![]() |
Vragen profielwerkstuk onderzoek
Hallo
Ik maak een profielwerktstuk over "techniek in het dagelijks leven". Ik wil de rasse opmars van techniek in ons dagelijks leven onderzoeken. Een onderdeel van mijn onderzoek is een enquete onder de gebruikers van techniek (iedereen). Ik zou jullie zeer dankbaar zijn als jullie de enquete voor mij willen invullen: http://www.techniekonderzoek.tk/ Alvast heel erg bedankt :) Ovidofiel |
De Kantine ---> Maatschappelijke Vakken
|
Ingevuld:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*'n subtiele kick* :p
Iedereen bedankt tot nu toe ! Blijf invullen, hoe meer mensen hoe beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt ! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sluit mij aan bij de vorigen.
Trouwens je post de uitslag wel toch? :cool: |
Ingevuld. Alleen: "Zou je het leuk vinden als een computer kleine dingen regelt? Zoals afspraken of andere herinneringen, je agenda, een boodschappenlijstje maken of iets dergelijks." Dat doet het toch al...? Al moet je dingen als afspraken ed wel zelf invoeren, maar dat lijkt me ook wel zo praktisch.
|
@Belgarath: Ik zal kijken wat ik kan doen, alleen ben ik eerst nog druk bezig met mijn profielwerkstuk zelf.
@Leonoor: Je hebt wel gelijk, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die zoiets gebruiken. En PDA's worden vaak gebruikt door zakenlui. In mijn vraag bedoelde ik echt een aparte computer op een centrale plaats in je huis (de keuken, de hal ofzo) Die als het ware het hele gezin (of een iemand) helpt met herinneringen afspraken etc. Maar mijn vraag is misschien niet helemaal eenduidig.. |
Zijn er nog mensen die hem nog niet hebben ingevuld ?
Ik zou jullie zeer dankbaar zijn. |
Wil ik dat kei ijverig gaan doen, kan hij de server niet vinden of zo?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |