![]() |
Bordelen van Pompeii
Wij moeten voor onze reis naar Rome & Pompeii met KCV een verslag schrijven over een onderwerp daar. :s
Nou heb ik het geluk dat ik iets moet schrijven over de bordelen in Pompeii!! Op zich klonk het wel interessant.... Maar er is werkelijk niks over te vinden (n) Wie weet iets over de bordelen & wil mij hierover wat vertellen :confused: Wil iemand plz helpen... ik heb echt wel goed gezocht, ja ik heb bordelen, pompeii gezocht op google... |
kansloos onderwerp denk ik, als het nu over Pompei in het algemeen was geweest was er veel meer te vertellen.
|
Miss dat je nog wat kunt met Luparia als trefwoord.
En ik denk dat je best wel wat kunt vertellen hierover...over Romeinse bordelen in t algemeen en dan wat dingen over die in Pompei ofzo |
Citaat:
voor de rest... |
Citaat:
|
Het zoeken is vaak het grootste probleem.
Ik was zelf vroeger altijd geneigd genoegen te nemen met internet maar daar is niet altijd veel te vinden. Als je wat over bordelen in Pompeii moet nemen moet je eerst algemene boeken over Pompeii zoeken en kijken of daar iets interessants bij staat over bordelen. Neem ook de goede zoektermen en spelling (Pompei of Pompeii) Engels: brothel (bordeel) Duits: Puff, Freudenhaus, als je toch via google wat probeert te vinden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |