![]() |
Welke sigaretten koop ik in het vervolg?
Ik wil vanavond weer wat sigaretten kopen maar ik twijfel altijd welke.
Aangezien het zondag is zijn de winkels dicht en moet ik uit de automaat trekken. Ik heb dus geen flauw idee wat ik moet halen dus misschien hebben jullie tips. Dit kun je uit de automaat trekken waar mijn interesse naartoe gaat: Lucky Strike. Pall Mall Export. Marlboro. L&M. West. Chesterfield. Caballero. Proud rood. Het klinkt misschien een beetje raar allemaal maar ik heb geen flauw idee wat nou de lekkerste zijn volgens jullie. En kom A.U.B. niet met shag aan want ik heb nog een pakje Van Nelle Export. Dus wat raden jullie mij aan? :) |
pall mall export
daar zitten dr ook nog ns veel in, hoef je niet snel terug...en anders chesterfield |
Luckies.. <3
|
trouwens
je bent 14 :nono: |
Ja er 25 sigaretten in Pall Mall export maar ik heb geen flauw idee of het nou zwaar is of licht of het te vergelijken is met andere smaken van sigaretten.
En Lucky Strike zit toch tussen halfzwaar en zwaar in toch? *Bedankt voor de snelle reacties :) * |
luckies zijn vrij licht
|
Chatbox hier :p
Maar lichte sigaretten vind ik niet zo lekker. En wat is er mis dat ik 14 jaar ben? Ik rook niet zoveel hoor. Maximaal 5 per dag. |
dan mag het niet van de regering !!
maar mij interesseert het geen reet, jouw leven, jouw longen. maar dan moet je gauloises kopen en anders chesterfield |
lucky strike is troep. smerig en het lijkt me nogal licht
gauloises, en anders marlboro (y) |
Tjah je mag het uit de automaat halen dus het zal allemaal wel :p
|
dat is verslavende troep man, begin er niet aan.
|
Smaken verschillen knul.
Maar goed: ik adviseer voor je tere kinderlongetjes: Luckies of Marlboro. |
Zoveel ouder ben je ook niet hoor Lilith...
Kben bijna 15 dus dan zit er nog 2 jaar verschil. En als je niks nuttigs kunt zeggen dan heb ik liever dat je niet reageert. |
mja. Ik zou zeggen 'luckies'.
Puur omdat ze imo het best smaken. |
Citaat:
Jonger is jonger ventje.. En ik mag voor de wet wel roken :P Verder: heb ik nuttig gereageerd.. want ik gaf je advies. |
luckies, duidelijke zaak.
|
Nee ik bedoel jou nie Lilith :p
Er zijn veel lui die domme opmerkingen maken. Maar eerlijk is eerlijk: Jij mag roken v/d wet;) Ik koop zometeen 2 pakjes want ik kreeg net €20; voor mijn rapport omdat mijn pa geen €5; meer had :cool: :D |
Citaat:
ontopic: lucky strike, of natuurlijk van nelle zwaar :p |
Lucky's, behalve als je een egte Guevara bent want dan steun je natuurlijk niet de Amerikaanse tabaksbedrijven. Al die grote multi nationals, daar moest Ché nie veel van hebben. Dus lekkere Cubaanse sigaren halen jonge :p ;).
|
Citaat:
Tering, krijg je nog geld voor rapporten en dan ga je er peuken van kopen. Nja laat het iig geen lucky strike zijn, zeker als je niet van 'lichte' sigaretten houdt. |
Omg dan krijg je geld voor je raport en dan koop je er peuken van...
Maar goed dat moet je zelf maar weten. Ik zou zeggen Marlboro of Gauloises. Maar dat is puur omdat ik dat zelf rook en ik de rest bende vind. |
En Marlboro is geen bende?
Marlboro is de meest geparfumeerde chemische klerezooi die je kan roken... Als er ergens troep in zit, dan is het Marlboro wel. |
Peuken zijn zowiezo bende :P. Maar Marlboro heb ik altijd al gerookt en ik vind het wel lekker. (En ja ik weet het ik zou stoppen maar blablabla *cliche's hier*:P).
|
uhm... marlboro vond ik eerst ook lekker, rookte in het begin ook eerst fulltime marlboro, maar na mijn eerste camel werd het dat en daarna toch maar wel luckies.
en nu rookt iedereen op school het terwijl ze eerst nog zaten te zeiken dat ik luckies rookte... go figure... |
SHAG!
|
:nono:
|
"awh zeehond, draai es een sjekkie voor me" :p
|
:bloos:
|
jaja meisje, daar komt de aap uit de mouw!
|
ik hou bij deze wijs mijn mond dicht
|
als we er nog iemand bij betrekken kunnen we horen zien en zwijgen uitbeelden (Y)
|
doen we (y) nu meteen :eek:
|
jullie mogen ook allebei horen zien en vooral zwijgen... ;)
over peuken dus. |
dus we moeten zien horen en zwijgen, voornamelijk over peuken? Dan heeft dit topic dus geen nut meer voor ons?
*inkoppertje hoor type :p * |
*verlaat het topic stilletjes* :( ga je mee zeehond :)
|
jawhol frau Uberstormfuhrer!
*marcheerd topic uit* http://library.thinkquest.org/13915/media/nazi.gif ok, nu houk echt op :p |
Ok bedankt voor de reacties.
Ik heb een pakje Chesterfield en (jaja :p ) Luckys gekocht. Best licht die Lucky's maar is inderdaad best lekker. Dit topic mag gesloten worden. |
phillip morris no. 1 is pas licht :p Kan je echt in een keer op sukken zonder dat je merkt dat je zo merkt dat je inademd
|
Citaat:
|
Ligt aan de bevoorrading...
Marlboro Blondes gaulioses Lucky strike |
Rookte altijd luckies of chesters, maar heb nu pallmaal export herontdekt. 21 peuken voor 3,50 tegenover 25 voor 4,90 (chesterfield), de keuze was snel gemaakt.
voor festivals en morning-afters: gauloises, en menthols. gulu's omdat dat gewoon heerlijk is 's ochtends als je brak bent, lekkere zware peuken en de menthols voor de laatste dag, als je geen stem meer hebt en doorrookt bent. (y) |
caballero, ze roken heerlijk en hebben een aparte smaak, het liefst natuurlijk zonder filter, maar ook met is te pruimen.
Luckies komt bij mij op de 2de plaats, het nadeel deraan vind ik dat ze zo klein zijn. |
Menthols zijn voor heaumeaux imo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey, ik laat me daar verder niet over uit. Maar als FB moet je het goede voorbeeld geven, dunkt me, en mijn groene toetsenbord vind dat ook (Y)
|
Lucky's (y)
maar ik heb recentelijk peuken afgezworen. |
chesterfield, maar liever van nelle halfzware shag...
|
Van Nelle halfzwaar is mij te licht.
En menthol kan best lekker zijn hoor... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |