![]() |
Hardcore/ Emo/Metal in de Melkweg
Vrijdag 4 Maart Mastodon
Donderdag 10 Maart Converge/Planes Mistaken For Stars Donderdag 21 April Atreyu/Norma Jean/Special Guest |
nee
nee en nee mastodon lijkt me wel leuk maar niet leuk genoeg om er voor naar adam te gaan |
Citaat:
|
nee
misschien ja! ik ga voor Atreyu, en Norma Jean is ook wel okay. |
Donderdag 10 Maart Converge/Planes Mistaken For Stars
Donderdag 21 April Atreyu/Norma Jean/Special Guest Daar wil ik heen, maar zooo ver weg :( |
Mastodon wil ik zeker zien, maar ik wacht eerst wel es ff af waar ze nog meer komen.
|
Misschien ja.
Nee. Nee. |
Mastodon is cool, Converge ook.
Maar Atreyu? Norma Jean? Get that shit out of here. |
nee
ja misschien |
muziekvlinder:
ja ja misschien oeh:cool: |
Citaat:
ja (tenzij ze ook nog hier in de buurt komen, zoals op de arnhem hardcore meeting) ja |
Ah!
9 maart ben ik jarig, en ga dus mooi de volgende dag met een paar vrienden naar Planes Mistaken For Stars(y) |
converge zie ik wel zitten
|
Zo te zien wordt het lekker rustig bij Atreyu en heb ik de zaal voor me alleen <3 <3 <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben opzich wel in om die showtjes mee te pikken tenzij ze dichterbij langskomen. Atreyu loop ik niet meer warm voor. Norma Jean is wel een van de brutere emo/metalcore christenfuck bandjes. Als ik geld/tijd over heb wellicht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er was toch hardcore?
Converge maybe. Vind de nieuwe plaat totaal oninteressant. |
als masto ook maar in de buurt speelt (Y)
|
Converge vind ik wel vet, maar als ze ook in de Goudvishal komen ga ik daar naartoe.
|
nee
nee misschien, waarschijnlijk wel, maar als atreyu ergens dichterbij optreedt dan daarheen. |
converge is de melkweg? jammer... volta was perfect.
|
:(
|
Volta is kut. Liever in de GVH.
|
hmm komt converge nog ergens anders
geen zin om helemaal naar amsterdam te gaan |
converge en mastodon wil ik wel zien ja
|
converge zie ik wel zitten
|
Citaat:
|
Citaat:
* Converge: spelen in Arnhem :D * Atreyu: volgens mij is Unearth de special guest, dus ben dan wel aanwezig gok ik :D. Norma Jean heeft hopelijk een nieuwe zanger inmiddels, want die vorige die ik live gezien heb zoog kut met peren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Planes Mistaken For Stars
Daar ga ik heen |
Citaat:
|
Citaat:
|
De band wordt te duur voor kleine zaaltjes....
|
Citaat:
|
hmm, masto op vrijdag. ik schrijf het iig op. Om een moat van me te quoten: "lekker potje mastoberen"
|
Citaat:
|
converge is toch ook samen met gilgamesh?
ik wil daar in ieder geval heen. de rest niet |
wauw, maar damn waarom programmeren ze dat doordeweek?
het zal er zoals gewoonlijk wel weer niet inzitten, jammer zou converge, atreyu, planes mistaken for stars wel willen zien |
norma jean.
dat is de enige reden die je nodig hebt. converge spreekt voor zich. |
Citaat:
|
Citaat:
Als dat zo is ga ik zeker. |
Citaat:
|
Ik wil zeker naar Atreyu.
|
Allemaal kut.
|