![]() |
wat is jou grootste miskoop aller tijden?
wat is jou grootste miskoop, dan bedoel ik niet dingen van 10 jaar terug die je moeder zo mooi vond maar dingen die je zelf hebt uitgezocht maar die achteraf een beetje (misschien een beeetje heel erg) tegenvielen.
|
Qua kleding dus?
Ach ja, ik heb wel wat shirts liggen waar ik nu gigantisch op uitgekeken ben, ik bedoel, wat moet ik in godsnaam met een shirt van Opeth, Iced Earth of Amorphis. En m'n Boerzoem-shirt is ook niet zo stoer als ik dacht dat ie zou zijn... |
jah kleding...kan natuurlijk ook iets anders zijn.
|
een lelijke jas van 230 euro die ik 3x gedragen heb
|
ik doe niet aan miskopen :o
oke wel. een rok die mooi leek maar niet mooi was en ik maar 1 keer aan heb gehad. een pet die ik achteraf niet mooi vond. maar meer kleinere dingen. omdat ik vrijwel nooit hele dure dingen koop zonder er eerst goed over na te denken |
eenn zooi shirts van bands die ik lam op concerten gekocht heb waarvanb ik nu denk, waarom heb ik dat ooit gekocht want t ziet er niet uit of t is een kutband
|
Een soort van legerjas... (n)
|
Zwarte br00k. Van stof die een kruizing is van ribstof en fluweel ofzo. Gruwelijk gay, maar hij was van Esprit en goedkoop dus mams kwam drie keer klaar en gaf me allemaal geld om 'm te kopen. Dus ik had zoiets van, och, 't is haar geld en als zij wil dat ik een lelijke broek heb dan wil ik best een lelijke broek kopen. Achteraf vind ik het zonde, ik draag 'm toch nooit. Kon ik beter 'r aandacht op iets tofs verstigen en haar ervan overtuigen dat het toffe veel leuker is. Oid.
En eigenlijk heb ik niet zo veel miskopen. Alle dingen die ik zelf koop vind ik toch wel cool, en de stomme dingen worden overwegend gekocht door mams omdat ze het leuk vindt om lelijke kleren voor me te kopen. |
Mijn hardheid shirt, omdat 'ie blauw is. Maar omdat het een Hardheid shirt is, draag ik 'm gewoon alsnog. Want die band is zo geniaal dat 'n vieze blauwe kleur eigenlijk niks uitmaakt.
|
Citaat:
Een Diesel Zathan die ik na twee weken suf vond. |
Citaat:
bij mij best veel bandshirts die ik heb gekocht maar niet aandoe omdat ik er teveel heb... of van die: he die is leuk, he kut haha die doe ik niet aan hij hangt hier mooi- shirtjes en een paar riemen die ik heb gekocht maar toch niet aandoe |
Citaat:
ik heb tenminste een zwarte wreed voor je:p |
Citaat:
|
Een lelijke lange zwarte jas met nepbont eraan :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo'n extreme baggy overzeas. Die heb ik laatst weggegeven aan m'n neefje...
|
Een goedkope muts bij de H&M.
In de winkel zelf zag ik er wel 1337 uit, maar eenmaal thuis voor de spiegel leek ik op blenderhead. |
Citaat:
blenderhead zou nooit een muts kopen :o |
een levi's broek die ik maar 1 keer heb gedragen.
|
Een roze jas met punt-muts,
En iedereen vind uhm geweldig, en ik vind uhm (n) Dus, nu ligt ie in me kast, niks te doen.. :o |
Citaat:
|
Diverse cd's.
|
Heel veel kleding die ik maar 2 keer heb gedragen (en dan alleen omdat het moest van mezelf). Cd's. En dingen die er niet toe doen.
|
Citaat:
|
och zoveel :(
vanaf nu koop ik alleen maar kleren waar ik een dansje in wil doen <3 |
ik dnek dat ik gewoon maar zulke goedkope kleren koop dat het me niet boeit als ik een miskoop doe ghehe
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Maar dansjes zijn leuk toch? ;) |
Citaat:
ik denk er even over na. :) nee. |
Vest van 90 euro met iets te flashy teksten d'r op. Het stond me wel cool in de winkel maar uiteindelijk was het iets dat alleen fubu negers dragen en na het zien van zo'n neger met exact hetzelfde vest maar 2 keer aan gehad. Bummer.
|
een hoop broeken die bijna hetzelfde zijn,doch van een ander merk,ik blijf ermee thuiskomen(n)
|
nou in elk geval niet mn replay rose label , hahaha :p
|
Citaat:
:rolleyes: |
:|hij zit gewoon superr (y) :D
|
Citaat:
|
verwacht je nu een schouderklopje van iemand ? :s
ontopic: ik heb laatst bruine suede laarzen gekocht die eigenlijk te klein zitten :o |
een roze vest met rare frutsels langs de rits..
en vast wel een paar shirtjes :) en een oranje broek.. |
Een bikini van 110 euro, zoooo mooi, maar zoooo onpractisch..
|
Ik heb echt heel veel miskopen, ik heb zelfs dingen in m'n kast hangen die ik nooit aan heb gehad, maar steeds van een klein bedrag dus heel erg is het niet
En uit ervaring weet ik dat als ik het maar lang genoeg bewaar ik er uiteindelijk toch wel iets aan heb. |
Citaat:
|
Een diesel spijkerbroek die ik uiteindelijk helemaal niet mooi vond.:|
|
Vorige week een doosje champignons. Ééntje gebruikt in de macaroni, en de rest laten staan. Die zooi is dus totaal NIET houdbaar, bah.
Zonde van m'n geld. |
Citaat:
schouderklopjeee zo en nu he, dierentuinmeid ik heb weleens een paar witte en een paar zwarte laarzen gekocht maar door een gebrek aan hak draag ik ze nooit. |
oh en een veel te dure ribbroek van d&g die ik destijds MOEST hebben en hij is te lang dus hij sleept over de grond en datvind ik zonde want hij was zo duur en inkorten kan niet want er zitten ritsen onderaan(n)
|
mn paarse- met- felgroene- bloemen-Dr Martens, uit italie. ze zijn zo gekleurd en passen niet bij de rest van mn kleding.
|
puntschoenen :o :o :o :o
Gelukkig waren ze niet zo duur. :) |
Citaat:
dat vest stond je wel heel leuk.......maar echt mooi..hmz...past niet bij je idd... :P |
Een roze lang truitje met korte gepofte truitjes... Bij vero moda gekocht.. Kvind die winkel soieso niet 'Whoehoe' maar m'n zus gaat er altijd heen dus ik denk kprobeer het ook is... Maar nu heb ik 'm misschien 1 keer aangehad en daar blijft het denk ik bij
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |