![]() |
Liever verliefd of niet verliefd?
Wat heb je liever: verliefd zijn op een onbereikbaar iemand of gewoon niks voelen voor niemand?
Ik het laatste. Heeeeeerlijk om voor de verandering eens niks te hoeven voelen. Ik ben normaal gesproken namelijk altijd verliefd. En het is ook altijd onbeantwoorde verliefdheid (dus ik associeer verliefdheid doorgaans met ellende en verdriet). Dit is pas de 2e keer voor zover ik me kan herinneren dat ik lekker geen last heb van dat soort gezeik. Hoihoi!!! (y) :D |
Laten we daarop drinken.
|
liever niet verliefd maar wel iemand leuk vinden, niet smachten maar hem toch willen hebben
|
Ik vind verliefd zijn leuk...
|
Citaat:
|
Verliefd zijn is heerlijk. En dan hoeft het nog niet eens wederzijds te zijn. Het is wel nodig dat je enigszins leuk met die persoon om kunt gaan. Als zij continue met andere kerels afspreekt terwijl je verliefd op haar bent, heb je geen leven. Dan is het makkelijker om niet verliefd te zijn, voor de jaloersen onder ons. :)
|
Citaat:
|
liever niet verliefd
kun je lekker elke dag iemand anders leuk vinden zonder de ellende inderdaad :) deze bezet? oh dan gewoon de volgende |
Verliefd is beter, maar dan wel op een persoon die dichtbij staat. En die het liefste natuurlijk ook op mij verliefd is.
Maar onbereikbaar vind ik niets, wordt toch nooit iets. Dan is niet verliefd zijn beter. |
Citaat:
|
Ehm, dan liever niks voelen voor iemand.
Want ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik 'verliefd' was op een onbereikbaar iemand, en dat maakt diegene dan veel aantrekkelijker, maarja, je hebt er eigenlijk niks aan, aangezien hij toch onbereikbaar is. Dus geef mij maar gewoon dan even lekker niks. ;) |
Dan liever niets voelen, of zorgen dat de persoon die onbereikbaar lijkt, toch bereikbaar kan worden :o
Ik mag nogal graag dromen :o |
Citaat:
|
voorlopig liever niet verliefd, nu ff geen gezeik graag!
|
Liever verliefd, ben ik weer vrolijk. :)
|
Citaat:
|
verliefd zijn is mooi, soms ook niet
maar wel als het beantwoord wordt maar er zijn overal wel negatieve kanten aan |
Ik ben nu verliefd op een onbereikbaar iemand... al een tijdje, maar ze voelt dus niks voor mij. en dan zoent ze me ook nog! zegt ze daarna weer dat ze nix voor me voelt! hoe kun je dat nou doen? :( (n)
|
Ligt eraan... als ik verliefd ben (nu dus :D) ben ik hardstikke vrolijk en voel ik me goed enzo. Maar als het een onbereikbaar iemand is tsja... ik ben niet iemand die jaren op iemand blijft wachten ofzo. Dus dan kies ik voor niet verliefd zijn..
|
Verliefd zijn terwijl het niet wederzijds is lijkt me alleen maar kut, dus liever niet verliefd dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind verlieft zijn wel leuk en spannend :)
Maarjah... als het eeuwen lang op dezelfde onbereikbare persoon zou zijn zou ik 't wel zat worden denk. Maar goed... dat is me nog nooit overkomen dus... |
Citaat:
En investeren in de toekomst kan nooit kwaad :p |
Liever niet
|
Laatste.
|
verliefd, maar ach, dat worden we niet zo snel... :o gelukkig..
|
Verliefd zijn is leuk, erachter komen dat het van 1 kant komt is niet leuk.
Nee, dan kan je beter gewoon dikke maatjes met iemand zijn ofzo :) |
Ik hou van drama in mijn leven, dus doe maar verliefd. Maar niet té lang op 1 iemand als het niet wederzijds is.
|
Dan maar liever niet
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben zelfs een paar jaar verliefd op een jongen geweest die niets zag in mij (dat wist ik, maar ik bleef maar verliefd :D) en we hadden gewoon leuk contact en hij wist dat ik verliefd op m was.. dat was zo leuk! heb er hele fijne herinneringen aan (y) soms kan verliefd zijn wel lastig zijn, maar dat heeft meer met jezelf te maken denk ik, dan met die ander... |
Ik vind een onbereikbare/onbeantwoorde liefde echt heel erg.. Zo ben ik een half jaar verliefd geweest op mn huidige vriend(voordat ik iets met hem had), met de gedachte dat hij iemand anders leuk vond
Bah, dat was niet leuk.. Dus: liever geen gevoelens |
verliefd zijn op een onbereikbaar iemand is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIJJJ JJJJJJJJJJJKKKKKKKKKKKKKKKK.
vooral als je voor jezelf duidelijk maakt dat het nooit iets wordt. Je verkeerd dan in een soort staat van aanbidding waarin alles leuk blijft. Ik heb het vaak gehad bij docenten. Onbereikbare verliefdheid kan bij mij bijna niet tot teleurstellingen leiden, want je hebt geen actieve hoop. Natuurlijk mag je fantaseren en een beetje flirten, maar je w-e-e-t dat het toch niets wordt. (ookal droom je dat het wel iets wordt). Onbereikbaar verliefd zijn maakt mij het leven altijd een stuk leuker :) bereikbare liefde is overigens ingewikkelder. Want dan heb je weer bevestiging nodig en komt er onzekerheid en blaadibladibla |
Citaat:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dat heerlijk is. Misschien 1x. |
heb t zelfde als de TS..
|
Citaat:
|
ik was verliefd op een meisje waarvan het weleens wederzijds kon zijn of worden. Maar toen ik datnet vertelede tegen een vriend van mij zei hij dat hj vorige week met haar geozend had
Liever niet verliefd dan verliefd op een onbereikbaar iemand. Want dan voel je je zo ontzettend klote als je dat beseft |
liever niet. al dat gezeik. je kunt niet eens normaal nadenken
|
ik ben liever wel verliefd heeerlijk dat gevoel..
maar als het niet wederzijds is of hij lijkt onbereikbaar dan kan het erg frustrerend zijn en kan ik me echt zo slecht gaan voelen dus dan he bik liever geen gevoelens van verliefdheid... maar goed gelukkig is het bij mij afgelopen jaartjes wel wederzijds dat scheelt weer :) |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen is het bij mij het probleem dat ik niet echt aantrekkelijk ben. Ondanks dat ik veel bij meisjes enzo zit, die ook best, jeweetwel, aardig tegen me doen. Nou dacht ik eindelijk iemand van mijn dromen te hebben gevonden, heeft ze toch al een vriend, die niet in haar omgeving woont. Ik bedoel het dan ook niet hard, maar de afstand van haar en haar vriend is volgens mij niet echt dichtbij. Edit: nee inderdaad, hij woont, zo heb ik gehoord, in Sliedrecht, en zij in de omgeving van Nijmegen, oftewel aan weerskanten van Nederland. Nou ga ik niet hopen dat het uitgaat, maar aan de andere kant weer wel. Het klinkt vreemd, maar ik wil graag met haar, maar het is natuurlijk ook niet leuk als het uit is(dat dan voor haar dan althans, ik ken die kerel niet eens.) Daarom zeg ik: Liever verliefd. Waarom: Nou als je elkaar lief vind, en ook een relatie dus hebt, dan tja....... dan voel ik me althans, licht. Net alsof ik de hele wereld aankan. Dan heb ik zin om heel lief te doen tegen mn (hoop dat het nog een keer komt)vriendin. |
Citaat:
Eet appelmoes als je zo'n gevoel hebt. Het klinkt gek, maar vandaag hoorde ik dus ook (definitief)dat het meisje waarop ik verliefd was (kijk mijn bericht hierboven)een vriend had, voelde ik me echt k*t, maar toen ging ik eten, met warme appelmoes op tafel, en de "pijn"werd minder. Natuurlijk moet ik er nu nog wel aan denken, maar het is minder. Ben ook geen biologisch onderzoeker, dus ik weet niet of dit ook echt waar is (, net zoals je van chocolade blij word), maar bij mij heeft het wel een beetje geholpen. |
Citaat:
Maar meerdere keren is idd erg. Ik vind het netalsof je het leuk vind als iemand wordt gemarteld (ok, dat is dan misschien wel extreem, maar het is een SOORT van vergelijking) |
Citaat:
Dat is idd niet dichtbij |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |