![]() |
ik vind het vies
heej, ik heb een probleempje, ik heb namelijk puistjes op mijn kont, als ik een bikinie aan heb ofzo zie je dat soms en ze doen pijn als ik zit, ik heb het al een tijd maar wil er graag vanaf, heeft iemand misschien een tip, of het zelf ook?? :confused:
|
Je kan ze misschien insmeren met zinkzalf, dan gaan ze snel weg.
|
me ex-vriendin had het wel eens, maar ik vond het echt nooit erg ofzo, dus daar zal je je echt niet druk om moeten maken, ze had volgens mij geen pijn ofzo zover ik wist
|
clearasil?? of werkt dat niet.. ik heb het zelf nog nooit gebruikt.. maarja.. als je de reclame wilt geloven..
|
Citaat:
|
:s
|
Citaat:
|
bedankt! (y) voor de reacties, maar ik gebruik al schoonmaak spul waar ik ook men gezicht mee was, maar helpt niet, en ik schaam me echt om naar de dokter te gaan :bloos:
|
je hoeft je daar echt niet voor te schamen hoor! die heeft dat waarschijnlijk wel vaker gezien (zeker eig..)
het is toch beter dat je je schaamt om 1 persoon voor een momentje , dan dat je er een hele tijd mee zit en je dus ook gaat schamen als je je moet tonen aan andere mensen! tijdens t zwemmen of bij de l.o les ofzo.. je ziet maar |
Dat is inderdaad goor. Beter wassen die kont van je. Met water en zeep. :|
|
Citaat:
Of je hebt een huid waardoor dat komt, of je beweegt te weinig. :) Zitten helpt bepaald niet. |
Ga eens lekker 1 keer in de week schrobben met scrubzout. Krijg je echt fluweelzachte billen van.
De zinkzalf vond ik ook een goede tip. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |