![]() |
[Win XP] Gebruikers accounts
We hebben sinds kort Windows XP en nu hebben we verschillende gebruikersaccount aangemaakt, maar het probleem is dat ik van af mijn account in de documenten van iedereen kan en zij in die van mij.
En als iemand iets wijzigd op z'n bureaublad wordt dat bij iedereen veranderd. :confused: Ow en nog iets er komt steeds zo'n schermpje waarop staat dat over 1 minuut de computer opnieuw wordt opgestart? |
Citaat:
en dat eerste is op te lossen, als je ntfs hebt weet niet of je geupgrade hebt van een fat32 windows dan heb je nu nog geen ntfs |
Ik weet niet of ik ntfs heb..
We hadden eerst Win 98 |
Citaat:
Gelukkig zijn er manieren om de toegang naar deze bestanden voor de leek-gebruiker te verbergen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Aan de andere kant raad ik wel aan om het te converteren naar ntfs als je dat nog niet hebt gedaan,ssjpan. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
'C:\Documents and Settings\All Users\Bureaublad' maar in C:\Documents and Settings\Jouw Account\Bureaublad zetten, als iemand iets uit all users wijzigd geld dit voor iedereen, wat je in je eigen folder heb beheer je zelf @Freyk, dit geldt ook voor het verwijderen van snelkoppelingen hoor, niet alleen met aanmaken :) Citaat:
Dar zal die Stinger van Freyk ook wel op checken maar dat weet ik niet zeker want ik ken dat prog niet zie meer info hier: http://securityresponse.symantec.com...oval.tool.html volgens mij moet het zo wel lukken :) |
Ja bedankt
Dat laatste wil nu wel. Maar ik heb gewoon een wachtwoord op m'n account staan, en toch kan iedereen in m'n documenten. |
Citaat:
Als je ntfs hebt kan je je bestanden beveiligen, anders niet Dit kan je zien door op je Mijn documenten te klikken ( ga naar deze computer) en dan delen en beveiligen kiezen. Als je hier kan aanvinken: Een persoonlijke map maken, heb je ntfs. Is dit grijs en niet aanvinkbaar: dan heb je helaas fat32 |
Citaat:
|
Citaat:
en dat over dat blaster virus ook waarom zegt er dan iemand dat ik onzin uitkraam? |
Hmm ik heb fat32 jaa..
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |