![]() |
[trage-game] Ligt niet aan brakke videokaart
Hoi allemaal,
Ik heb fifa 2005 eergister ginstalleerd en het werkte prima, gister ook nog. Alleen vandaag ging het opeens super langzaam, het was net of ik met faas wilkens over het veld liep. Maar iig alle andere spellen draaien wel normaal. Ik heb de resolutie zelf op 800x600x16 gezet en detail level low, maar het maakte niet uit. Ik heb ook de compabiliteit op win 98/me gezet, maar dat hielp ook niet. Iemand enige idee? |
Probeer Ctrl-Alt-Delete, daarna processen en kijk of er iets veel CPU in beslag neemt (kan een netwerk zijn of een zwaar programma), als het fifa is die al die CPU in beslag neemt, neem dan eens een kijkje in je instellingen en sluit al het overbodige af! ;)
|
misschien is je pc te traag...meer info over je pc AUB
|
512 mb werkgeheugen
Geforce 6800 LE 128mb AMD 3000+ Werkgeheugen wordt deze week 1024. Maar als ik fifa draai en dan dat grafiekje van de CPU bekijk, zit deze idd aan z'n top. Ik heb het virtueel geheugen als versteld, maar dat maakt niet uit. |
Citaat:
|
nja, aan de systeemspecs lijkt het niet te liggen. en als andere spellen wel draaien draait er vermoedelijk niets zwaars op de achtergrond.
staat directx9.0b er wel op? of draait zonder 9.0b fifa uberhaupt niet? |
Drivers goed geinstalleerd?
|
Lijkt me wel, spellen als NFSU2 en SC draaien prima
|
Welke 3dkaart heb je?En de laatste drivers geinstalleerd?
Vind er namelijk ook niks van op de ea site. Ow wat er misschien kan zijn, dat je 3dkaart te heet wordt, en zich terug clockt, om schade te beperken. Dan presteert ie ook dramatisch slecht. |
Citaat:
|
Nah lijkt me sterk.
Tja je kan eens kijken wel programma zoveel van je cpu nodig heeft. Maar jou pc is krachtg genoeg voor dat spel en moet dus zeker wel goed lopen. Heb je nog wat anders gedaan met je pc, nadat je de 2e keer Fifa speelde? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |