![]() |
oudere of jongere vriend(in)??
val jij op oudere mannen en vrouwen, of juist veel jonger, of val jij op mensen van je eigen leeftijd??
|
Mijn vriend is een jaar ouder. Dus, iets ouder. En dat vind ik ook aantrekkelijk. :)
|
kval op jongens die ouder zijn.....waarom weet ik niet....jongere jongens vind ik vaak van die butjes.....(zeg niet dat alle jongens jonger dan 16 dat zijn) maar die ik tegen kom wel.
|
ik val zowiezo op jongens die ouder zijn. Mijn huidige vriend is zelfs meer dan 7 jaar ouder. Dus vind ik wel een stuk ouder
x mij |
de meeste ex-vriendjes waren iets ouder...
|
Misschien beter een verschil gemaakt tussen jongens en meisjes..
|
ik val op meisjes van ongeveer m'n eigen leeftijd
|
Ik hou van jonge kippe
|
ik val op jongens van een jaar of 18/20, en dat vind ik iets ouder.
|
Ze zijn meestal iets jonger.
|
Ik val meestal op jongens die 1 of 2 jaartjes ouders zijn
|
geen pijl op te trekken
|
Citaat:
|
Zelfde leeftijd, gemiddeld genomen. Soms wat uitschieters - anderhalf jaar jonger tot zo'n vijf jaar ouder, hooguit.
|
meestal zijn ze wel ouder, maar zoals nu scheelt t echt 3 maanden
|
Meestal iets ouder:) Heb het niet zo op m'n leeftijdsgenoten. Exvriend was 19 bijna 20, huidige vriend is 19... Maar ben ook nog een tijdje (lees: maandje) gegaan met een jongen van 22, en dat vind ik in verhouding tot mijn leeftijd een stuk ouder, hoewel we daar niets van merkte.
gemiddeld zijn ze 4jaar ouder:) |
Ligt er aan, mijn enige ex is 7 maanden jonger dan me geweest. Het liefste met meiden van mijn eigen leeftijd, maar 1 of 2 jaartjes jonger is ook prima. Misschien ook wel 3 of 4 jaar jonger, maar ik wil het het liefst zo dicht mogelijk bij mijn eigen leeftijd houden. ;)
|
Mijn vriendje is 3 maanden ouder..
Ik zou ook wel een iets jongere vriend kunnen hebben denk ik, dat ligt maar net aan de jongen natuurlijk! |
Eerste was 3 jaar ouder, tweede 4 jaar, en de derde ook 4 jaar (maar wel een week ouder dan de twee ;)). Stijgende lijn.
|
Bij zit er de regelmaat in als een kip die van de leg is.
Kortom maakt me eigenlijk niets uit. |
Citaat:
|
ongeveer evenoud of soms ietsjes ouder
|
Mijn vriend is 7 jaar jonger. Maarreh, om nou te zeggen dat ik 'altijd op veel jonger val' is ook weer zo overdreven. Dit is voor mij eigenlijk de eerste keer dat ik zo heel erg verliefd ben. Er zijn ook jongens van mijn eigen leeftijd of iets ouder die ik leuk vind. Ik val wel een beetje op wat jongere trekjes. Dat vind ik gewoon lief :p.
|
Ze zijn altijd ouder... :)
|
altijd wel iets jonger...eerst paar van n jaartje of1a2 nu al n tijdje met n meisje van 3,5jr jonger...maarja of dat ''veel'' is.voor ons niet ;)
|
Meestal zo'n anderhalf jaar jonger. Maar een half jaar terug ben ik weer een erg leuk iemand tegen gekomen van een jaar ouder.
Het vervelende is, dat ik op typetjes val van anderhalf jaar jonger, die op hun beurt weer op jongens vallen van vier jaar ouder. |
Ik vind t een domme poll. Ik val op mensen van m'n eigen leeftijd (ongeveer), maar die kunnen dus wel iets ouder/jonger zijn. Ik hoef geen vriendje die op precies dezelfde dag is geboren :s
M'n huidige vriend is 1 jaar, 2 maanden en 3 dagen jonger dan ik, maar ik heb ook vriendjes gehad die zoiets ouder waren. Wat moet ik dan stemmen? Ik heb gestemd dat ik op mensen van m'n eigen leeftijd val. hoop niet dat iemand anders dit hele verhaal al had opgeschreven... :o |
ik heb gestemd op iets ouder. mn vriendje is 18 :)
|
Mijn ex-vriend was 1 jaar jonger (9 maand om precies te zijn :o ), maar ik ben ook al verliefd geweest op iemand die wat ouder was...
Waarom is er geen optie: 'Het maakt me niet veel uit'? |
Ik ben 16, en ik val op meisjes van 18, 19.
Het is alleen nooit wederzijds, maar dat is niet zeg. Interesseert me geen zak verder. |
Citaat:
|
Ik let er niet zo op, verschilt. Soms ouder soms jonger. De oudste was 4 jaar ouder de jongste 2 jaar jonger.
edit± niet 4 jaar maar 9 jaar ouder, was iemand vergeten :o |
Als het gaat om echte verliefdheid dan gaat het meestal om meisjes die zo'n vier jaar jonger zijn dan ikzelf. Meestal negentien, meestal tweedejaars.
|
over het algemeen iets ouder, alleen mijn huidige vriend is 2 maanden ouder, dus nu iemand van mijn eigen leeftijd.
|
ik val op oudere jongens, tenminste.. tot nu toe nog wel.
|
Ik val op oudere jongens.
Eerst viel ik meer op jongens van mijn leeftijd of een jaartje ouder. Maar nu meestal toch wel zo dat ze een aantal jaartjes ouder zijn. :) |
ze zijn meestal een stuk ouder...maar de laatste tijd zijn ze eigenlijk allemaal jonger! snap t nie!
|
Citaat:
|
Ik van op oudere mannen
|
mijn vriend is zes jaar ouder. dat is niet héél veel ouder, dus heb ik 'iets' ouder gestemd.
in het verleden ging mijn voorkeur ook steeds uit naar jongens die een paar jaar ouder waren. |
Ik zou graag een relatie hebben met een iets oudere jongen, maar blijkbaar val ik enkel op iets jongere mannen :p
Of hoe liefde zijn rare wegen heeft ;) |
van mijn eigen leeftijd. Waarbij ik wel vind dat mensen van 16 of 22 net zo goed van mijn leeftijd zijn.
|
Ik val op jongens die 2-6 jaar ouder zijn dan ik ongeveer... of soms iets meer dan dat (35?? ik shockeerde mezelf ermee)
|
meestal zijn ze wel ouder, maar hoeveel jaar verschilt nogal.
|
Ouder.. meestal zijn jongens op mijn leeftijd nog zo.. tsja.. kinderachtig :o Dat wil zeggen, je merkt het verschil. Met oudere jongens kan je meestal beter praten.. gaan niet meteen in de flauw-modus als je het over iets serieus wil hebben enzo...
|
Vanzelfsprekend ouder, liefst een jaar of 5-6.
|
Ik val op jongens die ouder zijn dan ik. Heb tot nu toe ook alleen maar oudere vriendjes gehad.
|
mijn ex was 2 jaar jonger. En er is nu een dame die ik leuk vind van 4 jaar ouder dus het slaat nergens op bij mij.
|
Mijn eerste ex, zij was 5 maanden ouder als mij.
En mijn tweede ex was een jaar jonger. Nu vind ik weer iemand leuk die een anderhalf jaar ouder is :o |
Ik denk dat dat tussen jongens en meisjes ook nog weer erg verschilt.
Bij mij zijn ze altijd ouder... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |