![]() |
LOTR The Thirth Age.
Aanrader!
Ik twijfelde eerst na de afkraakrecentie van de Veronicagids, maar heb hem toch gekocht. En mijn advies: Luister niet naar Veronica en koop dit spel, het is het beste LOTR-spel dat ik ooit gespeeld heb. Ik heb Battle for Middle Earth overigens nog niet gespeeld. |
third
|
afkraakrecensie
|
Niet eens zo verschrikkelijk slecht voor een EA creatie, maar het is wel erg kort (Zit na 8 uur op 60%), en ja kan niet eens van de aangegeven route af...... Niet echt een rpg. Het eerste waarbij je zelf kan kiezen hoe je rondloopt enzo is in helms deep eventjes, in het kasteel.
|
Citaat:
|
Nou, volgens mij niet......Heb zo ongeveer alle plaatsen doorzocht, alle armor etc. heb ik volgens mij al.
|
Ik heb het nog niet geweldig veel gespeeld maar de graphics zijn goed in mijn ogen.
Punt wat ik wel minder vind is dat als je door de 'adventure' map de vijanden niet ziet (alleen maar door dat icoontje dat groter word naarmate je dichterbij een gevecht komt) Gevechten zelf zijn wel mooi uitgewerkt en ik speel normaal nooit dat turned base RPG dus het is zeldzaam dat ik het leuk vind ;) Hoewel ik toch moet zeggen dat LotR: Battle for Middle Earth de 1e plaats heeft gehaald bij mij met LotR spellen die er tot nu toe nog uit zijn gekomen |
Citaat:
Hmm, monthly fee. Dan maar betatesten ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb nu net alle persoontjes.
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |