![]() |
aan je ouders vertellen
ik heb mijn moeder eens gezegt dat als ik ontmaagd zou zijn ik het haar zou vertellen..
nou ben ik nog steeds maagd...maar ik zie dat tog niet zo heel erg zitten... hoe zit dat bij jullie, hebben jullie het aan je ouders verteld of niet..? |
Nee
|
Ik wilde laatst mijn moeder laten doorschemeren dat ik niet zo onschuldig ben als zij denkt en dat vond ik al kut dus ze kunnen de pot op.
|
Citaat:
|
Ja.
|
nee,niet echt verteld,maar lijkt me wel dat ze t doorhebben enzo ;) .
Wel lastig om echt zo face to face te vertellen,maarja...je hebt het toch niet zwart op wit gezet? als t gewoon zo tussen neus en lippen door was...en tegen de tijd dat je ontmaagd bent heb je misschien al n tijdje een vriend,waar je t dan mee doet(of je wordt ontmaagd met ons) maar dan zal ze t zelf ook wel vermoeden ofzo...anyway als je je er erg druk om maakt wacht je tot je moeder t vraagt ofzo en zeg je ''oja, vergeten,wat stom'' oid... |
Ik kan je aanraden het te zeggen als het gesprek over je vriend of over seks gaat, en als de sfeer een beetje goed is.
|
Als m´n moeder zich daarvoor gaat interesseren emigreer ik naar Afrika.
|
Mn moeder heeft alles door, dat dus ook.
|
Nee wat hebben mijn ouders daar nou mee te maken
Ik ga ze toch ook niet vragen als ze geneukt hebben of ze mij ook even te gaan inlichten |
mijn moeder was de eerste die t wist :D
|
oh getsie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja inderdaad alsof ze er op kickt enzo
|
ik zie t probleem niet echt :confused:
|
nee dat merk ik :)
|
Ach.
|
Nee, zou niet weten waarom ik dat aan mijn ouders zou vertellen (of verteld zou hebben). Ze zijn wijs genoeg om te snappen dat er tussen mij en mijn vriend heus wel meer is gebeurd dan alleen zoenen. Dat hoef ik ze niet in detail uit te leggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope, ma ze hadden t wel door toen t eenmaal gebeurd was. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k hoop toch van niet :|
|
Hallo dat weet je toch wel
zo een open relatie met je mooeder |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dát hoef ik écht niet te weten |
En dat jij neukt wel ?
|
Citaat:
ochja, t was niet van ''oh leuk dat ga ik mijn moeder vertellen'' maar k moest toch aan de pil enz en ja, dan ist makkelijker om gewoon te vertellen dan geheimzinnig te gaan doen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Net als bij Gillmore Girls.
|
Citaat:
|
Heb je ook een goeie band met je vader ?
|
Citaat:
|
Gelukkig voor hem :)
|
nou leuk hoor... :(
|
sorry hoor ik wilde je geen pijn doen ! :)
|
Citaat:
|
nice... :P
|
Citaat:
|
Hey Fien heb je anders zin in een trio met Fragile en mij om het g00d te maken?
|
En als je cancelled wil ik wel (Y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |