![]() |
Nummers die je aan vervlogen tijden met ex'en of whatever doen denken...
Wat doe je ermee?
Meteen afzetten, bij de eerste noot? Luisteren en melancholisch terugdenken aan vroegâh? Of doet 't je eigenlijk niet zo veel en ben je dus 'n koele kikker? |
Citaat:
|
Gewoon lekker luisteren inderdaad.. Heb er meestal niet zoveel moeite mee. :)
|
dan ben ik een koele kikker, want dat doet me niks meer iig.
|
Luisteren en terugdenken aan het moment, anders zou ik een aantal van mijn favoriete nummers niet meer kunnen luisteren :o
|
Het zijn best schijtnummers dus ik zou ze sowieso uitzetten.
|
Toen het net uit was moest ik meteen huilen als ik die nummers hoorde.. en bovendien wou ik dat ze speciaal bleven.. Dus toen luisterde ik ze bijna nooit, alleen als ik in een dramatische bui was.
Inmiddels is het allemaal zo lang geleden dat ik alles gewoon weer kan luisteren. |
Ligt eraan of ik zin heb om dat nummer te luisteren of niet. Soms ben ik in een sentimentele bui en luister ze jankend lekker af :D soms luister ik ze gewoon en kan t me weinig doen..
soms heb ik ook geen zin om ze te horen en zap ik dus meteen door.. het verschilt dus heel erg per moment.. |
Citaat:
|
Ze doen me wel wat, maar dan positief. Als ik ze opzet kan ik er met een glimlach naar luisteren en me bedenken dat ik met dat betreffende meisje toch een geweldige tijd heb gehad en dergelijke. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan moet alles weg! of ik of die zender. En mocht het op mijn computer zijn, dan gaat het een map in een map in een map in een map... enzovoorts :)
|
De nummers die zij zelf gemaakt hebben (allebei mijn exen componeerde) doet me soms nog wel eens wat. Als ik het weer eens opzet of zo. Maar andere muziek die toevallig op de een of andere manier aan (een van ;)) hen gekoppeld is, doet me weinig. Ik zal het nummer gewoon afluisteren zonder extra speciale gevoelens.
|
Citaat:
|
verschilt per nummer en wat voor herinnering ik erbij heb.
|
- Replay - Niemand
- Alles van Moulin Rouge - Rome wasn't build in a day - wij zijn twee vriendjes :D |
Googoo Dolls - Iris / Black Balloon
Oasis - Wonderwall Als ze langskomen, lekker terugdenken aan vroegah, de mooie herinnering nog eens ophalen, ik zet ze wel niet meer uit mezelf op. |
Citaat:
Een vriend van mij heeft dit vaak geluisterd voor zn 'coming out'. Ik wist toen al dat hij homo was, hij had het er erg moeilijk mee aan de rest van zn omgeving te vertellen. Ikzelf heb het bij 'hanging by a moment' van lifehouse. Die jongen was mn eerste vriendje en nog steeds als ik dat nr hoor moet ik aan hem denken. T is ook nog steeds een mooi nummer |
Hmm ik heb een paar nummers die me sterk aan m'n exvriend doen denken, luister ze ook nog wel eens.. maar ze wekken geen echte emoties meer op.. denk dan wel echt terug aan die tijd.. Goede al dan niet slechte ervaringen.. ergens voelt dat voor mij als vertrouwd, maar het herinnerd er me soms ook weer aan hoe blij ik moet zijn dat ik van hem af ben en dat het uit is... ach alleen maar mooi:)
|
ik heb dat altiojd bij feel van robbie williams en nu vind ik t nog steeds n supermooi emoitioneel nr
|
druk ze meestal meteen uit.. alhoewel ik er tegenwoordig wel weer een beetje naar kan luisteren :o
|
een teiltje pakken om te kotsen als ik aan die klojo's terugdenk :|
Er waren namelijk geen mooie tijden met mijn exen dus dan ben je snel klaar. Er is maar 1 nummer dat ik regelmatig met een ex luisterde, die ik nog weleens aanhoor. En dan glimlach ik, omdat de hele relatie eigenlijk nergens op sloeg. In elk geval doet het me niets meer, het brengt me hooguit een beetje uit mn humeur. |
Dat ligt eraan. Meestal luister ik ze gewoon af en denk terug aan de mooie momenten die erbij hoorde. Maar als ik chagerijnig ben of geen zin heb om er aan terug te denken zet ik ze af.
|
sommige kan ik luisteren zonder me rot te voelen..anderen weer niet. maar ligt vaak ook aan mn bui op de moment. maar denk eigenlijk wel altijd trug aan t moment..
|
Gewoon luisteren, ik vind het een geweldig leuk nummer.
Om er bij te gaan janken of nostalgisch te doen zou overdreven zijn. :) |
uhmm Savage Garden met Madly Truly Deeply.. :) echt een mooi liedje.. alleen was het bij een jongen die ik leuk vond maar hij mij niet. :( duss dat was wel een klein minpuntje..
|
Citaat:
|
De eerste paar maanden (na een tweejarige relatie) heb ik die muziek niet aan kunnen horen.
Nu gaat het wel prima, doet nogsteeds wel wat, maar niet meer mn hart eruit rukken maar meer gewoon 'O, ja, mooi' :p |
ik heb niet zo'n nerveus gestel dat ik om het minste geringte liedje ga huilen.
't ligt er gewoon aan: in een emotionele bui raak ik bij alles wat ook maar enigszins een betrekking heeft op mijn ex emotioneel. maar meestal is het gewoon gezonde nostalgie :) |
Gewoon lekker luisteren en terugdenken aan de tijd dat het leuk was. (Tis niet voor niets een ex he :p)
|
Citaat:
als ik de nummers hoor van Bush met glycerine en Westlife met Uptown girl :D dan luister ik de nummers wel af.. Bij Bush moet ik altijd denken dat we in bed lagen :D Was altijd ons slaapnummer ... En bij Westlife moet ik altijd denken aan hoe wij om dat liedje hebben gelachen... |
Ik krijg een shit-gevoel bij die reclame van 'Estee Lauder' oid. Ik weet niet waarom, het heeft ook niks met ons te maken ofzo. Maar altijd als die reclame op is, denk ik aan hem en zn 'meisjes'.. Alleen dan doet dat me nog echt wat. Vreemd.. :s
Wat ik dan doe? Als ik alleen ben, zappen/geluid uit/niet kijken, anders me proberen af te sluiten :p I know, het is geen nummer, maar ik heb het ook als ik de reclame alleen maar hoor. duss.. |
Meestal hou ik wel van een beetje nostalgie dus laat ik me even meeslepen door de herinneringen die een liedje oproept. Maar als de pijn nog erg vers ligt, zet ik 'm af. Ik heb niet altijd behoefte aan herinneringen.
|
Citaat:
|
Meteen afzetten. Gelukkig is dat eigenlijk alleen bij 1 nummer, en die is al best oud en komt eigenlijk bijna nooit op de radio. Hij staat helaas wel op een cd van mijn moeder met haar lievelingsnummers.. :o
|
melancholie de gexte :cool: (y) helpt ook wel dat het meestal van die harde, duistere industrial nummers zijn :D |
Ik weet best dat ik hem beter kan uitzetten, maar toch koppig nog ff luisteren en stiekum een btje sipjes worden *zucht* Word ook moe van mezelf hoor..
|
Ik luisterde My Immortal en You van Evanescence veel toen het uitging. Dan kon ik dat liedje echt niet horen of ik was meteen helemaal sip.. Die nummer doen me daar opzich nog wel aan denken, maar voornamelijk aan mn vriendje zelf, aangezien het nu weer aan is :o Dus ik luister ze toch wel graag opzich..
|
Ik heb nu dat ik niet naar zijn lievelingsliedjes kan luisteren, ik denk dan altijd: ouh, dat vond hij mooi... :(
En ook heb ik dat alle liedjes die ik vroeger gewoon mooi vond, nu ineens heel toepasbaar vind op mijn situatie... :s |
shine on you crazy diamond van pink floyd. op een gegeven moment móét ik wel aan mn ex denken, dat nummer duurt bestwel lang nl :s
|
Afzetten.
|
Kylie Minouge- Slow
Zij wilde dat ik een cd voor haar brandde, dit was het enige nummer dat erop stond dat ik toen (nog) niet kende. Daarna hoorde ik dit nummer erg vaak in de Peppermill (grote discotheek bij heerlen) waar ik altijd met haar naar toe ging. |
ik heb wel van die nummers, maar die heb ik tot nu toe nog niet weer geluisterd, maar ik weet zeker dat ik daarbij aan mijn ex zou denken want het waren de nummers die ik luisterde toen ik verliefd werd op haar.
misschien moet ik het maar weer eens luisteren, ben benieuwd hoe ik me daarbij ga voelen... :rolleyes: |
t zal me aan mijn hol jeuken, ik doe niet aan sentimenteel terugdenken aan dingen die op een pijnlijke manier afgekapt zijn
|
Eigenlijk heb ik niet echt liedjes die me aan een ex herinneren,
Mijn vriend echter heeft dit wel... Hij heeft van die liedjes waar hij en zun ex altijd naar luisterden.. Alleen het probleem is dat ik die liedjes ook nogal leuk vind, en wel vaker als ik dan thuis ben en me vriend komt ineens langs, dan heb ik ze opstaan, en dat vind ie dan niet zo leuk... Das dr wel minder aan, maja het went wel... |
Citaat:
|
Ligt eraan welke herinnering ik eraan heb, maar over het algemeen zet ik hem af omdat ik op dat moment geen zin heb in die romantische muziek, of hetdoet me niet zoveel. En in de overige gevallen blijf ik wel luisteren en denk ik terug aan toen. (wat een ouderwets zinnetje eigenlijk :P)
|
Afzetten :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |