![]() |
Tokkies
ik vraag jullie mening hierover
ik vind het gewoon zo dom dat dat liedje is uitgebracht die mensen hebben niet eens een huis en brengen een single uit |
daar krijgen ze geld voor geloof ik...ze zijn ook op tournee..neit omdat ze dat zo leuk vinden maar omdat ze daar geld voor krijgen geloof ik van de overheid....
en dat liedje klinkt nergens naar. |
het is sowieso belachelijk dat het geld nu met bakken tegelijk bij hun binnenstroomt, alleen maar omdat ze stront asociaal zijn
|
Tja, als ik een vrachtwagen vol geld zou krijgen als ik een dom liedje moest zingen, deed ik dat ook wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ze niet echt zielig ofzo, mja ze moeten het zelf maar weten. Ik denk niet dat de overheid ze daar geld voor geeft toch? Of misschien is het een soort van uitkering ofzo. |
ik sluit me gehaal met da_mark aan!
het zijn gewoon ontzettend lompe mensen, voor bijvoorbeeld hun real-life soap :mad: kansloos! ik zal daar nooit naar kijken. |
Citaat:
haha, net de Pfaffs hier.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha. Ze krijgen zeker wel geld binnen, door hun optredens in discotheken, hun real-life soap en hun kerstcd. Maar je kunt er vergif op innemen dat de belastingdienst meteen aanklopt, dat de bijstandsuitkeringen worden stopgezet en dat hun schuldeisers meteen achter ze aanzitten. Nu valt er eindelijk wat te halen daar!
|
tjsah tis tegenwoordig meer 'commercieel asociaal zijn' wat ze doen.
en dat is niks |
Ik vind dat het niet op N&A thuis hoort :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |