![]() |
hoe moet ik het uitmaken?
tjaah...
ik heb hele lieve vriend.. maar ik weet nie wat ik moet doen.. hij is veel anders dan ik gedacht had hij luister nie naar me en hij snapt mijn humor niet en verder ist nie veel soeps... hoe kani k het ut beste uitmaken... wat is de beste manier?? :s :confused: |
Op je veertiende is vreemdgaan nog niet zo erg *hint*
|
stap naar hem toe en maak het uit.
En klaar ben je om de rest van de boze wereld te ontdekken |
Gewoon persoonlijk uitmaken,naar um toegaan en zeggen dat je niks meer voor hem voelt. het zal heus niet je laatste vriendje zijn waarmee je het uitmaakt en ga het niet uitstellen omdat je ut mss zielig vindt ofzo, want hoelanger ji wacht hoe zieliger jij juist wordt!!
|
"Sorry, maar 't klikt echt niet vind ik. Bye!"
:) |
ten eerste: we kunnen het ook wel lezen als je een normaal lettertype gebruikt...
ten tweede: Je zegt gewoon: Het is uit, doei. |
en dat wist je niet voor je verkering met hem kreeg??? :confused:
|
Is het zo moeilijk om het uit te maken :s
|
Men pakt een mes en steekt hem tussen de ribben en zegt daarna "het is uit"
|
waar je je al druk om kan maken als je 14 bent:|
|
Citaat:
|
Citaat:
Als hij jouw humor niet snapt, dan zal hij ook wel door hebben dat het toch minder leuk is dan gedacht... zeg iets als: het is toch niet zo leuk als we dachten hè? en dan kun je zo langzaam het gesprek erover beginnen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jij: 'heej sorry.. maar het is uit, ok?'
hij: 'waarom dan?' jij: 'ik vind je toch niet zo leuk, sorry' hij: 'ok' jij: 'doei' hij: 'later' |
Citaat:
|
*neerknuppelen*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is niet zo moeilijk, Je zegt: het is uit en dan is het uit
|
Citaat:
''Ik heb een hele lieve vriend...'' Ok dit snap ik nog... ''Maar ik weet niet wat ik moet doen... Hij is veel anders dan ik gedacht had Hij luistert nie naar me en snapt mijn humor niet En verder ist nie veel soeps'' Maar hij was toch zo lief? :s Srry, maar ik vraag me af of ik dit serieus kan nemen. Maar ok, ik waag een poging. Hoelang hebben jullie al wat? Een week? Twee weken? Je hebt je gewoon verkeken, misschien moet je het hem eerlijk zeggen. Je kan van ons niet een hele kant-en-klare conversatie verwachten natuurlijk... |
Ach, zoiets kan gewoon gebeuren.. dan klikt het niet. Je kunt niet met elkaar lachen, je hebt niet het idee dat je uren met hem kunt praten over vanalles.. het blijft dan gewoon een beetje vaag en er blijft een afstand. Heb ik ook weleens gehad. Dan kun je het inderdaad beter uitmaken, denk ik. Praat er eens met hem over, vertel gewoon eerlijk wat je ervan vindt.. dat je het idee hebt dat jullie toch niet zo bij elkaar passen. Dat geeft helemaal niets, hier kun je niks aan doen.
|
eerst: hoe lang hebben jullie gehad? als het niet heel lang is, hoef je niet veel uit te leggen, gewoon zeggen dat het niet klikt. als jullie wat langer hebben gehad, is het mischien wel zo aardig om een Goed Gesprek te hebben over waarom je er een punt achterzet. kortom, gewoon eerlijk zijn.
Offtopic: practice what you preach.... :s |
uhh gewoon eerlijk zijn en er niet omheen draaien.. geef hem ook geen valse hoop dat je hem nog leuk vindt..
**offtopic** als iemand van 16/18 dit topic had geopend, hadden jullie dan ook zo gereageerd? **offtopic** |
Citaat:
Ben ik nou de enige die hierbij enge gedachten krijgt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
stuur em deze link
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeg tegen hem dat je lesbisch bent, schijnt nogal hip te zijn voor meiden van jouw leeftijd... ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |