![]() |
[tekeningen] Bloodangles , Girl, The well
Ok deze eerste ik heb wat hulp daarbij nodig hoe kan het bloed meer erchter laten lijken?
http://picserver.org/view_image.php/X1D1HDFFH5J4/p.jpeg en dit is een link naar een tekening die ik een tijdje geleden gemaakt heb :) http://www.mangaworkshop.net/show.pl?imageid=17662 en dan nog deze : http://www.mangaworkshop.net/show.pl?imageid=18271 |
Je hebt wel een beetje zwartgallige ideeen zeg..
Maar ik denk dat dat bloed wat donkerder moet. |
drie keer niks, het spijt me.
|
Jezus, dat is alto :|
|
uhm yeah ik vraag om hulp...
|
Citaat:
probeer t riagg eens? |
Die tweede vind ik wel aardig. De rest lijkt nogal kinderlijk.
|
ik vind dat donkere van de tekeningen juist wel wat hebben.
Voor dat bloed: probeer er meer kleurverschil in te krijgen. Misschien helpt dat ;) |
Citaat:
|
Ik vind de tweede wel erg mooi :)
Voor de rest heb ik niet zo'n idee wat je er allemaal aan moet veranderen...eigelijk |
ziek.
|
voor de mensen die negatief reageren : bloodsheen zegt toch ook niet tegen andere tekeniingen wat vrolijk :s
dus ieder vind andere dingen mooi. :rolleyes: |
Kom op hee, manga is en blijft lelijk. Hoeveel ziekigheid en bloed je er ook bijhaalt.
|
Citaat:
Daar bedoel ik dan professonele tekenaars mee menesen die het voor hun beroep doen. Ik bedoel er verder niks gemeens mee bloodsheen (y) |
ik vind de tweede wel mooi!
over eerste..ik heb het gevoel dat er je er te duidelijk iets mee wil zeggen.. misschien komt het beter over als je het subtieler doet..zeg maar ehm.. nu heb jij je ideeen en daarmee maak je je tekeningen, misschien krijg je beter resultaat als je je tekeningen maakt aan de hand van je ideeen? snap je wat ik bedoel? misschien klinkt het wat vaag... :s |
ik vind de 2de heel apart, heel mooi!(Y)
|
ten eerste is het angels en niet angles.
magoed. ik zou dat bloed wat donkerder doen. In films enzo gebruiken ze vaak bietensap met koffiedik erdoor als nepbloed. Dus probeer die kleur een beetje aan te houden. |
mooi en lelijk zijn meningen
|
Ik vind het niks, sorry.
(en eerlijk gezegd vind ik het een beetje moeilijk te geloven dat jij die 2e ook hebt getekend, als ik die vergelijk met de 1e en 3e) Maar goed. Die 2e is opzich wel aardig :) |
hij heeft wel n hele grote penis onder z'n rokje... (y)
|
2e is prachtig...De eeste is erover, de derde valt wel mee, al begrijp ik de gedachte erachter niet.
De eerste vind ik echt niet origineel, hoe shockerend ze ook is voor sommigen. M.a.w, don't bother de eerste, doe iets nieuws i.p.v ze op te lappen. Maar toch ben ik overtuigd van je talent, daar niet van (y) |
Citaat:
|
1e
Het idee kan best leuk zijn, maar misschien is het handig om eerst te oefenen met het lichaam. Je zou een persoon kunnen proberen na te tekenen en daar daarna een mangafiguur van te maken. De vleugels kan je natekenen van vogels. 2e Deze vind ik het mooist. Vooral dat ook is erg goed gelukt. Alleen dat neusje komt misschien mooier uit als je alleen 2 kleine neusgaatjes tekend. Verder is die wel goed gelukt. (y) 3e Misschien ook handig om ook voorwerpen proberen na te tekenen. Bijvoorbeeld die put lijkt net of die van papier is omdat je de dikte van die put niet ziet. Maar verder veel succes. Met veel oefenen moet het wel lukken. :) |
de tweede vind ik heel goed (y)
de eerste en laatste heeft nog een beetje verbetering nodig, wat hierboven is gezegd. diepte uitwerking, lichaamsverhoudingen enzo.. |
2e is erg leuk:) vooral het bijschrift ook!
alleen, bedoel je niet bloodangels? want nu staat er bloedhoeken(angles). |
beetje agressief misschien????
neh vin ze best cool!!!!!*niet mijn ding,maar he t is kunst en dan is t zooo subjectief!!!!! :D |
Citaat:
haha..? |
ik vind et niet zo...
en die anderen doen et bij niet. Maar dat bloed, iets meer plasticiteit, dus meer donker en licht |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |