![]() |
Dierseks
Wat vinden jullie hiervan ?
Hebben jullie het al eens gedaan vertel je ervaringen! Ik vind het wel ziek (y) |
Ik ben soms best een dier. :confused:
Heb je wat op, trouwens ? :( |
zo ziek :|
|
Ik kan uren lachen om vrouwen die dichtgekit worden door honden. Als je d'r vagina hoort scheuren door het massieve gewicht van een flinke schotse knol en ze het uitkrijst als d'r ass cherry ontnomen wordt door een groot varken (Y)
|
Ik word er echt misselijk van
|
Niet misselijker dan hiphop.
|
ik heb ooit een meisje gekend, dat mij in vertrouwen had genomen en mij vertelde over haar hond...
het begon toen zij een keer gewoon nog haar slipje aanhad en knielde om iets onder haar bed weg te halen en haar hond begon zich zegmaar zo te bewegen achter haar... later trok ze haar slipje uit en kwam dat beest in haar. haar hond had haar ontmaagd. later probeerde ze gewoon sex te hebben met jongens, maar ze vond deze sex niet fijn. de penis van een hond heeft ergens in het midden een hard bobbeltje en dat was er zo lekker aan. :) |
Citaat:
|
Heeft ze 'm ook gepepen ?
|
Gepepen :D
Ik lig dubbel, dit topic. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh bedankt, ik heb mezelf alweer gevonden.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Erg sensueel trouwens, die vrouw/pony-interactie. |
En Ereshkigal heb jij al ervaringen met dieren ?
Ik niet zo , ja wel een keer kwam er een vogel op me zitten en kreeg ik een natte poes en mn poes wilde natuurlijk wel het vogeltje opeten ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier word ik dus echt misselijk van:|
Neen sorry lieve lagune, dit kun je vergeten:| (en ja, dat is mijn paard) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een keer seks gehad met een kalkoen. Ik kan nu alleen opgewonden raken als mijn seksuele partner kalkoengeluiden maakt. Maar de meeste meisje weigeren dit. Wat moet ik doen om ze ervan te overtuigen dat ze moeten kakelen?
ps: ook als ze het willen proberer lukt het vaak niet omdat geen enkel normaal persoon een kalkoen goed na kan doen wat moet ik doen? |
Dat is toch niet zo moeilijk, gewoon doorgaan met kalkoenen neuken en anders de fancy schrijven :)
|
bedankt
|
Citaat:
|
Ik moet hier vaker komen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze delen gratis ponies en kalkoenen uit tegenwoordig.
|
Morgen delen ze gratis jointjes uit in Antwerpen.
|
Echt ?
|
Citaat:
|
Echt wel.
|
Citaat:
|
ik wil un slojje :p
|
Ontopic mensen anders krijg ik een ban verdoemmmene