Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   total trainer. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1040246)

mirnie 11-12-2004 18:44

total trainer.

Total trainer is een soort fitness bank. Het is altijd op tv zeg maar met chuck norris.

Ik heb sinds een paar dagen het ding thuis staan. Mn moeder heeft m aangeschaft. Ik vind het wel heel erg lekker dat het stress wat weghaalt. Ik voel mn buikspieren ook wel. Mn moeder voelt daaraantegen helemaal niks. Volgens haar werkt het dus ook niet. En toch heb ik het idee dat mn buik strakker wordt.

Heeft iemand ervaring met dit apparaat? En wat zijn dan precies jouw ervaringen ermee?

squat 11-12-2004 20:17

Ja, het is een bullshit artikel waar je geen moer aan hebt.

mirnie 12-12-2004 14:42

Citaat:

squat schreef op 11-12-2004 @ 21:17 :
Ja, het is een bullshit artikel waar je geen moer aan hebt.
Heb jij er persoonlijk ervaring mee dan?

bench140 12-12-2004 14:49

Citaat:

mirnie schreef op 12-12-2004 @ 15:42 :
Heb jij er persoonlijk ervaring mee dan?
Het is weer typisch zo'n tell-sell rage die geen moer helpt.
De standaard regel is altijd:

tell-sell = kut

squat 12-12-2004 19:48

Inderdaad. En met een klein beetje fysiologische kennis kan je snel concluderen dat het kut is.

crazygirlsacha 12-12-2004 21:42

ik heb die GEWEEEEEEEEELDIGE revostyler gekocht a 50 pleurie, en meteen ook die puntenknipper et bij want dan was ie goedkoper.. a 37 pleurie
heb ik nu heeeeeeeeel veel spijt van want die revostyler hapert gewoon, en gaat niet door dat ene kleine klitje heen.. WAAAARDELOOS!!

TELLSELL= KUT!

the_conquer 12-12-2004 22:09

Damn ik heb een geweldig buikspierapparaat

een matje

jah maar niet zomaar een matje, ik kan het ook omdraaien en overal verkrijgbaar en je kan er iedere buikspieroefening op doen.

Bovendien zo i zo dat gelul dat iemand een 6pack kan krijgen zonder daarvoor haast geen moeite en zo`n prul te kopen maakt me misselijk.

Zal voor de grap eens noemen wat mij dat kost, en dan heb ik nog me bouw mee:

-5 keer per week een half uur me buik trainen
-veel nachtrust (ook iets om niet te vergeten)
-een diet volgen(onderandere geen alcohol en frisdrank)
-cardio training zo`n slordige 2 keer in de week

Dus dat tellsell prull is onzin. Jammer dat een respectabel man al norris al omgekocht is. Walker Texas Ranger doet aan dwaling :|

squat 12-12-2004 23:45

Citaat:

the_conquer schreef op 12-12-2004 @ 23:09 :
Damn ik heb een geweldig buikspierapparaat

een matje

jah maar niet zomaar een matje, ik kan het ook omdraaien en overal verkrijgbaar en je kan er iedere buikspieroefening op doen.

Bovendien zo i zo dat gelul dat iemand een 6pack kan krijgen zonder daarvoor haast geen moeite en zo`n prul te kopen maakt me misselijk.

Zal voor de grap eens noemen wat mij dat kost, en dan heb ik nog me bouw mee:

-5 keer per week een half uur me buik trainen
-veel nachtrust (ook iets om niet te vergeten)
-een diet volgen(onderandere geen alcohol en frisdrank)
-cardio training zo`n slordige 2 keer in de week

Dus dat tellsell prull is onzin. Jammer dat een respectabel man al norris al omgekocht is. Walker Texas Ranger doet aan dwaling :|

Ja, die 130+ kg bodybuilder dan die door middel van zo'n reclame mensen oplicht om zijn AAS weer te kunnen finacieren.

Trouwens, ik weet niet wat jouw doel is met het buik trainen maar als het om spiergroei gaat zou ik het anders aanpakken. Minder vaak en minder lang trainen. Harder trainen.

the_conquer 20-12-2004 22:24

kan, maar buikspieren kun je redelijk hard aanpakken is mijn persoonlijke ervaring....

Maar zeker als je toch zwaar met gewichten gaat lopen beginnen okee dan zou ik idd wat anders aanpakken maar ik ging even uit van de doorsnee situatie hier. Ik ken verder ook nog een aantal bodybuilders die 5 keer per week actief bezig zijn zeker als ze met competitiefases aan de gang gaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.