![]() |
Underoath/Hurt Process/Silverstein - 11 febr Arnhem
(omdat er behalve Underoath meerdere bands gaan meetouren, toch maar ff nieuw topic aangemaakt)
* Underoath * The Hurt Process * Silverstein * Roses are Red Vrijdag 11 februari in Willemeen i.s.m. Goudvishal te Arnhem Ze spelen de dag erna in de Melkweg btw. Maarja dan is je OV niet geldig, betaal je een abonnement etc... |
Ja ik check toevallig net de officiële site en wou het net posten :p
En ik ga denk ik naar de Melkweg, sorry ;) |
Trouwens underoath777.com zegt niks over Silverstein?
|
Klopt, maar de booking agent wel. Is dezelfde package als dat in Engeland speelt.
|
ow coole bands.
|
Citaat:
hahaha inderdaad (y) het is dus gewoon beter om naar de goudvishal te komen :D |
wat voor iets is underoath?
|
homocore
|
Citaat:
ik hou niet zo van dat bonken... |
Citaat:
|
Oeh eindelijk Silverstein! (y) Ik ga wel in de Melkweg want ik ben nog jaarlid tot 14 feb :D
|
oeh:cool:
|
ohw daar ga ik wel heen denk ik...teminste, als ik iemand mee kan krijgen want de persoon met wie ik normaal naar dat soort dingen ga is dan weg :(
|
ik geloof dat roses are red cool is, dus dat is een reden om te gaan.
en als ik (ik geloof ) Hi I'm nora moet geloven is de nieuwe underoath kut. maar ach, 11 februari, wat de fuck, ik ga wel. sleep meneer asonldude en sukkelgirl wel mee. |
Citaat:
|
Vette package, hier ben ik wel bij. (y)
|
Ik wil er zeker bij zijn.!
|
Even prijsvergelijking doen :D
Entree: * melkweg 10 euro * goudvishal/willemeen 9 a 10 euro Servickosten: * melkweg 2,50 * goudvishal geen Abonnementskosten: * melkweg 2,50 * goudvishal geen OV: * bij Melkweg niet geldig als je week OV hebt * bij Goudvishal wel geldig, aangezien dit op een vrijdag is. Kortom qua entreeprijs scheelt het al gauw 50%. Beetje balen dat deze package ook ineens in Melkweg spelen. Wij hadden namelijk nogal wat moeite gedaan om 1 dag spelen in nederland te versieren, aangezien ze alleen Duitsland en UK deden. Met moeite een dag losgepeuterd en dan spelen ze ook ineens in de Melkweg. Hoe bedoel je genaaid worden door de agent.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een zaaddodend concert.
|
fijn. Nu hoef ik gelukkig niet zolang te reizen. Underoath net nog geluisterd. Het is zo fijn
|
Citaat:
|
Citaat:
een van beste zalen van nederland. |
Citaat:
nou ik kan je geranderen dat de gvh echt een fijne zaal is.!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
SILVERSTEIN RETURNS HOME FROM THE U.K.
SILVERSTEIN, THE JUNCTION, SLEEPER SET SAIL, ENDO FOUR February 11 Hamilton, ON @ The Underground Ik wil jullie plezier niet vergallen ofzo (ik wil zelf Silverstein komen kijken in Arnhem!), maar uhmm, dit staat op hun site... |
Citaat:
|
Citaat:
Op underoath website staat 2/11/2005 Arhem, Netherlands Willemeen w/ The Hurt Process and Roses are Red 2/12/2005 Amsterdam, Netherlands Melkweg w/ The Hurt Process and Roses are Red |
WIe weet wel aanwezig.
Dát zien we dna wel weer. En wat een schaamteloze reclame dennis. Foei. ;) |
Citaat:
nog meer schaamsteloze reclame: de consumties zijn goedkoper, en cola smaakt naar cola, niet naar bacardi cola. |
En euhmm, betalend parkeren aldaar of is er plaats zat?
|
Een straat van de GVH af kun je eigenlijk altijd wel parkeren.... bij de goudvishal van die trappen af.... de weg over en dan naast het water. Geen idee hoe het daar heet.
|
owja en op die plek is het gratis
|
Citaat:
|
Oh dat klinkt best nog wel interessant. Daar ben ik wie weet wel bij ja. Februari gaat denk ik wel weer een goede maand worden.
|
Citaat:
|
Pff loop niet zo te zeiken over die Goudvishal
|
vetvetvetvet
ik zit al zolang te wachten op fucking silverstein! nieuwe underoath schijnt nogal anders te zijn dus dat wacht ik ff af.. (stuk softer?) en roses are red ook gewoon erg vet! |
Citaat:
voor mensen die daar willen parkeren: bij die trappen die bij de gvh naar beneden gaan kom je bij parkeer plaatsen uit, het heet daar "onderlangs". in de straat van de goudvishal zit ook een parkeerplaats die overdag niet voor andere te gebruiken is (vanwege bedrijven), maar sávond weer wel (afrit naar beneden vanuit die straat) |
Citaat:
|
ik hoop toch echt dat dit in de goudvishal terecht komt en niet
in die sfeerloze zaal willemeen |
Citaat:
|
Citaat:
|
van Silverstein weet ik het nu ook niet meer... eerst geen Silverstein, dan ineens wel aangeboden via die package en nu blijkbaar ook weer niet. Ik weet het nu ook ff niet meer. Zover ik weet is Silverstein OOK mee aangeboden in de package.
|
maar ff offtopic: wat zien jullie in godsnaam in Silverstein?? Het is zo'n fucking 2ehands bandje dat elke riff en zanglijn jat van anderen.
|
en zover ik weet spelen die alleen in engeland mee ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |