![]() |
Gedichtjes van SP
Hejhej! Ik ben nieuw hier :rolleyes: Ik schrijf graag gedichtjes enzo, dus hier alvast n paar (y)
-stilte voor de storm- van binnen schreeuw ik van pijn en verdriet van buiten is er niemand die het ziet kalmte en stilte zo ziet het eruit maar het is slechts stilte voor de storm zich ontspruit -jij bent de zwakste schakel- doen alsof er niets is doen alsof het niet gebeurd is waarmee jij mijn leven kleurt "Het is goed het is fijn om weer eens bij jou te zijn" Doen alsof er niets is als je voor me wegrent doen alsof het normaal is dat je me vergeten bent Ik zeg tot ziens want iemand als jij dat is niets meer dan tijdverspillerij -vervaging- klanken van muziek dwalen in flarden door mijn hoofd af en toe een piek waardoor ik licht verdoof licht in alle kleuren schijnt scherp op mijn brein het moest een keer gebeuren maar het doet zoveel pijn Om mezelf bloot te geven te antwoorden op elke vraag die me doen vergeten dat ik langzaam vervaag |
Hey, jou ken ik. :D
En je gedichtjes heel, heel toevallig ook. :) |
hoe zou dat toch komen... klasgenootjes ofzo??? :rolleyes:
ff n nieuwe -te veel tranen- tranen, wel duizend verspild aan jou zoveel dat het duizelt alles is grauw tranen, miljoenen allemaal voor niets stevig in mijn schoenen sta ik nu niet tranen, zovelen dat spijt zich ontplooit ik wilde alles delen maar goed voelde het nooit tranen, ze rollen nog steeds naar benee maar ooit zullen ze stollen tranen, waar ik ook ben ik neem ze mee zo ben ik gewend |
-vertrek doet vergaan-
zomaar was het antwoord op mijn vurige vraag waarom hij had gedaan wat niet mocht zowaar gaf hij het laatste woord al was het nog zo vaag hij keek me aan en ik verzocht hem te vertrekken want zo kon het niet verdergaan ik wilde al zij trekken gemaakt met carbon snel doen vergaan |
Mooi, vooral je laatste gedichtje. :) Leuk met dat zomaar en zowaar waar je de eerste en tweede strofe begint.
Mooie titel ook. :) |
Het is KUT.
|
Citaat:
maar wel eerlijk :cool: |
Wat is er precies kut? Want zo heb ik niet veel aan je comment...
LIEVERD! Liefste Ik heb je lief En ik houd heel Veel van jou zoals Echte liefde Reeds hoort te zijn Dus zeg ik "ik hou van jou" |
-You-
Ik was op zoek naar Liefde en Of ik het heb gevonden Vertelde ik je o zo vaak En ik denk alleen aan You, you, you Omdat je mij hebt gevonden Uit zovelen -mijn schilderij- Klodders verf die zoveel zeggen Een druppel water die de stilte verstoort En de verf doet uitlopen tot Sierlijke strepen op mijn schilderij -Mij- Geven dan nemen Een goed begin Anders dan anders Niettemin Niet minder waar En bovendien een goed gebaar |
Totaal niet origineel. Probeer eens je eigen stijl te ontwikkelen.
|
Kun je ook zeggen waarom je het niet origineel vindt, want kvind je reactie nogal vaag. Ik ben namelijk allang mn eigen stijl aan het ontwikkelen, daarom probeer ik steeds nieuwe dingen uit. En dat is , naar mijn inzien, aan je eigen stijl werken.
|
Pijn, verdriet, schreeuwen etc. Been there, done that. Next. Snap je?
|
Ik vind het geen leuke gedicthjes, SP. Het mist een zeker boem-kiki-tsjiting-rilibaroof-wowo, hebbie'em?
Flair! |
Citaat:
|
Ik vind gedichten goed genoeg als ik mn boodschap heb overgebracht, of mn frustratie kwijt ben.. Dat is voor mij n x-factor, want wat zou er meer in moeten zitten dan dat? Vertel dat dan ipv het mist de x-factor...
|
Je zet wel erg veel gedichten tegelijk neer. an heb ik al gauw zoiets van: lees, lees, minder lees, scroll, scroll, klaar!! Kan je je niet echt op één gedicht concentreren en komt het geheel simpel over.
gegroet |
Wie heeft er dan ook bedacht dat je maar 2x per dag n topic mag openen :rolleyes:
|
Citaat:
Ik vind je schrijfstijl niet slecht, maar je bent duidelijk nog 'op zoek'. Dat is goed, ga hier vooral mee door (y). Herhalingen zoals: kalmte en stilte zo ziet het eruit maar het is slechts stilte zou ik proberen te vermijden, het maakt er het lezen een beetje saai door. Maar verder ben je goed op weg! |
Citaat:
|
je doet me een beetje aan mezelf denken :D
Als ik jou was zou ik, zoals de andere ook al zeggen, een stijl 'beginnen', nu heb je allemaal gedichten op geschreven die niet lelijk zijn ofzo maar al helemaal niet mooi, het is gewoon.... zo normaal als je snapt wat ik bedoel, ik lees je gedichten maar krijg er geen gevoel bij, je leest de 1e, dan de 2e, tot en met de laaste en er gebeurt helemaal niks. Probeer het is helemaal overnieuw en besteed er veel aandacht aan, zet er een goed ritme in, probeer dit - gooi dat eruit - haal dit weg - en zet dat er weer in, enz. En vooral: probeer wat met je gedichten duidelijk te maken, natuurlijk, je zegt wel wat met je gedichten maar het staat er gewoon pats boem zonder enige diepgang en inhoud.... Maar het belangrijkste is: probeer veel nieuwe dingen, 'kies' je stijl(en), probeer nog meer, en probeer het nog veeeeel meer. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |