![]() |
Dierbaarste Persoon
Wie is nou voor jou de dierbaarste persoon ter wereld :)
voor mij toch wel 6663scarlet :o |
:bloos:
|
Ik zou er zo geen voorop kunnen stellen.
|
al mn vrienden en familie.. kzou ze allemaal nie kunnen missen
|
Ik heb er nog nooit een rangorde in aangebracht.
|
Citaat:
M'n beste vriendin is me het dierbaarst. Ik ga verder niet aan lofzangen doen ofzo. |
Mijn vader
|
Citaat:
|
ikzelf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je kunt echt niet van ons verlangen om te kiezen hoor :nono: stom kuttopic |
De topicstarter heeft met zijn eerste post meteen een topic geopend. :s
|
Citaat:
|
Vader, moeder, zus nátuurlijk en nátuurlijk vriend :) Als er iets met een van hen zou gebeuren, zou ik gék worden.
|
ik heb er 4... pappa mamma broer en zus
en daarna komen de vriendinnetjes allemaal |
Citaat:
|
:) ik heb er eigenlijk meerdere.. dat zijn vooral mijn beste vrienden en dan ook mijn moeder :cool:
|
m'n ouders, m'n broertje, m'n vriend en m'n hond natuurlijk :p
|
M'n vriend
|
Citaat:
|
Pfff lastig hoor, ik zou er iig geen 1 willen missen
|
Citaat:
|
Ik vind dat een gemene vraag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik
|
m'n broer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk op dit moment toch wel mijn vriend.
Mijn ouders en familie mis ik niet echt nadat ik ze drie weken niet gezien heb en mijn vriend mis ik na twee weken verschrikkelijk. Ik denk dat dat wel wat zegt. |
Ik heb niet een dierbaarste persoon. Er zijn veel belangrijke mensen in mijn leven, maar er is er niet één die veel belangrijker is. Daar komt bij dat ik mensen niet schik naar belangrijkste, minder belangrijk enzovoort.
|
Mijn oma van mijn moeders kant
En mijn broertje |
Bij mij is dat mijn beste vriend en mijn zus
|
Mijn twee beste vrindinnekes. En mn ouders denk ik ook wel.
|
Een vriendin van mij en m'n moeder
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naast de natuurlijke 'jezelf voor anderen', ws toch mn moeder. Al zal ik dat niet vaak toegeven, en het wil nog weleens terugvallen.
|
Ik zou ze inderdaad moeilijk kunnen rangschikken op dierbaarheid.
|
Je kan het splitsen.. mijn familie is me dierbaar... maar een bepaald persoon en een paaar goeie vrienden ook :)
|
Ik zou mijn vrienden/familie/kennissen idem moeilijk kunnen rangschikken.. tuurlijk is mijn familie me dierbaar, maar ik denk dat momenteel m'n vriend erg speciaal voor me is, wat hem ook 'dierbaar' maakt.. ook een goede vriend van me, die me door heel veel moeilijke tijden heeft gesleept heeft, en er altijd voor me is.. mocht ik hem nodig hebben.. is toch ook wel 1 van mijn 'dierbaarste' personen:)
|
mijn moeder.
|
M'n familie en m'n beste vrienden en vriendinnen. Ik zou me schuldig voelen moest ik voor de één meer overhebben dan voor de ander. :)
|
Geen idee
|
Me zusje :) en me ex
|
Duh tuurlijk heb ik niet 1 dierbare.
Ik ga niet kiezen tussen me ouders of me broertje en me beste vriend. :nono: |
nu eerste mezelf... :)
daarna vriendje, dan mama, dan papa, dan broertje, dan vriendinnetjes/vriendjes |
nou ehh .. me ratjes.. en me familie en me ouders en zusje en me vriend natuurlijk ;)
|
Familie is niet alleen mijn mama, papa en broer; maar zeker en vast mijn grootouders langs mama haar kant en neefjes en nichtjes langs mama haar kant..
En zeker en vast vrienden.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |