![]() |
wereldwijd een feministische strijd
voor ons profielwerkstuk over feminisme in Nederland en in de islamitische landen hebben wij voor de titel: wereldwijd een feministische strijd gekozen
met als plaatje: http://www.savethemales.ca/women.jpg wat vinden jullie ervan? is het een sterke titel of niet? en het plaatje, te gewaagd misschien? |
Ik vind de titel eigenlijk niet echt matchen met de plaatjes en ook niet met je onderwerp... Misschien kun je nog iets meer toelichten waar je werkstuk over gaat?
Het plaatje is wel héél erg van de extremen, ik zou ervoor kiezen om het net iets minder extreem te doen. ps. Ik ben erg precies en beoordeel streng :o |
De titel strookt inderdaad niet met je onderwerp
en je plaatje doet twee tegenstellingen suggereren terwijl dat eigenlijk niet het geval is. Missverkiezingen zijn net zo goed niet feministisch net zoals het dragen van een burka. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je het hebt over Nederland en Islamitische landen dan is dat toch niet de hele wereld? Je zou bijvoorbeeld wel je titel kunnen houden en een ondertitel eraan vast kunnen maken: Wereldwijd een feministische stijd - de ontwikkeling van het feminisme in Nederland en haar opkomst in Islamitische landen- of iets in die richting. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |