat zoenen en iets handtastelijker wordt... |
mijn vriendin zei toen ik een keer op der lag: "verkracht me" (voor de grap)
maar dat von ik eigenlijk niet egt een leuke opmerking omdat me zus ooit was verkracht... maja... als ik nu sex wil hebben helpt egt nix als ik wat zeg zoals "ik heb zin in sex" wat kan ik beter zeggen dan? |
"ik wil je"
"ééécht?" "ja" En toen stond ik al naakt naast hem (y) |
gebeurde idd gewoon. Ging 1 keer wel heel raar trouwens :D Waren elkaar hele tijd al wat aan't uitdagen enzo, ik lag achter hem filmpje te kijken (lagen op bed) en we hadden verder niets ofzow, gewoon goede vrienden, en hij zei op een gegeven moment: "je zou raar opkijken als ik je nu ineens op je bek zou pakken". En ik zei bluf :o ... Woeps :D En toen gingen er steeds meer kledingstukken uit en voor we het in de gaten hadden.... Tja :D En nu al 3 jaar een vaste relatie met hem :D
|
Citaat:
|
We stonden al te scheppen in de disco, ( hoe ranzig) en hij vroeg op een gegeven moment: "ga je met me mee?" En ik stribbelde voor de vorm nog wat tegen: "ik ga niet zomaar met iedereen mee". En hij was heel snedig: "ik vraag het ook niet zomaar aan iedereen".
We hadden allebei welgeteld één kortstondige relatie ervoor gehad, maar oh oh, wat vonden we elkaar toch al een man/vrouw van de wereld. Ghe, toen we al in bed lagen gaf hij verlegen grinnikend toe, een beetje wiebelend, dat hij twintig was toen zijn eerste keer was. Nou was dat bij mij ook, maar dat durfde ik niet te vertellen, maagdelijkheid was een schande in de wilde jaren 80. Maar wat híeld ik toch op slag van die jongen! |
Citaat:
|
Uhm even denken...
De allereerste keer met de eerste jongen zei k iets van 'doe nou maar' :P Tweede vriend vroeg subtiel (overdag) of ik mee ging naar zijn slaapkamer (dat was alleen bed+ muren, dus tsjah) De rest gingen vanzelf... De ONS-ers vroegen simpelweg om sex, of 'mag ik je neuken' heb ik ook wel gehoord ja :rolleyes: |
argh ik kende zo eens een jongen die een mail had gekregen van zijn vriendin.. een mail die alle positieve dingen aan sex opsomde! was wel duidelijk.. :)
men ex maakte het gewoon duidelijk door te vragen wanneer ik eens bij hem bleef slapen , of 'wanneer ben je eens alleen thuis?" |
Ooit eens een keer kwam ons gesprek daarop. Nouja, hij wilde ook. Dus.
|
Citaat:
je hebt die mond niet aleen gehad op te pijpen je kan er ook mee praten magoed ik vroeg het gewoon dus |
Citaat:
whahahaha :D :D :D goeie! (y) :p |
Ik ging gewoon heel subtiel z'n kleren uittrekken? Of voorstellen dat ik die van mij wel uit kon doen als ze in de weg zaten :o
|
Ik heb gewoon netjes en beleeft gewacht tot ze het wilde en ook zeker er van was dat ze het wilde.
En zij nam de eerste stap ik was daar te verlegen voor :bloos: . Maar alles is goed gekomen. :D |
Het gebeurde gewoon, al was het met de 1 wel van weet je het zeker? Ikke ja.. oke
|
Uhm, zij kwam er eigenlijk mee :). Ze zei gewoon van "ik wil een stapje verder...." en een week ofzo daarna bleef ze bij mij slapen en gebeurde het gewoon :).
|
Dat ga je heus niet roepen of zeggen, maar dat gaat vanzelf. Je merkt op een gegeven moment dat je het allebei wilt en dan gebeurd het gewoon...
|
Citaat:
|
tegen m gezegt dat k best wel met hem na bed zou willen, en hij wou dat ook dusse :p
|
Nou, dat was aan alles toch best wel duidelijk te merken, geloof ik :o Van beide kanten, dus ja....dan gaat alles daarna vanzelf ;)
|
Door haar op te geilen,uit te kleden en te vragen "Mag ik?"
Ik ben corny 24/7 :P |
Gewoon zeggen dat je sex wilt en als de ander dat niet wil dan gewoon vastbinden en toch doen :rolleyes: :D :nono:
maar serieus, beetje naast elkaar in bed liggen tv kijken, beetje zoenen en van het een komt dan het ander he! En voor je het weet ben je al inwendige stokslagen aan het uitdelen! :evil: (y) Maargoed, dat alles dan wel erg rustig en erg romantisch natuurlijk :D |
Hij vroeg of ik seks wilde, toen we een beetje aan het zoenen waren en ik eigenlijk nog niet wilde. Ik vond het typisch, want naar mijn mening was de situatie er nog niet naar. Het was de tweede keer dat we überhaupt zoenden :bloos:
We hebben er toen over gepraat en ik heb duidelijk laten weten dat ik toen nog geen seks wilde. Vanaf toen heeft hij geen initiatief meer betreffende dit onderwerp getoond ;) Ongeveer twee maanden later heb ik hem gevraagd wat ie ervan dacht als ik aan de pil zou gaan. |
'waar slaap ik vanavond?'
-'bij mij in bed' 'bingo :cool: ' |
Ik zei het. Bij de eerste omdat hij op dat gebied vrij terughoudend was en het dus nooit 'gewoon zou gebeuren', bij de tweede omdat 't bij de eerste goed werkte.
|
Citaat:
|
Citaat:
"schat.... ik ben er KLAAR voor" Ow, nouweuhhh goed dat je 't zegt. hoppakeej! :D |
jah of dat ie je dan zo niet verstaan heeft :D
schat wat zei je? je moet niet zo fluisteren hoor.. doeme eehj ;) |
Toen ze m'n boxershort uittrok snapte ik de boodschap wel. :p
|
t lijkt nu wel of alle meisjes t initiatief nemen bij de eerste keer neuken.. interesting.;)
|
Citaat:
Jongens willen gewoon altijd |
Het ging vrij vanzelf, want het was vrij duidelijk dat we allebei vrij graag met elkaar wilden vrijen :p
(sorry... ben melig) |
we waren alleen thuis en zaten samen tv te kijken op de bank en toen zei hij ineens van, ik heb 't koud. toen ben ik lekker op hem gaan liggen (hij lag op de bank) en toen gebeurde het gewoon...
voor mij was het de 1e keer, voor hem niet trouwens... |
Citaat:
|
Citaat:
of hij moet doordringen en haar half verkrachten..maar dat zal je wel niet bedoelen hoop ik.:p |
't Gebeurde gewoon... We lagen te vrijen, ik trok z'n trui uit, hij de mijne en zo ging het door...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |