![]() |
bubbling and reggae
me pa was naar cuba gegaan. en hij kwam trug met een heel boel cd en. 1 cd was daar net uitgekome en die muziek style ook heet reggaeton het zijn namen die je in nederland bijna niet voor kome en de taal is spaans wat ze spreken
reggaeton een mix tusse reaggea en bubbeling. zijn de namen die op de cd staan: daddy yankee don chezina nicky jam don omar ya estoy nummers: me gusta cuando te coja te voy a dar villana auya mi loba je kan het op zoeke en luistere als je dat doet laat ff weten wat je er van vind. |
Wat wil je nou precies met deze topic? Kijken of er meer mensen zijn met deze muzieksmaak?
|
Is dat niet gewoon dancehall dan?
edit: En Rieno, deze topic :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
qua omschrijving klinkt 't als ragga of dancehall.
ah well, eerst maar eventjes dl'en en uitchecken. |
Citaat:
|
Citaat:
maar verder 'n dikke: inderdaad. :D |
Citaat:
|
ja, maar dat van mij klopt ook nog es :p
|
je moet niet alles onder dancehall zette vind ik dit is toch wel wat anders dan dancehall en het is alle maal spaans
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
heb iig daddy yankee in de transfer queue staan. goed potje dancehall reggae gaat 'r altijd wel in.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik 'r van kan vinden op i-net is dat 't een mengeling is van reggae met hiphop en dancehall raps in 't spaans eroverheen. Gewoon ragga en dancehall in 't Spaans dus. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
daddy yankee is dope. :cool: (en don omar ook. :cool: )
maar ik vind de term nog steeds misplaatst. :D (maar ja, urban schijnt als term om 'n genre aan te duiden ook bestaansrecht te hebben, dus ah well.) 't klinkt in principe gewoon als dancehall reggae a la Spragga Benz, maar dan in 't Spaans. :cool: (y) |
Citaat:
knetter:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |