![]() |
www.jong-ontwerpers.nl
Kom even langs en kijk even en als je het leuk vind kun je je natuurlijk registreren. Het is een forum voor joge ontwerpers die elkaars werk ''beoordelen''. Nu nog met een tijdelijke lay out maar binne kort met een speciaal voor ons forum ontworpen lay-out ;)
|
Tief op.
|
Dit mag niet.
|
:nono: als er op je ene topic een slotje komt, denk je dat je hem dan gewon nog keer mag openen?
|
Ja
waar kan ik dan zien dat ie op slot was... tja nergens dus tief zelf op.. |
Citaat:
Ook staat hij in de topicijst met duidelijk een slotje ervoor, dit had je echt duidelijk kunnen zien. Als je een nieuw topic aanmaakt ga je toch ook nadenken waarom je eigenlijk een nieuwe moet maken en niet gewoon je oude kan gebruiken? Als je dit niet ziet heb je imo niet echt de regels van dit forum doorgelezen. |
en toen viel ik in slaap
|
haha (y)
goeie reclame zo, kleuter. |
:confused:
|
Citaat:
en om nou gelijk zo zielig te gaan schelden is ookw eer beetje overdreven. Het idee van je forum is leuk en ik wilde er misschien ook wel serieus gaan posten maar zo trek je niet echt mensen naar je site hoor. |
ik sluit me weer eens aan bij chilli dude ... als je zo graag reclame maakt ga naar vraag en aanbod en vraag leden ofzo weet ik veel of mag maar het klinkt wel leuk.
maar jong je maakt je niet gelieft met de opmerkingen.. |
reclame mag idd niet, sorry dat ik er zo laat bij was.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |