![]() |
[win98] pleazzzzzze help me
wilde net me schrijf partitioneren (nog steeds neit gelukt, zie die andere topic paar maandjes geleden. maar oke, stap 1 van 3 is gelukt (het aangeven van hoeveel ruimte elke schijf moet worden. maar toen moest hij in dos veranderingen maken. dat ging niet :confused:
en nu start ie niet meer op! elke keer krijg ik na het windows 98 scherm: "de computer is momenteel in ms-dos modus. wilt u overschakelen naar normale modus om winsdowstoepassingen uit te voeren (enter=j esc=n) als ik enter, start ie opnieuw, maar na het windows 98 scherm krijg ik weer dezelfde text! en als ik esc (dus, nee) dan krijg ik: "de computer is nog steeds in ms-dos modus. sluit de uitgevoerde toepassing af of type normaals win. het volgtende bestand is beschadigd of ontbreekt wni.com C:\>" pleassss help me want ik wilde straks me verslag aftype :mad: (format is geen optie!) |
Als je de zoekwoorden "Missing win.com" bij google.nl intypt, dan is de eerste link al goed.
Wat is dat zoeken met google.nl toch moeilijk, he?! :s |
hier kan ik zo pissed om worden :mad:
net vobis, mycom, dynabyte gebeld: "...bang toch format C:..." en hij is NET klaar met format :mad: |
hallo? lees commentaar van freyk aub.
bovendien geloof je toch niet werkelijk dat wie bij een comptuerzaak achter de balie staat per definitie 100% gekwalificeerd informaticus en computermonteur is? |
Citaat:
|
Doen we even normaal?
|
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
2 van hun zeiden ook nog, hd in andere pc doen en die fujisu siemens helpdesk was helemaal poep, 70cent per minuut en gaan ze 15 minuten naar je gegevens vragen :mad: en daarna kunnen ze me niet meer helpen :mad: |
Citaat:
kvond het nogal kut |
nou, als dit een frustraiethread is, en het antwoord op google staat, dan kan deze (nutteloze) thread wel dicht denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |