![]() |
The Berzerker
Ik heb sinds kort het Dissimulate album, en ik moet zeggen het bevalt me prima :D
het heeft een beetje Techno achtige invloeden, wat ik meestal niet kan waarderen maar hierbij vind ik het erg fijn. Wat vinden jullie van de band/het album? |
Citaat:
Is het niet berserker ? Niet om te bitchen, maar ik vraag het me gewoon af. |
Citaat:
|
wat een takkeherrie
|
Citaat:
ik vind het leuk :o |
Citaat:
|
volgens mij heb ik ze ooit eens gezien, of ben ik nou in de war met een andere band met dezelfde naam?
nouja t is iig mijn muziek niet |
het staat officieel geclassificeerd als: Hyperfast Industrial Death/Grind
:cool: |
Dissimulate vind ik echt een kut album
De selftitled beukt dat hele getrigerde drum geneuzel er tien keer uit. Dan doen ze de terror ten minste nog met een computer, zoals het hoort (y) |
oftewel ik moet het The Berzerker album hebben.
ga ik daar maar eens naar opzoek (y) |
damn ik heb mp3's, en ik dig(y)
ook maar eens een album halen. |
Ben vorig jaar naar hun show in de Baroeg geweest. Ik moet zeggen dat die kabels uit het masker van die zanger hard aankwamen op m'n rug, de rode striemen stonden erop. Die demo is trouwens hard te pruimen. Jammer dat er zo'n slipknot air over die band hangt, tijd dat ze hun maskers afzetten en normaal doen.
|
Citaat:
Dissimulate is een Death Metal album met een drumstel met triggers die een Technogeluid produceren. The Berzerker is een Terror album met veel Death Metal invloeden. |
Citaat:
|
Ja, maskers zijn gay, net als corpsepaint en andere bad ass shizzle.
|
oh dan heb ik toch de goede gezien, ne vind er niet zoveel aan, al was het wel leuk om naar te kijken
|
Ik vind ze gaaf ja. :cool:
|
Zo een vette band, ik moet de DVD hebben :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm je bedoelt de verpakking eraf trekken?
|
Post was van mij, sorry voor de "verwarring"
Nee, ik bedoel je dvd speler dichtkitten. |
Muzikaal best ok, alleen die maskers :(
|
Ik vind het muziek voor vieze apen.
Ik luister wel Sadistik Exekution als ik herrie wil horen. |
Ben op het concert geweest in de baroeg,
was wel puike shit, alleen niet wat ik normaliter zou beluisteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zal het morgen eens luisteren
nu eerst slapen...zzz.. |
Het klinkt wel bruut, maar als ik echt tyfusherrie wil horen ken ik betere bands. Niet dat ik er een album van ga kopen ofzo...
|
Tis gewoon grindcore met gabberbeats. Tis wel oke, alleen ik vind grind cooler met echte drummers.
|
ik vind die intro's ook wel erg gaaf, die ouderwetse wetenschappelijke analyses. allemaal semi-morbide gedoe, maar door de manier waarop die kerel het brengt komt het erg goed over. ik vind het een zeer fijn album (y)
|
Zojuist
The Berzerker - Selftiteld The Berzerker - Dissimulate The Berzerker - The Principles and Practices of the Berzerker even binnen gehaald, zeker wel relaxde muziek.. veel industrial sample's ertussendoor... klinkt zeker wel okay (y) |
Is dat niet uit 'Clerks'
My love for you is like a truck BERSERKEEER Would you like to make some fuck BERSERKEEEER! <3 |
Citaat:
|
Dat dacht ik al. Maar ik vind 't zo leuk om te zingen.
:o |
Citaat:
|
nooooit van gehoord, stuur maarus wat door :)
|
Citaat:
|
Vind et niks, teveel van hetzelfde geneuzel.. 1 nummer per jaar er van is MEER dan genoeg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor irc album download, zoek even met ircspy.org :)
|
Citaat:
Waarschijnlijker genialer geplaatst dan deze band.. |
Citaat:
Ik ben blij dat ik niet zoveel aan m'n imago hoef te doen om vrienden te krijgen, want het is natuurlijk kansloze tyfhusherrie, en live ook niet om aan te horen. |
Citaat:
|
Citaat:
Live raakt het kant nog wal, ik bedoel, ik kan best tegen een zooi onmeunig harde, ongestructureerde kankerherrie (Dillinger Escape Plan, dát is gaaf!), maar dit vind ik apenpiemels zuigen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het persoonlijk opgeschoten Emo's. I rest my case |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |