![]() |
Hoe ziet jouw relatie er over 10 jaar uit?
Stel je hebt een relatie, hoe ziet die er over 10 jaar dan uit denk je?
Als je geen relatie hebt, hoe ziet je leven en je eventuele relatie er over 10 jaar uit? Ts begint: Ik hoop dat ik dan eindelijk wat vastigheid erin heb.. Wat moet dat heerlijk en frustrerend zijn.. (volgens mij wil ik dan weer terug naar mn huidige leventje) |
omg, I don't wanna know..
|
das eng :|
laat ik maar eerst een fatsoenlijke relatie krijgen :p |
dat zien we dan wel weer
|
Pff.. volgens mij wil ik dat geeneens weten.. komt nog eens bij dat ik me nu op wat voor manier dan ook, niet kan voorstellen dat ik het langer als 3 jaar met dezelfde vent uithou.. :o
Toch verkeer ik wel een beetje in de hoop over een jaar of 10 (ben ik bijna 26) getrouwd te zijn of in iedergeval enige vorm van vastigheid te kennen. Geen kinderen denk ik, wel veel dieren. Gezond en gelukkig, en tja verder.. geen idee... tijd zal het leren haha |
Poeh... weet je wel wat je vraagt? Maar goed, móchten we nog een relatie hebben (daar wil ik nog niet eens aan denken!), dan zullen we ondertussen eens aan kindertjes beginnen, ben ik bang.
|
over tien jaar ben ik nog altijd even verliefd als nu :)
en ik denk dat ik tegen dan wel getrouwd enzo zal zijn :) gezellig :) |
Ik vraag het me af.
Op dit moment ben ik 'relatieloos'. Over 10 jaar vast niet meer, maar mijn plan is om over 10 jaar bij de marine te werken, waardoor ik veel weg zal zijn. Ik ben benieuwd hoe mijn liefdesleven zich daar onder zal gedragen. |
Dan hoop ik niet meer voor spek en bonen mee te doen.
|
uit
|
Relatieloos.
Hopelijk heb ik tegen dan iemand gevonden, ben ik afgestudeerd als jurist en heb ik 'n fatsoenlijke job. Maar over tien jaar, djeezes, dan ben ik al bijna 32 jaar oud. Daar wil ik nu nog niet over nadenken hoor. :nono: |
nu relatieloos, en ik weet bij god niet of ik dan al wel een relatie heb. In elk geval wil ik dan een vaste baan hebben, en niet meer freelancen, want zoals het nu gaat, heb ik nauwelijks de tijd om gezellig met een leuke meid te diverteren....
|
Citaat:
|
Een goeie relatie, maar absoluut geen kinderen.
|
How the fuck should I know?
|
Citaat:
|
mijn relatie dan pfoe, ik hoop iig niet zoals nu :D :D :D
|
Ik zie het allemaal wel :)
|
je moet niet teveel plannen...
|
Mocht mijn huidige relatie nog steeds in stand zijn, ben ik met hem getrouwd en gaan we denk ik dan ook min of meer met kinderen beginnen.
|
Citaat:
Ik was gisteravond in een eenzame bui en dacht daar eens over na :) |
Citaat:
|
Tsjaa, wie weet...
We wonen samen, mss zijn we over kinderen aan het denken, of zijn we er net aan begonnen... En de sleur zit er goed in ;)... Nee hoor... pfft... Nee weet eigenlijk gewoon nog niet. |
ieee!
|
Citaat:
|
Pfoe, even denken hoor... Ik ben dan 29 :bloos: :(
En hij alweer 39 :bloos: :| Oh my, jeetje, ik durf er eigenlijk niet over na te denken. Misschien zijn we getrouwd, wonen we in een huis, misschien hebben we zelfs een kind of meerdere kinderen. Oh my. We werken in ieder geval allebei, we zullen ook wel mooi kunnen wonen. Geen idee waar, ik denk nog steeds in Maastricht of ergens bij Maastricht. Ik denk dat verder alles wel lijkt op wat we nu doen.... Hoop ik.... |
pfff geen idee!! ik hoop dat ik dan gelukkig ben met mijn vriend :)
|
Dan is mijn huidige relatie wel voorbij.
|
over 10 jaar zijn we allemaal dooohoood
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goede relatie.. als het kan met mn huidige vriendje (maar ja 10 jaar lang kan nog veel veranderen als je 16 bent :rolleyes: , denk er binnenkort mss wel anders over)
verder afgestudeerd, en mss over een jaartje of 2 trouwen ofzo.. |
Ring om de vingers, 2,1 kinderen, hond erbij, rijtjeshuis, the usual...
|
Hoop op een goede relatie, wie weet wel getrouwd en kindjes. Ben dan 29. Sowieso eigen huisje en samenwonend, met leuke baan en hondje en wie weet kat(ten).
Hoop op dit moment dat ik dan samen ben met de jongen op wie ik verliefd ben, maar mezelf kennende is dat over een paar maanden weer anders... |
ik leef vandaag, niet over tien jaar.
|
Ik hoop (en denk) dat ik over 10 jaar al een hele tijd samenwoon. Niet meer in de randstad, maar ergens in een mooi huisje in het zuiden van het land. Dat we alletwee onze huidige opleiding afgerond hebben en inmiddels een leuke baan hebben! Enneh, verder, tsja, dat we net zo gelukkig zijn als nu!
|
Citaat:
|
geen idee, maar ik denk al weer een aantal mannen te hebben versleten
|
Slet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar wil ik helemaal niet over na denken, zie ik dan wel weer. Ben niet zo´n dromer.
|
Niemand van jullie heeft over 10 jaar nog een relatie met dezelfde persoon. Klaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens niet ontmoedigend bedoeld ofzo, hehe. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder denk ik dat een huwelijk op jonge leeftijd de kans inderdaad verhoogt, maar dat is een onderwerp waar ik hier niet op wil ingaan. :) |
Citaat:
|
Het was ook een hele flauwe opmerking. Jij denkt er op een scherpe, analytische manier over na die ik allang niet meer kan nadoen. :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |