![]() |
Doorvertellende zus
Oke.
Het ging ongeveer zo. Ik ben al een hele tijd verliefd op een jongen, genaamd Daan, die ik van de manege ken. Dat heb ik aan mijn zus verteld. Op de filmmarathon op school heeft mijn zus dat aan een vriendin van haar verteld. Die vriendin vertelde het weer aan haar zusje, dat bij mij in de klas zit. Dat zusje dacht, dat het over de Daan uit mijn klas ging. En vertelde dat dus weer aan al haar vriendinnen. Die vriendinnen hebben het aan de Daan uit mijn klas verteld, en die denkt nu dus dat ik hem leuk vind. Ik ben hier achter gekomen na een heleboel zeuren bij de Daan uit mijn klas. En toen moest ik zeggen of het waar was of niet. Ik zei dus half, en hij ook. En ik weet het gewoon even helemaal niet meer. Of ik nou de Daan van de manege leuk vind, of de Daan uit mijn klas, of geen van beiden... nou ja, het is dus allemaal ontzettend verwarrend. Zo. Dat lucht op:). Iemand tips? Behalve heel boos worden op mijn zus? |
nee, gewoon boos worden op je zus, zoiets is ook bij mij gebeurd:
ik heel blij aan haar vertellen dat ik met iemand had, als zij zou beloven het neit door te vertellen aan m'n ouders e.d., m'n moeder komt thuis--> m'n zus: hey mam, moet je kijken op die klassefoto van Zjongen!...tenzij ik allerlei flauwe klustjes zou doen, deed ik niet... (pure chantage...:s) moraal van dit verhaal: zussen, begin er noooooiiiiitttttt aan:p |
Dank dat die laatste vooral komt omdat er veel spanning bij zit nu vanwege t doorvertellen, dat zal wel minder worden lijkt me :p
En nooit zulke dingen doorvertellen aan mensen waarvan je weet dat ze t niet voor zich kunnen houden :o |
je bent nog jong, geniet van het leven, waarom neem je ze niet gewoon allebei?
|
Daar ga je het lekker met je vriendinnen over hebben. Wie is leuker Daan of Daan
Heerlijk dit soort verhalen:D |
Je vindt Daan van de manege leuk. Toen ging ineens de roddelmachine in werking en nu denkt iedereen dat je Daan uit je klas leuk vindt.
En nu weet je niet meer wie je leuk vind? Ik vind het maar een vreemd verhaal, want door een misbegrepen roddel van iemand anders, ben je zelf gaan twijfelen welke Daan je leuk vind? Zoals ik het begrijp vind je de Daan van de manege leuk. Of kan jij nou totaal niet uitleggen? |
Citaat:
Nee? Nou daar zou ik dan maar eens mee beginnen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan jij het niet even uitleggen. |
Je mist wat in je leven...
Dat meisje begint haar eerste hormonen te krijgen en jongens worden ineens even belangrijk of zelfs belangrijker dan paarden. Dat is verwarrend en daar moet je dus veel over gaan praten met je vriendinnen. Ik heb hier nog een schrift liggen van toen ik 14 was.. Ik was op 2 jongens 'verliefd' en mn vriendin ook. Heerlijk om dat terug te lezen:D (stiekem langs zijn huis fietsen, opbellen en de hoorn erop gooien zodra hij opnam, dat soort dingen:)) |
Was ik maar weer veertien...
|
:D geweldig dit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, door je zus heb je nu wel een bijna-date met de daan uit je klas.......
|
euhm en jij woont in?:P ik heet ook Daan:cool: :P
|
Whuhuh.... Enschede:cool:
|
oh tja laat dan maar:P
|
Citaat:
maarjah ehm tjah ik vind het verder nogal een brak verhaal allemaal. je vindt de daan van de manege leuk zei je en ineens weet je het neit meer. onzin natuurlijk, wees eerlijk tegen jezelf en laat je niet teveel beïnvloeden. dat je zus iets doorverteld is natuurlijk niet zo leuk, maar daar zul je zelf maar ff een wraakactie voor moeten bedenken (vertel gewoon iets door wat zei jou vertelde als wraak :P) |
Citaat:
|
Hahahaha, enschede, dan is het misschien wel dezelfde Daan waar ik 5 jaar geleden continu langsfietste:D
En dan kijkt hij je aan op een schoolfeest. HIJ KEEEK ME AAN, ZAG JE DAT!?!? Heerlijk, die tijd:) |
Citaat:
|
Wat lief :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Haha, moest ook gelijk aan de: 'ojee wat nou!' rubriek denken... |
kzou me niet te veel laten beinvloeden.....
schrijf anders eens naar de tina wat je kan doen...de o jee wat nou rubriek bijvoorbeeld ;) |
Citaat:
|
....ik ben zo in de war, ik weet het niet meer....
(sorry das flauw) :bloos: |
Citaat:
|
Ik zou voor Daan kiezen.
|
Citaat:
|
ik kies Tina
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |