![]() |
zin van het leven
Ik zat vanavond na te denken over de zin van het leven. Volgens mij doet iedereen dat wel eens, dus ook de gemiddelde bezoeker van kantine.
Hoe zinvol zie jij jouw leven? Zou je er meer zin in aan willen brengen en hoe dan? Ik ben heel benieuwd wat een gemiddeld leven nou zo interessant maakt en wat jij nou zo enorm belangrijk vindt? De vraag is trouwens niet uit depressiviteit gesteld maar uit nieuwsgierigheid en om je na te laten denken :p |
God aanbidden en shit
|
Tot nu toe is mijn leven nog niet zo enorm zinvol. Studenten parasiteren namelijk tot ongeveer hun vierentwintigste enorm op de samenleving. Daarna gaan ze pas voordeel opleveren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn leven is niet interessant, zal niet interessant worden en is nooit interessant geweest. :)
En we leven om te sterven :) |
ik vind mijn leven wel zinvol, vooral omdat ik streef naar mijn leven in zijn perfecte staat (volgens mijn ideeen)
Niet dat ik dit ideaalbeeld ooit zal bereikten, maar goed, for so far, it works anders kun je er net zo goed een einde aan maken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is gewoon zo.
Dankzij god leven wij, en dankzij god zullen wij een leven hebben na de dood. Check de bijbel maar. |
|
Citaat:
|
|
|
|
Citaat:
|
|
Ik denk dat ik op deze leeftijd nog niet ga nadenken over de zin van leven...
Omdat ik er ook niet in geloof. |
je zou naar filosofie verbannen moeten worden!
|
Citaat:
Maar daar nemen ze hem ook niet serieus, denk ik. |
net op tijd ge-edit :cool:
maar ontopic; waarschijnlijk niet nee... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De zin van mijn leven is tijdverdrijf. Zodat ik zo snel mogelijk dood ga.
|
Citaat:
|
Dood gaan is de zin van het leven :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekker boeiend, je gaat toch dood. Morgen, volgende week voor mijn part vandaag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onzin.
|
het leven heeft geen zin. de enige zin van het leven is het leven zelf. het is een zichzelf constant herhalend systeem dat in perfecte symbiotische relatie bestaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De zin van het leven is wat je er zelf van wil maken. Dus elke beslissing is een zin van het leven. :) als je me snapt :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wacht even, dan ga ik naar de WC om op zo'n mooi wandtegeltje nog een nieuwe spreuk te vinden. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ben nu niet echt in een stemming om echt zinnige dingen te typen, dus ik ga woensdag wel weer met je in discussie ;) |
Citaat:
Aha, woensdag, de maandag en dinsdag sla je over? |
Citaat:
maandag en dinsdag werk ik... dan heb ik nauwelijks tijd om te eten, laat staan te forummen. |
Er is geen zin.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |