Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   weleens betrapt tijdens t masturberen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=104028)

MissBi@tch 25-05-2002 00:40

weleens betrapt tijdens t masturberen?

ikke wel maar ja ik weet niet of ze t doorhad kgeloof van wel heeft dr gelukkig niks van gezegd!!! :D

Embraced Pale Death 25-05-2002 00:42

gelukkig niet...

nou ja... t maakt ook weinig uit... als ze nou me piemelotje zien of nie... sgeit aan, toch?

MissBi@tch 25-05-2002 00:46

Citaat:

Embraced Pale Death schreef:
gelukkig niet...

nou ja... t maakt ook weinig uit... als ze nou me piemelotje zien of nie... sgeit aan, toch?

humz nou ik ben toch meer van de privacy hoor!

Embraced Pale Death 25-05-2002 00:49

jah, ik heb et ook liever niet, ofzo
maar de wereld vergaat niet...
ik zou het ook kunnen begrijpen als ik iemand anders stiekem zat te masturberen en ik betrapte hem/haar... ik bedoel, masturberen is menselijk...

MissBi@tch 25-05-2002 00:53

Citaat:

Embraced Pale Death schreef:
jah, ik heb et ook liever niet, ofzo
maar de wereld vergaat niet...
ik zou het ook kunnen begrijpen als ik iemand anders stiekem zat te masturberen en ik betrapte hem/haar... ik bedoel, masturberen is menselijk...

das waar!

mathfreak 25-05-2002 10:03

Hier is al eens een topic over geweest: http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=betrapt

*Legolas* 25-05-2002 13:57

Al vaak zat betrapt..:o maar boeit nie, zegguh ze hier toch nix van..:D

boemboem 25-05-2002 15:47

Nee, en ik vind dat maar best ook

Freyja 25-05-2002 16:26

Neej, hoewel ik wel es gestoord ben :p

Black-X 25-05-2002 21:32

Niet echt betrapt... wel es dat er ineens iemand kwam binnenlopen maar dan doe je je broek maar weer snel dicht :D, k zit gwoonlijk met me rug naar de deur...

nare man 26-05-2002 02:17

Citaat:

Morgan schreef:
Neej, hoewel ik wel es gestoord ben :p
Ik ben altijd gestoord, maar nog nooit betrapt.

MissBi@tch 26-05-2002 02:51

Citaat:

James_25cm_Bond schreef:
Eerst betrapt worden en dan sterven, maar julliemoeten ff me stukje lezen dat voor die nare man staat
ok

Dusjcrib 26-05-2002 13:05

Neej! Gelukkig niet! Wel op het nippertje enzow.. En vaak zat gestoord ja.. maar ja

Shadow[GPW] 26-05-2002 14:46

nee eigelijk niet, wel Bijna steeds :P

Lievelotje 26-05-2002 17:33

Euh toch zo ongeveer een beetje. Was alleen thuis en had beneden op de bang wat liggen vingeren voor de televisie, tot ik gebeld werd door een vriendin. Terwijl ik aan de andere kant van de kamer zat te bellen kwam mu zus thuis met dur vriendjuh en die twee ploften vroluk op de bank, waarvoor ik vanuit mijn positie zo mun natte string kon zien liggen :mad:
Toen mu zus wat te drinken was wezen halen voor hun twee zag ze hem liggen, raapte hem op, keek mij eens treiterend aan en zwierde hem zo op tafel. Omdat ik een nachthemdje aan had en mijn ondergoed dus duidelijk niet meer, zaten die twee daar te ginnegappen terwijl ik een telefoongesprek trachte te voeren. Heb mun zus nog een beetje teruggepakt door heel brutaal voor de neus van heer vriendje mun slipje weer aan te trekken, maar lullig bleef het wel :rolleyes:

Embraced Pale Death 26-05-2002 21:51

Citaat:

Lievelotje schreef:
Heb mun zus nog een beetje teruggepakt door heel brutaal voor de neus van heer vriendje mun slipje weer aan te trekken, maar lullig bleef het wel :rolleyes:
:D (y)

M@TRIX 26-05-2002 23:02

nie egt geloof ik...

MissBi@tch 27-05-2002 11:24

Citaat:

Lievelotje schreef:
Euh toch zo ongeveer een beetje. Was alleen thuis en had beneden op de bang wat liggen vingeren voor de televisie, tot ik gebeld werd door een vriendin. Terwijl ik aan de andere kant van de kamer zat te bellen kwam mu zus thuis met dur vriendjuh en die twee ploften vroluk op de bank, waarvoor ik vanuit mijn positie zo mun natte string kon zien liggen :mad:
Toen mu zus wat te drinken was wezen halen voor hun twee zag ze hem liggen, raapte hem op, keek mij eens treiterend aan en zwierde hem zo op tafel. Omdat ik een nachthemdje aan had en mijn ondergoed dus duidelijk niet meer, zaten die twee daar te ginnegappen terwijl ik een telefoongesprek trachte te voeren. Heb mun zus nog een beetje teruggepakt door heel brutaal voor de neus van heer vriendje mun slipje weer aan te trekken, maar lullig bleef het wel :rolleyes:

whhahaah LOL goed gedaan meid vond ie vast niet erg!!

Lievelotje 27-05-2002 11:27

me zus wel, heeft drie dagen niks tegen me willen zeggen de mutz, had ze me maar niet zo moeten uitdagen ;)

metalgirl 27-05-2002 15:41

Neuh... Niet echt betrapt eigenlijk. Wel gestoord ja. Als je lekker onder je dekbedje bezig bent enzo, maar dan hebben ze het toch niet door. Of als je gebeld wordt dan, alhoewel dat in sommige gevallen ook weer niet echt "storen" is... :p :D

Winner 27-05-2002 19:45

Bes wel vaak bijna. Bij mij kloppen ze nooit.

Evergreen 27-05-2002 20:02

Ja hoor, alleen hebben ze het nooit gezegd ofzo. Meestal is het dan van "kut ze kloppen" op de deur en dan probeer ik in allerijl nog mijn broek omhoog te trekken. Dan ziet 't er een beetje raar uit als ze binnenkomen. Dit is een paar keer gebeurd (o.a. met zus, broertje, pa en ma). Niemand heeft er ooit iets van gezegd, dus ik weet niet zeker of ze me écht betrapt hebben. Alleen mijn broertje heeft het later tegen me gezegd. Ik ben in ieder geval blij dat ze me nooit in volle glorie hebben aanschouwd :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.