![]() |
[ Op TV ] Cruel Intentions.
Net 5 - Vrijdag 17 december - 22:00u.
Met Sarah Michelle Gellar, Reese Witherspoon, Ryan Phillippe en Selma Blair. Kathryn sluit een weddenschap met haar stiefbroer Sebastian. Zij zegt dat het hem niet zal lukken om Annette (een maagd, die met seks wil wachten tot na het huwelijk) het bed in te krijgen. Als hij verliest krijgt Kathryn zijn Jaguar, als hij wint krijgt hij Kathryn. http://www.unca.edu/housing/images/s...intentions.jpg Deze film heb ik nou al zo vaak gezien.. Ik blijf 'm heel gaaf vinden! Wie gaat 'm (weer) kijken? Met Colorblind van the Counting Crows als de soundtrack. (y) |
Ahhh die is zo leukkkkk.
Maar ik heb m al op video. |
oeh! oeh! Das een mooie film :)
|
ooh ik kijk weeer hoor :cool:
|
veels te laat ;)
|
leuk leuk leuk leuk!!!!
Alleen jammer van het tijdstip, dat vergeet ik vast :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Coole film, thx for the reminder (y)
|
Kuttopic, ik dacht het vandaag was. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke film ja!
Maar al vaker gezien, onhandig tijdstip, dus ga niet kijken denk ik. |
Citaat:
Ach, je moet gewoon kijken :) |
Ik heb hem op dvd :)
Het verhaal is best leuk en sommige dingen zijn echt leuk om te zien. Dit is de bewerkte versie van een andere film... iets met een s (kom er niet op) maar deze is veel leuker :) Die gast heeft echt zo'n mooie auto. Die auto is gewoon kunst :) (En Reese Witherspoon is ook kust :) ) |
Sebastian, you can put it anywhere :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Supermooie film??? :eek: Wat is deze film toch overgewaardeerd.....echt een speelfim jakkes |
Citaat:
|
ik denk dat ik hem wel weer ga kijken. Voor de vierde keer ofz.. ;)
|
Gemist, maar ik ben er zeker van dat deel 2 toch minstens tien keer zo briljant is.
Mijn god wat is die film ongelooflijk gaaf. |
sarah michelle gellar is geil, reese wihtherspoon in minder mate ook wel :)
beetje chixfilm, maar kvond em wel cool :bloos: deel 2 is poep, alleen al omdat er geen sarah en reese in zitten, maar verder is ie ook poep |
Citaat:
|
Wat een k*utfilm. Gaat nergens over en slecht acteerwerk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga m niet kijken, want kan niet kijken op vrijdag, maar heb m op dvd en ook al 1000x gezien....
Ga m binnenkort wel maar weer eens kijken denk ik :D Echt een van de leukste films vind ik :) |
Citaat:
|
Geweldige film. Ik heb m nog maar 1x gezien, en ik wil m zeker nog een keer kijken :)
|
ik heb hem ook op video. Heb zoooo gehuild op het eind
bitter sweet symphony (y) |
Dat vond ik destijds wel een goede film ja :) .
|
Sebastian:
* Be more specific... Kathryn: * In English; I'll fuck your brains out. :D Ik ben dol op deze film! Allemaal gewoon kijken en anders 'ouderwets' opnemen! |
Citaat:
|
Ik vind 't wel een leuke film :) en ik vind dat net5 een domme formuleringsfout maakt; seks ná het huwelijk? Seks in het huwelijk of seks na het huwen...
|
Ik kan hem niet zien omdat ik een aantal kinderen heb beloofd om aanwezig te zijn op het Galabal... Echt iets voor mij natuurlijk, maar gelukkig zijn er videorecorders!!
|
OH ff onthouden te gaan kijken idd.
|
Citaat:
Ik heb hem weer gezien, en dit keer opgenomen om ook maar niet meer uit te vegen. Mijn lievelingsstukje: die roltrap, met dat liedje van Counting Crows <33333 |
Citaat:
Ik vind Cruel Intentions mede zo'n mooie film door de filmmuziek. |
Citaat:
Huur/koop/download em wel een keer. :bloos: |
Citaat:
(en Ryan Philippe natuurlijk :bloos: ) |
Godverdomme, vergeten op te nemen. Wat ben ik toch een mongool.
Nou ja, misschien was het ook alleen maar een telleurstelling geweest, omdat ik het briljante tweede deel al gezien heb. |
Ik heb me ingehouden, alleen het begin gezien.
|
Ik heb maar een stuk gezien! Ik was aan 't oppassen, en zapte er langs!
Maar zo te horen moet ik 'm nog een x zien! |
Gezien gisteren (y) Voor het eerst ja :o
Mooie film, overwegend goed acteerwerk, spannende sfeer! Ik vond het op het eind echt thrillerachtig worden, als Kathryn zegt dat ze hem heeft overwonnen ofzo. Ik dacht niet dat hij doodging :| Best een goed einde eigenlijk. Maar wel zielig. Ja, goeie film (y) |
Leuke film, maar om hem vaker dan een keer te zien... hmm, meer dan leuk is hij niet, imo.
|
Ik snap nooit hoe iemand een film 2 x kan zien :confused:
Na 1 keer weet ik allemaal wel hoe het gegaan is en vind ik er niks meer aan. Ik kijk films nooit 2 keer :) |
Citaat:
(Ik heb 'Don't Look Now' zeker 5 keer gezien, verspreid over bijna 10 jaar. Dat is een vreselijk vreselijk goede film (y) ) Volgens mij had ik geboren moeten worden in begin jaren zestig, ik kijk zoveel films uit de jaren '70 en luister naar zoveel muziek uit de jaren '70.. Ik had ze moeten meemaken :P |
Citaat:
Wel ben ik van mening dat je een film niet 2x achter elkaar moeten zien. |
Citaat:
Ik lees bepaalde boeken ook 3/4 keer in een paar jaar.. Zal ook niet iedereen even leuk vinden. |
Citaat:
Ikzelf zou overigens een boek niet meerdere keren kunnen lezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |