![]() |
verslaaf aan roken, na roken joints
Ik kon geen goede titel verzinnen, maar ala, dit komt in de buurt.
Wie zijn er gaan roken ('verslaafd' geraakt), terwijl ze dat eerst niet deden en wat getriggered werd door het roken van joints (met shag erdoorheen) ? |
ik niet, had het al door het roken. Maar ik kan me dit zeer goed voorstellen...
|
Ik heb juist dat als ik geblowd heb, ik dan de eerst komende 2 dagen geen zin heb in een peuk.
|
Citaat:
|
lijkt me heel erg onlogisch
tenzij je fucking veel blowt natuurlijk. |
ik rook nog steeds niet :)
ben ik ook niet van plan trouwens |
Bij mij is het idd ook zo begonnen.
|
Citaat:
Tis rotzooi, maar wel gezond ofzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het maar bullshit, moeilijk doen over verslaafd raken aan nicotine, terwijl je met de hoeveelheid die je dan zou blowen allang verslaafd zou zijn aan het blowen. |
Citaat:
Maar als er mensen zijn die dat willen, ze zenden ook frans bauer uit op de radio, ik bedoel maar. |
ik heb wel een periode (bijna) dagelijks geblowed, maar dit was meer uit gewoonte en voor het blowen zelf, niet uit verslaving aan de shag erin (waren met 2 man)
heb het gewoon ooit getest door een los shaggie te maken maar ging echt bijna over mijn nek na de 2e hijs dus lag iig niet aan de shag en ben op een gegeven moment ook gewoon zwaar geminderd zonder dat ik veel zin had ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik blowde heel veel, het roken kwam pas toen ik verslaafd was aan de nicotine (n)
|
Nou, toen ik blowde had ik absoluut geen zin in een peuk, ever.
Maar nu ik gestopt/drastisch geminderd ben, heb ik er soms wel 'zin in'. Heel vaag. Hoewel ik roken eigenlijk smerig vind. Gewoon een minuut met een sigaret in mijn vingers staan spelen zorgt dan ook dat die drank weg gaat trouwens. Ik ben dus volgens mij meer verslaagd aan het flicken van een siggie ;) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik rook nu ruim 2 jaar joints, en heb ruim 18 jaar gaan sigaret gerookt.
Tabak in de joints tellen natuurlijk niet mee. |
mijn broertje..
en als ik niet blow rook ik meer. en als ik meer blow rook ik minder |
ja sinds ik veel minder blow ben ik veel meer gaan roken, nu ben ik aan het stoppen met roken en heb 1 sjekkie gerookt in 3 weken maar daar snakte ik dan ook echt naar kon het gewoon niet weerstaan, dus mja wel verslaafd aan roken door het blowen
life's a bitch :cool: |
Citaat:
Mja.. moet 'drang' zijn natuurlijk ;) |
Citaat:
bij mij is t iig wel zo gegaan, ook al rook ik niet echt meer |
Ik ben gaan roken, om minder te gaan blowen, wat opzich wel werkte.(y)
|
Als ik geblowd heb dan wil ik juist helemaal niet roken. Dan rook ik in 4 uur tijd bv 3 of 4 joints en verder helemaal niets :).
|
logies toch, de tabak bevat nogsteeds verslavende stoffen
|
ik kon wel eerder joints draaien, dan shaggies maar dat telt zeker niet? het is bij mij ongeveer tegelijkertijd begonnen.
omgekeerd heb ik het wel vaak gezien: mensen die stopten met roken en opeens keihard gingen blowen om toch nicotine binnen te krijgen :) |
Citaat:
|
uhm als ik blow steek ik gerust nog een peukje erbij op, doek echt niet moeilijk over.
|
Citaat:
|
precies :D
|
Ja......"(steekt er nog een op)"
ik ben aan het roken geraakt door de shag in die oer heerlijke joints...... (n) :rolleyes: |
zodra ik een joint heb gerookt. heb gelijk trek in een peuk :D
|
Citaat:
|
ja die nicotine heeft er wel voor gezorgd dat ik regelmatig zin heb om te roken. Maar ik hou me in, wiet is (y) maar no way dat ik verslaafd wil raken aan roken. Misschien is het een beter idee als ik gewoon die wiet puur ga roken
|
ik rook nog steeds geen sigaretten :)
nee dus :) |
Citaat:
|
hm, ziet er goed uit(Y) of misschien is die handy vaporiser van azarius een goed idee, is in elk geval een stuk gezonder
|
Knaster is echt vies hoor..
Ik blow redelijk vaak met tabak maar ik ben nog niet verslaafd en ben het eigenlijk ook niet van plan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ruwe bolster, milde shag :D
|
zoals echte negers bram :p
|
Citaat:
|
ja hiero ! :D
|
Citaat:
|
Jah bij mij begint het te neigen. Ik blow redelijk tot zeer vaak, en ik krijg vaak zin in een sjekkie of sigaret..
Edit: Of dan is mn wiet op en dan maak ik de shaq maar op aan gewoon sjekkies.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |