![]() |
[forum] forum instaleren?
Beste lezer,
Ik zou graag een eigen forum willen voor mijn site. Nu is het probleem ik weet niet hoe ik een forum opzet. Ik heb geen host die php kan. Dus ik denk dat ik het via een andere host (kostenloos) moet doen. Weet iemand een gratis host waar ik een forum kan installeren(Zoals phpbb)? Heeft Iemand ervaring? Iedere tip is zeer welkom! Bij voorbaat dank :) |
lycos heeft php + mysql ondersteuning (50mb webspace) ken verder geen hosts want hou me er tegenwoordig niet meer echt mee bezig dus zou goed kunnen dat er een stuk betere hosts zijn (lycos voegt reclame toe, maar dat is ook te omzeilen btw)
|
|
Citaat:
Weet iemand er een? Ongeveer net zo als 8bit.be |
Zie je eigen post en de eerste reactie erop.
www.tripod.lycos.nl voor de host www.phpbb.com voor het forum |
www.100webspace.com
Gratis, geen reclame, 100 mb. Maar volgens mij mag je database daar maar 5 mb groot zijn, dus dan zou het niet geschikt zijn voor een forum. Je kunt toch eventjes checken want ik weet het niet zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Thanx allemaal ik ben dolblij met mij nieuwe forum! |
maak ik toch effe mooi "reclame" voor een vriend, 8bit is van een klasgenoot, die ik heel af en toe spreek :p
|
|
Je mag desnoods mij ook een PM sturen, ik doe het gratis voor je.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
schijnt dat iedereen elkaar kent binnen zes mensen (oftwel, mijn kennis van mijn kennis van mijn kennis van mijn kennis van mijn kennis, ben jij) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |